انحصاری تسلا در ماه ژانویه تولید خود را در شانگهای کاهش می دهد

[ad_1] شانگهای (رویترز) – طبق برنامه داخلی بررسی شده توسط رویترز، تسلا در نظر دارد برنامه کاهش تولید خود را در ماه ژانویه در کارخانه شانگهای اجرا کند و کاهش تولیدی را که از این ماه آغاز کرده بود تا سال آینده تمدید کند. طبق برنامه رویترز، تسلا به مدت 17 روز در ژانویه بین

کد خبر : 298760
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
انحصاری تسلا در ماه ژانویه تولید خود را در شانگهای کاهش می دهد

[ad_1]

شانگهای (رویترز) – طبق برنامه داخلی بررسی شده توسط رویترز، تسلا در نظر دارد برنامه کاهش تولید خود را در ماه ژانویه در کارخانه شانگهای اجرا کند و کاهش تولیدی را که از این ماه آغاز کرده بود تا سال آینده تمدید کند.

طبق برنامه رویترز، تسلا به مدت 17 روز در ژانویه بین 3 تا 19 ژانویه تولید خواهد کرد و تولید خودروهای الکتریکی را از 20 ژانویه تا 31 ژانویه برای یک استراحت طولانی برای سال نو چینی متوقف خواهد کرد.

تسلا دلیلی برای کاهش تولید در برنامه تولید خود مشخص نکرده است. همچنین مشخص نیست که آیا کار در خارج از خطوط مونتاژ مدل 3 و مدل Y در کارخانه در طول زمان توقف برنامه ریزی شده ادامه خواهد داشت یا خیر. این رویه ثابت نشده است که تسلا فعالیت خود را برای یک دوره طولانی برای سال نو چینی تعطیل کند.

تسلا بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

به گزارش رویترز، تسلا روز شنبه تولید در کارخانه خود در شانگهای را به حالت تعلیق درآورد و طرحی را برای توقف بیشتر کارها در این کارخانه در هفته آخر دسامبر پیش برد.

جدیدترین کاهش تولید تسلا در شانگهای در بحبوحه موج فزاینده آلودگی ها پس از عقب نشینی چین از سیاست صفراوی کووید در اوایل ماه جاری صورت گرفت. این حرکت با استقبال کسب‌وکارها مواجه شده است، اگرچه عملیات تولید خارج از تسلا را مختل کرده است.

مانند سایر خودروسازان، تسلا نیز با کاهش تقاضا در چین، بزرگترین بازار خودروی جهان، مواجه شده است. در اوایل این ماه، تسلا یک انگیزه اضافی برای خریدارانی که در ماه دسامبر خودروهای خود را در اختیار دارند، ارائه کرد. این شرکت علاوه بر یارانه ای برای هزینه های بیمه، قیمت خودروهای مدل 3 و مدل Y را تا 9 درصد در چین کاهش داده است.

کارخانه شانگهای، مهم ترین مرکز تولید شرکت خودروهای الکتریکی الون ماسک، در هفته آخر دسامبر سال گذشته به فعالیت عادی خود ادامه داد و سه روز برای سال نو چینی استراحت کرد.

دوره 21 ژانویه تا 27 ژانویه در سال 2023 یک تعطیلات رسمی در چین برای سال نو چینی است.

کارخانه تسلا در شانگهای، مجتمعی که حدود 20000 کارگر در آن مشغول به کار هستند. بیش از نیمی از تولید تسلا در سه فصل اول سال 2022 را به خود اختصاص داده است.

تسلا هدفی را برای رشد 50 درصدی در تولید و تحویل خودروهای الکتریکی در سال 2022 تعیین کرده است. تحلیلگران بر اساس پیش بینی ها برای سه ماهه چهارم که به زودی به پایان می رسند، انتظار دارند تولید کمتر از این هدف نزدیک به 45 درصد باشد.

(گزارش توسط ژانگ یان، نوشته کوین کرولیکی، ویرایش توسط لوئیز هیونز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.