انجمن Ordinals 19000 دلار به صندوق توسعه HRF Bitcoin اهدا می کند

یک جامعه Ordinals اطراف کتیبه های Taproot Wizards تقریباً 0.85 بیت کوین به HRF اهدا کرده است. انجمن مجموعه کتیبه های معمولی Taproot Wizards اعلام کرده است اهدای حدود 19000 دلار بیت کوین به صندوق توسعه بیت کوین بنیاد حقوق بشر. این صندوق از پروژه های مختلف بیت کوین، توسعه دهندگان و مشارکت کنندگان اصلی

کد خبر : 333094
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۱۶
انجمن Ordinals 19000 دلار به صندوق توسعه HRF Bitcoin اهدا می کند



یک جامعه Ordinals اطراف کتیبه های Taproot Wizards تقریباً 0.85 بیت کوین به HRF اهدا کرده است.

انجمن مجموعه کتیبه های معمولی Taproot Wizards اعلام کرده است اهدای حدود 19000 دلار بیت کوین به صندوق توسعه بیت کوین بنیاد حقوق بشر. این صندوق از پروژه های مختلف بیت کوین، توسعه دهندگان و مشارکت کنندگان اصلی بیت کوین پشتیبانی و سرمایه گذاری می کند.

علاوه بر این، طبق اعلامیه توییت، بیش از 5000 تراکنش خرد لایتنینگ از سوی کاربران به ظاهر جدید شبکه لایتنینگ بیت کوین انجام شد.

به گفته اودی ورتایمر، که خود را به عنوان “Taproot Wizard #0001” معرفی کرد، تلاش مدرسه جادوگر “Struck by Lightning” به مدت 48 ساعت ادامه داشت و در طی آن 5800 حساب منحصر به فرد شرکت کردند. این حساب ها در مجموع 0.845 بیت کوین کمک مالی ارسال کردند که در حال حاضر حدود 19000 دلار ارزش دارد.
میانگین اهدا تقریباً 3.50 دلار بود و اکثریت قریب به اتفاق اهداها 2.00 دلار یا حدود 10000 نشست بودند. Wertheimer توضیح داد: «همه پرداخت‌ها از طریق لایتنینگ انجام شد، و با قضاوت بر اساس واکنش‌ها در سرور discord ما، به نظر می‌رسد که اکثریت قریب به اتفاق کاربران اولین بار بودند.

بیت کوین‌هایی که هرگز سرعت شگفت‌انگیز شبکه لایتنینگ را تجربه نکرده بودند، بودند غافلگیر شده در ماهیت آنی پرداخت های آنها. یکی از کاربران فریاد زد: “من هرگز نمی دانستم رعد و برق به این سرعت است.” “لعنتی دیوانه است.”

کتیبه های معمولی از زمان معرفی، جامعه بیت کوین را با طوفانی مواجه کرده است، به طوری که این پروتکل به خوبی به بیش از 500000 کتیبه رسیده است. در حالی که پیامدهای Ordinals هنوز کاملاً مورد توافق قرار نگرفته است، مسلم است که ذخیره‌سازی داده‌های دلخواه تغییرناپذیری که Ordinals و Taproot فعال کرده‌اند، قفل تحولات و جوامع جدید پیرامون بیت‌کوین را باز می‌کند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.