اندازه بازار خرده‌فروشی بلاک چین تا سال 2028 به بیش از 2 میلیارد دلار خواهد رسید – مطالعه – اخبار بلاک چین بیت کوین

[ad_1] طبق آمار Fortune Business Insights، انتظار می‌رود اندازه بازار خرده‌فروشی بلاک‌چین جهانی از 172.2 میلیون دلار ثبت‌شده در سال 2021 به بیش از 2 میلیارد دلار تا سال 2028 افزایش یابد. هم تقاضا برای محصول توسط کاربران نهایی و هم افزایش استفاده از فناوری در انتظار می رود مدیریت زنجیره تامین نرخ رشد مرکب

کد خبر : 331022
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
اندازه بازار خرده‌فروشی بلاک چین تا سال 2028 به بیش از 2 میلیارد دلار خواهد رسید – مطالعه – اخبار بلاک چین بیت کوین

[ad_1]

طبق آمار Fortune Business Insights، انتظار می‌رود اندازه بازار خرده‌فروشی بلاک‌چین جهانی از 172.2 میلیون دلار ثبت‌شده در سال 2021 به بیش از 2 میلیارد دلار تا سال 2028 افزایش یابد. هم تقاضا برای محصول توسط کاربران نهایی و هم افزایش استفاده از فناوری در انتظار می رود مدیریت زنجیره تامین نرخ رشد مرکب سالانه پیش بینی شده بازار (CAGR) 42.8٪ را حفظ کند.

مزایای ذاتی بلاک چین

طبق مطالعه شرکت تحقیقات بازار Fortune Business Insights، انتظار می‌رود ارزش اندازه بازار خرده‌فروشی جهانی بلاک چین از 172.2 میلیون دلار ثبت شده در سال 2021 به بیش از 2 میلیارد دلار تا سال 2028 افزایش یابد. در گزارشی با عنوان “پیش بینی بلاک چین در بازار خرده فروشی، 2023-2028″، این شرکت تحقیقاتی همچنین نشان داد که انتظار می رود CAGR در این دوره به بالای 42.8٪ برسد.

با توجه به بخشی از بیانیه مطبوعاتی شرکت تحقیقاتی در 10 مارس که محرک‌های احتمالی تقاضا برای این فناوری را برجسته می‌کند، تحلیلگران Fortune Business Insights استدلال می‌کنند که «تقاضای فزاینده برای محصول از سوی کاربران نهایی مانند خرده‌فروشی و همچنین [the] انتظار می‌رود زنجیره تامین تقاضا را برای آن کنترل کند [a] راه حل در خرده فروشی.”

این گزارش با توضیح اینکه چرا این فناوری به طور فزاینده ای توسط مشاغل در بخش خرده فروشی بلاک چین مورد توجه قرار می گیرد، به مزایای ذاتی این فناوری مانند بهبود کارایی و افزایش شفافیت اشاره می کند.

«ادغام فناوری بلاک چین در بخش خرده‌فروشی مزایای بی‌شماری مانند پردازش پرداخت امن، مقرون‌به‌صرفه و سریع از طریق دفتر کل توزیع‌شده رمزگذاری‌شده را ارائه می‌کند. این فناوری اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به واسطه‌هایی مانند بانک‌ها یا اتاق‌های پایاپای، تراکنش‌ها را در زمان واقعی تأیید کند.»

افزایش پذیرش قراردادهای هوشمند

انتظار می‌رود رشد پیش‌بینی‌شده پرداخت‌های دیجیتال در بخش خرده‌فروشی نیز تقاضا برای این فناوری را افزایش دهد. در این گزارش، پذیرش فزاینده قراردادهای هوشمند نیز به عنوان محرک رشد بخش خرده‌فروشی بلاک چین شناسایی شده است.

در همین حال، این گزارش بیان می‌کند که آمریکای شمالی که بیشترین سهم از بازار خرده‌فروشی بلاک چین را در سال 2020 در اختیار داشت، احتمالاً به دلیل «سرمایه‌گذاری قابل‌توجه» ثبت‌شده، این موقعیت غالب را حفظ خواهد کرد. در حالی که انتظار می‌رود رشد در بازار اروپا توسط شرکت‌هایی انجام شود که به طور گسترده از مفهوم فناوری بلاک چین استفاده می‌کنند، در منطقه آسیا پاسیفیک، این امر توسط «کشورهای سلطه‌گر مانند هند، چین، کره جنوبی و ژاپن» هدایت می‌شود.

این گزارش می افزاید: در آمریکای لاتین و همچنین در خاورمیانه و آفریقا، انتظار می رود استقبال از فناوری های دیجیتال و برنامه های دولتی تقاضا را حفظ کند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.