انجمن کریپتو در مورد جنگ در اوکراین، اهمیت کریپتو و آینده بیت کوین بحث می کند – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] در طول جلسات معاملاتی صبح روز پنجشنبه (EST)، آمارهای 24 ساعته نشان می دهد که ارزش اقتصاد کریپتو در برابر دلار آمریکا بیش از 11 درصد کاهش یافته است. در حالی که بیت کوین دارایی های رمزنگاری پیشرو نزدیک به 10 درصد کاهش یافت، تعداد بی شماری از دارایی های دیجیتال جایگزین نزدیک به

کد خبر : 170779
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
انجمن کریپتو در مورد جنگ در اوکراین، اهمیت کریپتو و آینده بیت کوین بحث می کند – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

در طول جلسات معاملاتی صبح روز پنجشنبه (EST)، آمارهای 24 ساعته نشان می دهد که ارزش اقتصاد کریپتو در برابر دلار آمریکا بیش از 11 درصد کاهش یافته است. در حالی که بیت کوین دارایی های رمزنگاری پیشرو نزدیک به 10 درصد کاهش یافت، تعداد بی شماری از دارایی های دیجیتال جایگزین نزدیک به 20 درصد از ارزش خود را از دست دادند. رکود بازار کریپتو به دلیل حمله روسیه به مرزهای اوکراین است، زیرا نیروهای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه قبل از سپیده دم در 24 فوریه وارد کشور شدند. جامعه ارزهای دیجیتال در حال بحث در مورد این وضعیت بوده است و بسیاری از حامیان کریپتو نظرات متفاوتی در مورد ریسک ژئوپلیتیک فعلی و آن دارند. اثرات آتی بر اقتصاد کریپتو

نیروهای روسیه به اوکراین حمله کردند، اقتصاد رمزنگاری یک شبه 11 درصد از دست داد، طرفداران بیت کوین در مورد ریسک ژئوپلیتیک بحث کردند

به دنبال گزارش Bitcoin.com News که عصر چهارشنبه (EST) منتشر شد، گزارش های رسانه ها فاش کردند که نیروهای روسی به اوکراین حمله کرده اند و اقدامات جنگی انجام شده است. در حالی که دامنه حمله نامشخص است، گزارش ها نشان می دهد که موشک های کروز شلیک شده و چند انفجار در مجاورت فرودگاه بین المللی کیف رخ داده است.

همانطور که دیروز گزارش میز خبر ما اشاره کرد، تنش ژئوپلیتیکی باعث شده است که ارزش بازارهای سهام و ارزهای دیجیتال به میزان قابل توجهی کاهش یابد. در زمان نگارش این مقاله، کل اقتصاد کریپتو 11.1 درصد از دست داده است و درست قبل از زنگ افتتاح روز پنجشنبه، معاملات آتی نشان می دهد که سهام وال استریت در روز نوسانی در معاملات است.

در همین حال، حامیان ارزهای دیجیتال در مورد وضعیت روسیه و اوکراین با جزئیات زیاد صحبت می کنند و در مورد تئوری هایی در مورد آینده بازارهای رمزنگاری در میان تشدید درگیری بحث می کنند.

به عنوان مثال، “مدیر اصلاح شده صندوق تامینی” و طرفدار بیت کوین، جیمز لویش گفت 18000 دنبال کننده او در توییتر: “اگر به دلیل ترس از جنگ و ناآرامی های داخلی در اینجا بیت کوین می فروشید، مطلقاً نمی دانید چه چیزی دارید و چرا در این لحظه برای جهان بسیار مهم است.”

ساموئل بنکمن-فرید، مدیر عامل FTX نیز درباره وضعیت اوکراین و او صحبت کرد تاکید کرد این جنگ «واقعاً برای جهان بد است». Bankman-Fried همچنین خاطرنشان کرد که سیستم های مالی و ارزهای اروپای شرقی خشم این طوفان را احساس می کنند.

مدیر عامل FTX گفت: منطقی است که سهام کاهش یافته است گفت. «جنگ، به طور کلی، بد است. بیت کوین در اینجا چه کاری باید انجام دهد؟ – اگر دنیا بهتر شود، مردم پول نقد رایگان کمتری خواهند داشت. اساسا، فروش بیت کوین – همراه با سهام و غیره – برای پرداخت هزینه جنگ.

