انجمن صنعت کریپتو روسیه از پوتین می‌خواهد تا در مورد مقررات کمک کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] سازمانی که بخش کریپتو و بلاک چین روسیه را نمایندگی می کند، از ولادیمیر پوتین خواسته است تا تلاش های نظارتی را تشویق کند. این انجمن نگران است که اگر فدراسیون روسیه رویکرد محافظه کارانه خود را نسبت به فناوری های مالی جدید حفظ کند، ممکن است از سایر کشورها عقب بماند. کسب‌وکارهای رمزارز

کد خبر : 330531
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
انجمن صنعت کریپتو روسیه از پوتین می‌خواهد تا در مورد مقررات کمک کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

سازمانی که بخش کریپتو و بلاک چین روسیه را نمایندگی می کند، از ولادیمیر پوتین خواسته است تا تلاش های نظارتی را تشویق کند. این انجمن نگران است که اگر فدراسیون روسیه رویکرد محافظه کارانه خود را نسبت به فناوری های مالی جدید حفظ کند، ممکن است از سایر کشورها عقب بماند.

کسب‌وکارهای رمزارز روسیه از پوتین می‌خواهند که با فرآیند نظارتی درگیر شود

انجمن اقتصاد رمزنگاری، هوش مصنوعی و بلاک چین (Racib) روسیه از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خواسته است تا از جامعه رمزنگاری در شکل دادن به چارچوب نظارتی کشور برای ارزهای دیجیتال و فناوری های مرتبط حمایت کند.

رسانه‌های خبری ارز دیجیتال Bits.media و RBC Crypto گزارش دادند که در نامه‌ای به رئیس دولت روسیه، اعضای آن هشدار می‌دهند که نگرش دولت نسبت به مقررات دارایی‌های دیجیتال خطرات جدی عقب ماندن اقتصاد در معرفی فناوری‌های جدید مالی را به همراه دارد.

این سازمان اصرار دارد که سیاست فعلی دولت به شرکت‌های روسی اجازه نمی‌دهد از پتانسیل ابزارهای مالی جدید استفاده کنند و آنها را مجبور به نقل مکان به سایر حوزه‌های قضایی می‌کند که مستلزم زیان مالی مستقیم برای خزانه‌داری است.

این “رویکرد بسیار محافظه کارانه و بازدارنده” ممکن است باعث شود روسیه سرعت توسعه اقتصاد دیجیتال را از دست بدهد و این کشور را از این فرصت برای تبدیل شدن به یک رهبر در اجرای سیستم های پرداخت دیجیتال و حسابداری محروم کند.

راسیب همچنین به پوتین درباره دیدارش با انجمن های فناوری اطلاعات در سال 2019 و بحث در مورد قوانین جدید یادآوری می کند. با این حال، رژیم های قانونی آزمایشی وعده داده شده برای فین تک ها در واقعیت مورد استفاده قرار نمی گیرند، در حالی که اصلاحات پیشنهادی در قانون کشور “در مورد دارایی های مالی دیجیتال” اجرای فناوری های دیجیتال را دشوار می کند.

در نامه ای که توسط مشارکت غیرانتفاعی توسعه دهندگان نرم افزار، Russoft، نوشته شده است، از رئیس جمهور می خواهد تا جلسه ای را به این موضوعات با مشارکت فضای کریپتو تشکیل دهد. آنها همچنین پیشنهاد ایجاد یک گروه کاری برای تهیه یک پروژه آزمایشی برای معرفی فناوری‌های مالی دیجیتال، از جمله در پرداخت‌های فرامرزی مربوط به روسیه در بحبوحه تحریم‌ها را پیشنهاد می‌کنند.

برچسب ها در این داستان

انجمن، رمزارز، جامعه کریپتو، صنعت کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارز رمزنگاری شده، قوانین، قانون، سازمان، رئیس جمهور، پوتین، راسیب، مقررات، مقررات، روسیه، روسی

آیا فکر می کنید ولادیمیر پوتین به نامه راسیب پاسخ خواهد داد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، MG Best For You

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.