انحصاری – برای اندازه‌گیری پیشرفت بدهی‌های دولتی، به معاملات واقعی نگاه کنید – Malpass بانک جهانی

[ad_1] مالپاس یک روز پس از اولین جلسه میزگرد جدید بدهی های دولتی، به رویترز گفت که چندین موضوع دیگر هنوز باید حل شود، از جمله اصرار قبلی چین بر اینکه بانک های توسعه چندجانبه نیز زیان را به عنوان بخشی از معاملات بازسازی بدهی می پذیرند. او گفت: «ما در حال افزایش بدهی هستیم.

کد خبر : 345362
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۴۳
انحصاری – برای اندازه‌گیری پیشرفت بدهی‌های دولتی، به معاملات واقعی نگاه کنید – Malpass بانک جهانی

[ad_1]

مالپاس یک روز پس از اولین جلسه میزگرد جدید بدهی های دولتی، به رویترز گفت که چندین موضوع دیگر هنوز باید حل شود، از جمله اصرار قبلی چین بر اینکه بانک های توسعه چندجانبه نیز زیان را به عنوان بخشی از معاملات بازسازی بدهی می پذیرند.

او گفت: «ما در حال افزایش بدهی هستیم. «پیشرفت در تجدید ساختار بدهی توسط کشورهای واقعی که به تجدید ساختار دست یافته اند اندازه گیری می شود. این یک مکانیسم مورد به مورد است.»

او گفت که هدف اکنون تضمین این است که غنا، اتیوپی و زامبیا، سه کشوری که به دنبال کاهش بدهی تحت چارچوب مشترک گروه 20 هستند، در فرآیندهای بدهی جداگانه خود به جلو حرکت کنند.

طلبکاران جهانی، کشورهای بدهکار، موسسات مالی بین‌المللی و طلبکاران خصوصی در نشست میزگرد روز چهارشنبه توافق کردند تا اقداماتی را برای شروع سریع و ساده‌سازی تلاش‌های بازسازی بدهی که مدت‌ها متوقف شده، از جمله از طریق بهبود اشتراک‌گذاری داده‌ها، بردارند.

در بیانیه مشترک بانک جهانی، صندوق بین‌المللی پول و هند، رئیس کنونی اقتصادهای بزرگ گروه 20 (G20)، به تعهدات خاصی از سوی چین، بزرگترین طلبکار دوجانبه جهان، برای سرعت بخشیدن به روند بازسازی اشاره نشده است.

رویترز گزارش داد که پکن آماده است تقاضای خود را مبنی بر سهیم شدن بانک های توسعه چندجانبه در زیان های تجدید ساختار بدهی، تا حدی در ازای دسترسی اولیه صندوق بین المللی پول و بانک جهانی به تجزیه و تحلیل پایداری بدهی خود برای کشورهایی که درمان بدهی دریافت می کنند، کنار بگذارد.

اما این بیانیه فقط شامل بخش مؤسسات از این معامله بود، برای به اشتراک گذاشتن سریعتر اطلاعات بیشتر و برای بانکهای توسعه چندجانبه (MDB) برای تعیین کمیت “جریانهای مثبت خالص” تامین مالی امتیازی در پرونده های بازسازی.

جیلا پازارباسی اوغلو، رئیس راهبرد صندوق بین‌المللی پول، گفت که چین و سایر شرکت‌کنندگان اذعان کرده‌اند که راه‌های مختلفی برای مشارکت در بازسازی وجود دارد و «بهترین راه برای کمک‌های MDB… فراهم کردن منابع مالی تازه به کشورها، تا آنجا که ممکن است در شرایط کمک مالی است».

مالپاس گفت هنوز در داخل چین بر سر این موضوع اختلاف نظر وجود دارد، رئیس جمهور شی جین پینگ و دیگران تقاضای قبلی را کم اهمیت جلوه می دهند و دیگران – که نماینده طلبکاران فردی هستند – هنوز آن را به عنوان یک مانع می بینند.

او گفت که در کارگاهی که در ماه مه برگزار می شود، روی موضوع برخورد مشابه با طلبکاران مختلف کار بیشتری انجام خواهد شد. او گفت که تاریخ مشخصی برای این دیدار تعیین نشده است.

او گفت که چین همچنین نگرانی هایی را در مورد نحوه برخورد با بازسازی بدهی داخلی و نحوه برخورد با وام های پروژه و پروژه هایی با درآمد اختصاصی مطرح کرده است.

مالپاس گفت وام‌دهندگان بخش خصوصی که در جلسه روز چهارشنبه نیز شرکت کردند، نشان داده‌اند که می‌خواهند در معاملات بازسازی بدهی به عنوان بخشی از مسئولیت امانتداری خود شرکت کنند و آن را یک تحول مثبت خواند.

(گزارش توسط آندره آ شلال؛ ویرایش توسط آندریا ریچی)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.