مدیر FTX اضافه کرد:

از سوی دیگر، این احتمالاً برای ارزهای اروپای شرقی بی ثبات کننده است. و به طور کلی، برای سیستم های مالی اروپای شرقی. این بدان معناست که آنها ممکن است به دنبال جایگزینی باشند. اگر در حال حاضر در اوکراین بودید، کجا به پول خود اعتماد می کردید؟

بسیاری از حامیان کریپتو همچنان تاکید کردند که با وجود کشتار بازار، ارزهای دیجیتال مقاوم در برابر سانسور در چنین مواقعی بسیار مهم هستند.

یک فرد “جنگی در بیرون در جریان است”. نوشت در توییتر. وسوسه شدم که بگوییم رمز ارز امروز مهم نیست. اما این BS است. تا زمانی که جهان با ماشین چاپ پول سنتی تغذیه می شود، جنگ های همیشه ادامه دارد. پذیرش بیت کوین [and] فناوری بلاک چین، دولت‌ها را از بانک‌ها جدا می‌کند.»

فرد دیگری گفت: “این جنگ جهانی سوم نیست، بهترین زمان برای پرش به بیت کوین است.” توییت کرد. مایکل سیلر، مدیر عامل Microstrategy، ضرب المثل قدیمی «به صلح فرصت بدهید» را با کلمه بیت کوین جایگزین کرد. گفت: “به بیت کوین فرصت بدهید.”

پیتر شیف و دیگران انتظار دارند که فدرال رزرو آهنگ خود را تغییر دهد

البته پیتر شیف حشره طلا و اقتصاددان دو سنت خود را در مورد تهاجم روسیه، فدرال رزرو، طلا و بیت کوین انداخت.

شیف: «شاید فدرال رزرو از حمله روسیه به اوکراین راحت شده است، زیرا اکنون بهانه ای برای عدم افزایش نرخ بهره در ماه مارس دارد. توییت کرد. “اگر این نبود، چیز دیگری بود، اما تا آنجایی که بهانه‌ها پیش می‌روند، بالا بردن این یکی سخت است. طلا 1.5 درصد افزایش یافت و بیت کوین 5.5 درصد سقوط کرد. شیف از صمیم قلب معتقد است تحریم‌های روسیه می‌تواند منجر به جهش تورم برای آمریکایی‌ها شود. ناظران دیگر با شیف موافق هستند و فکر می کنند که فدرال رزرو پس از حمله روسیه مسئولیت مالی را نخواهد پذیرفت.

یکی از مدافعان رمزارز در رسانه های اجتماعی اصرار داشت:

تورم در طول جنگ بدتر می شود نه بهتر. پیش بینی من این است که هر گونه تلاش برای مسئولیت مالی توسط فدرال رزرو از پنجره خارج خواهد شد. #بیت کوین.

گفتگو در مورد فدرال رزرو با افزایش نرخ بهره پیش بینی شده در ماه مارس مرتبط است. در حالی که کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) به مطبوعات گفت که نرخ بهره معیار را «به زودی» افزایش خواهد داد، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو به مطبوعات اظهار داشت که احتمالاً در جلسه مارس FOMC این اتفاق خواهد افتاد.

اگر بانک مرکزی ایالات متحده نرخ بانک را افزایش دهد، بازارهای سهام و ارزهای دیجیتال می توانند شاهد فروش بیشتری باشند. اگرچه، همانطور که شیف و بسیاری دیگر اشاره کردند، بحران اوکراین ممکن است فدرال رزرو را از افزایش نرخ بانکی باز دارد و کاهش خریدهای پولی در مقیاس بزرگ را نیز متوقف کند.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، ارزهای دیجیتال، فدرال رزرو، کمیته بازار آزاد فدرال، فدرال رزرو، مدیر عامل FTX، تنش ژئوپلیتیکی، طلا، جیمز لویش، جروم پاول، کیف، فرودگاه کیف، مایکل سایلور، مدیر عامل میکرواستراتژی، پیتر شیف، پوتین، روسیه، تهاجم روسیه، ساموئل بانکمن-فرید، سهام، اوکراین، بحران اوکراین، ولادیمیر پوتین، جنگ، جنگ

نظر شما در مورد تنش ژئوپلیتیکی بین روسیه و اوکراین و اثرات نامطلوب آن بر بازارهای جهانی چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.