انتقال مثبت ایالات متحده به نشست آسیا کمک کرده است

[ad_1] وال استریت موفق شد هفته جدید را با شرایط مثبت آغاز کند، اما با اندکی احتیاط پیش از انتشار اطلاعات کلیدی شاخص شاخص شاخص شاخص شاخص شاخص شاخص شاخص شاخص S&P 500 VIX یک شبه (+ 1.6 درصد) افزایش یافت. با این وجود، DJIA با افزایش 0.6 درصدی در مقابل 0.2 درصدی نزدک جلوتر

کد خبر : 373167
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۵:۵۹
انتقال مثبت ایالات متحده به نشست آسیا کمک کرده است

[ad_1]

وال استریت موفق شد هفته جدید را با شرایط مثبت آغاز کند، اما با اندکی احتیاط پیش از انتشار اطلاعات کلیدی شاخص شاخص شاخص شاخص شاخص شاخص شاخص شاخص شاخص S&P 500 VIX یک شبه (+ 1.6 درصد) افزایش یافت. با این وجود، DJIA با افزایش 0.6 درصدی در مقابل 0.2 درصدی نزدک جلوتر رفته است و با صحبت از بخش های رشدی که از ابتدای سال تاکنون سهم بیشتری را برای شاخص ها انجام داده اند، مشارکت بیشتر بخش های ارزشی پیش رو ممکن است نویدبخش بازار گسترده تر باشد. استحکام – قدرت. تا کنون، DJIA هنوز به بالاترین حد خود در دسامبر 2022 دست نیافته است.

یک شبه، یک سری از Fedspeak تا حد زیادی انتظارات نرخ بازار را در مورد آنچه که در نشست آتی فدرال رزرو می آید تایید کرد – افزایش احتمالی 25 واحد پایه (bp) و به دنبال آن یک توقف طولانی مدت نرخ در بقیه سال. اظهارات مایکل بار، رافائل بوستیک و لورتا مستر از مقامات فدرال رزرو خواستار افزایش بیشتر نرخ بهره شدند اما همچنین نشان دادند که پایان چرخه انقباض فدرال رزرو در چشم انداز است. بدون تعجب شاهد بودیم که بازدهی خزانه داری به نزولی واکنش نشان داد، با عقب نشینی در بازده ده ساله نسبت به بالاترین حد خود در مارس 2023 در حالی که بازدهی دو ساله نیز 9 بشکه در روز کاهش یافت که در مجموع باعث تضعیف بیشتر دلار آمریکا شد.

شاید یکی از مواردی که باید به آن توجه داشت، عملکرد ضعیف قابل توجه در اعتبار مصرف کننده در ماه مه ایالات متحده باشد (+7.24 میلیارد دلار در مقابل +20.25 میلیارد دلار اجماع) که خطرات نزولی ناشی از کاهش چشم انداز مصرف کننده را برجسته می کند. اما حداقل در حال حاضر، با وجود برخی از جبه‌های انعطاف‌پذیری در اقتصاد ایالات متحده، ممکن است برای به چالش کشیدن امیدها برای فرود نرم، بیشتر طول بکشد.

شاخص راسل 2000 در حال حاضر برای چهارمین بار از ژوئن سال جاری برای آزمایش مجدد سطح مقاومت 1900 خود بازگشته است. چندین بار آزمایش مقاومت در یک بازه زمانی نسبتاً کوتاه ممکن است عرضه فروشندگان در آن سطح را کاهش دهد و احتمال شکست صعودی را افزایش دهد. هر حرکت موفقیت آمیزی بالاتر از سطح 1900 ممکن است راه را برای آزمایش مجدد بالاترین سطح سالانه خود در حدود سطح روانی 2000 هموار کند.

image1.png

منبع: نمودارهای IG

آسیا اوپن

سهام آسیایی برای باز شدن مثبت به نظر می رسد، با Nikkei + 0.58٪، ASX + 0.88٪ و KOSPI + 1.09٪ در زمان نوشتن. سهام چین دیروز با وجود مجموعه ای از ارقام ضعیف تورم که چشم انداز کند اقتصاد را تقویت کرد، مقاومت نشان دادند، زیرا تصور می شد که این داده ها فضای بیشتری را برای اقدامات حمایتی در ماه های آینده فراهم می کند. در بازار املاک این کشور یک شبه نگاهی اجمالی به آن وجود داشت، با توجه به اینکه مقامات چین تخفیف وام را تمدید کردند و فشار بر موسسات مالی را افزایش دادند تا شرایط شرکت‌های دارایی را کاهش دهند تا اطمینان حاصل شود که ساخت خانه‌ها تکمیل شده است.

نزدیک‌تر به خانه، آخرین داده‌های جریان صندوق SGX، 109 میلیون دلار سنگاپور خالص خروجی از سرمایه‌گذاران نهادی را در هفته گذشته نشان می‌دهد که جریان خالص خروجی چهار هفته گذشته را به 314 میلیون دلار سنگاپور رساند. تجزیه و تحلیل بیشتر قرار گرفتن در معرض در خدمات مالی (-89 میلیون دلار سنگاپور) و REIT (-45.1 میلیون دلار سنگاپور) ارائه شد. در نمودار فنی، خط روند پایینی یک الگوی مثلث متقارن در هفته گذشته شکسته شده است و فروشندگان را پس از ماه‌ها بلاتکلیفی کنترل می‌کند. در حالی که ممکن است شاخص برای برخی جهش‌های متناوب به محیط ریسک گسترده‌تر ضربه بزند، سوگیری کلی در حال حاضر به سمت نزولی متمایل است، با کاهش MACD به زیر صفر و RSI زیر سطح کلیدی 50.

منبع: SGX, IG

image2.png

منبع: نمودارهای IG

در لیست پیگیری: USD/CAD تست پشتیبانی کلیدی قبل از نشست بانک مرکزی کانادا (BoC) در این هفته

پیش از نشست BoC در روز چهارشنبه، USD/CAD در سطح حمایت کلیدی خود در سطح 1.326 قرار دارد، با افزایش MACD و بازپس گیری RSI به بالای سطح 50 اخیراً نشان می دهد که خریداران تلاش می کنند تا مقداری از کنترل را پس از 4٪ پس بگیرند. فروش از ژوئن امسال انتظارات کنونی به سمت افزایش ۲۵ واحدی دیگر از بانک مرکزی در نشست آتی آن متمایل شده است، اما نشانه‌هایی از کاهش بازار کار و کاهش تورم، توقف طولانی‌مدت نرخ را پس از آن خواستار شده است. هر گونه تاییدی مبنی بر اینکه بانک مرکزی یک بار دیگر به سمت توقف حرکت می‌کند، ممکن است کمتر تندرو تلقی شود، که می‌تواند CAD را پایین بیاورد.

برای USD/CAD، سطح 1.326 ممکن است یک حمایت حیاتی برای حفظ باشد، جایی که به عنوان خط گردن یک شکل گیری معکوس سر و شانه، همزمان با یک حمایت افقی کلیدی عمل می کند. دفاع از این سطح ممکن است یک پایین ترین سطح بالاتر در کوتاه مدت ایجاد کند و سطح 1.350 را در مرحله بعدی باقی بگذارد.

image3.png

منبع: نمودارهای IG

دوشنبه: DJIA + 0.62%؛ S&P 500 + 0.24%؛ نزدک + 0.18٪، DAX + 0.45٪، FTSE + 0.23٪

مقاله نوشته شده توسط استراتژیست IG Jun Rong Yeap



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.