انحصاری – از هر پنج رای دهنده آمریکایی دو نفر نگران ارعاب در صندوق های رای هستند – رویترز/ایپسوس

[ad_1] تا کنون هیچ خشونتی در هیچ یک از مراکز رای گیری زودهنگام یا محل ریزش آرا قبل از انتخابات 8 نوامبر، زمانی که جمهوری خواهان برای به دست آوردن کنترل مجلس نمایندگان ایالات متحده و احتمالاً سنا مورد علاقه هستند، گزارش نشده است. اما مقامات آریزونا، یک میدان جنگ کلیدی، پیش از این از

کد خبر : 272531
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
انحصاری – از هر پنج رای دهنده آمریکایی دو نفر نگران ارعاب در صندوق های رای هستند – رویترز/ایپسوس

[ad_1]

تا کنون هیچ خشونتی در هیچ یک از مراکز رای گیری زودهنگام یا محل ریزش آرا قبل از انتخابات 8 نوامبر، زمانی که جمهوری خواهان برای به دست آوردن کنترل مجلس نمایندگان ایالات متحده و احتمالاً سنا مورد علاقه هستند، گزارش نشده است.

اما مقامات آریزونا، یک میدان جنگ کلیدی، پیش از این از دولت فدرال خواسته اند تا در مورد ارعاب احتمالی رای دهندگان تحقیق کند، پس از اینکه افرادی که رای می دهند به طور آشکار فیلمبرداری و پیگیری شد. در یک شکایت رسمی اشاره شد که ناظران خود انتصابی رای دهندگان را «قاطر» نامیدند، که اشاره ای به تئوری توطئه ای است که توسط حامیان ادعای نادرست دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مبنی بر اینکه شکست او در سال 2020 نتیجه تقلب گسترده بود، رایج شده است.

نظرسنجی رویترز/ایپسوس که روز دوشنبه تکمیل شد، همچنین نشان داد که دو سوم رای دهندگان ثبت نام شده نگرانند که اگر افراط گرایان از نتیجه انتخابات ناراضی باشند، پس از انتخابات دست به اعمال خشونت آمیز بزنند.

این یافته‌ها آنچه را که برخی ناظران گفته‌اند شواهد فزاینده‌ای مبنی بر عدم اعتماد به نهادهای دموکراتیک کشور، پس از دهه‌ها تعمیق حزب‌گرایی، نشان می‌دهد.

کتی بوکوار، یکی از مقامات ارشد سابق انتخابات پنسیلوانیا، گفت که ترس از ارعاب و خشونت رای دهندگان برخلاف سنت آمریکایی است.

کشور ما بر پایه دموکراسی بنا شده است. ما باید در مورد روز انتخابات هیجان زده باشیم.»

بی اعتمادی بین دو اردوگاه سیاسی آمریکا در نیم قرن گذشته افزایش یافته است، به طوری که قوانین دو حزبی نادرتر شده و سهم فزاینده ای از والدین می گویند که اگر فرزندشان با فردی از حزب سیاسی دیگر ازدواج کند، ناراضی خواهند بود.

در میان رای دهندگان ثبت نام شده توسط رویترز/ایپسوس، 43 درصد نگران تهدید به خشونت یا ارعاب رای دهندگان در هنگام رای دادن حضوری بودند. این ترس در میان رای دهندگان دموکرات آشکارتر بود، 51 درصد از آنها گفتند که نگران خشونت هستند، اگرچه هنوز سهم قابل توجهی از جمهوری خواهان – 38٪ – همان نگرانی ها را دارند.

حدود یک پنجم رای دهندگان – از جمله یک نفر از هر 10 دموکرات و یک نفر از هر چهار جمهوری خواه – گفتند که مطمئن نیستند آرای آنها به طور دقیق شمارش می شود.

هزاران نفر از حامیان ترامپ که با ادعاهای دروغین تقلب او برانگیخته شدند، در 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره یورش بردند.

در حالی که حامیان حقوق رای دهندگان گروه های راست افراطی را متهم می کنند که معتقدند این ادعاها مبنی بر فرستادن ناظران نظرسنجی برای ارعاب رای دهندگان اقلیت همسو با حزب دمکرات، رسانه های محافظه کار ایالات متحده خشونت چپ را برجسته می کنند و اغلب دموکرات ها را به شورش هایی که در سال 2020 در قتل جورج فلوید برانگیخته شده است، مرتبط می کنند. یک مرد سیاه پوست توسط یک افسر پلیس سفیدپوست در مینیاپولیس.

حدود دو سوم رای دهندگان ثبت نام شده – 67٪ – گفتند که نگران هستند افراط گرایان پس از انتخابات مرتکب اعمال خشونت آمیز شوند، از جمله حدود سه نفر از هر چهار دموکرات ثبت نام شده و سه نفر از هر پنج جمهوری خواه ثبت نام شده.

بیش از 10 میلیون نفر در حال حاضر در رقابت هایی که بقیه دوره ریاست جمهوری جو بایدن از دموکرات ها را تشکیل می دهد، رای داده اند.

کنترل جمهوری‌خواهان بر هر یک از اتاق‌های کنگره عملاً دستور کار بایدن را از بین می‌برد.

نظرسنجی رویترز/ایپسوس نشان داد که حدود دو سوم جمهوری‌خواهان و یک سوم دموکرات‌ها فکر می‌کنند تقلب در رأی‌دهی یک مشکل گسترده است. دو سوم جمهوری خواهان فکر می کنند که انتخابات ریاست جمهوری 2020 از ترامپ دزدیده شده است.

ادعای کلاهبرداری ترامپ توسط ده ها دادگاه ایالات متحده، بررسی های ایالتی و چندین نفر از اعضای دولت او رد شد. با این وجود، آنها مقبولیت گسترده ای پیدا کرده اند و به صنعت کلبه ابزارهای تماشای نظرسنجی کمک می کنند.

یکی از برنامه های نرم افزاری که به شدت توسط سازمان های رسانه ای راست افراطی تبلیغ می شود، به کاربران امکان می دهد نقشه ای از مشکلات گزارش شده در حوزه رأی گیری و ناهنجاری ها در شمارش آرا را مشاهده کنند. فعالان محافظه کار برای جمع آوری گزارش های مشابه خط تلفنی راه اندازی کرده اند.

نظرسنجی آنلاین رویترز/ایپسوس پاسخ‌هایی را از 4413 بزرگسال آمریکایی در سراسر کشور جمع‌آوری کرد و فاصله اعتبار، معیاری از دقت، بین 2 تا 5 درصد بود.

(گزارش توسط Jason Lange و Moira Warburton؛ ویرایش توسط Scott Malone و Rosalba O’Brien)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.