انتقال تتر درون چت در تلگرام معرفی شد – بیت کوین نیوز

[ad_1] کاربران پیام رسان تلگرام از این پس می توانند استیبل کوین اصلی یعنی تتر (usdt) را مستقیماً در چت ها برای یکدیگر ارسال کنند. گزینه جدید فهرست ارزهای دیجیتال موجود برای خرید، فروش و تجارت در اپلیکیشن پیام‌رسان را گسترش می‌دهد. تتر به ربات کیف پول در مسنجر تلگرام اضافه شد پشتیبانی از تراکنش‌ها

کد خبر : 338086
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
انتقال تتر درون چت در تلگرام معرفی شد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

کاربران پیام رسان تلگرام از این پس می توانند استیبل کوین اصلی یعنی تتر (usdt) را مستقیماً در چت ها برای یکدیگر ارسال کنند. گزینه جدید فهرست ارزهای دیجیتال موجود برای خرید، فروش و تجارت در اپلیکیشن پیام‌رسان را گسترش می‌دهد.

تتر به ربات کیف پول در مسنجر تلگرام اضافه شد

پشتیبانی از تراکنش‌ها با تتر وابسته به دلار آمریکا، بزرگترین استیبل کوین، در تلگرام، محبوب‌ترین سرویس پیام‌رسانی در فضای کریپتو، معرفی شده است.

USDT در ربات کیف پول تلگرام ادغام شده است و به کاربران امکان خرید، فروش، مبادله و همچنین انتقال اینترنت رایگان بین یکدیگر را می دهد.

سرویس کیف پول در یک پست تلگرامی اعلام کرد: «ما هیجان‌زده هستیم که مدت‌ها منتظر ادغام USDT در کیف‌پول‌@@کیف پول، ارسال استیبل کوین‌ها به آسانی اشتراک‌گذاری عکس هستیم.»

می توانید موجودی تتر خود را از طریق منوی اصلی ربات، با استفاده از کیف پول خارجی USDT و همچنین با خرید استیبل کوین با کارت بانکی یا در بازار همتا به همتا (P2P) تلگرام پر کنید. در این اطلاعیه آمده است @wallet فقط نقل و انتقالات از شبکه TRC-20 را می پذیرد.

رابط کیف پول به روز شده است. همه دارایی های رمزنگاری را می توان در صفحه شروع مشاهده کرد و کاربران می توانند انتخاب کنند که کدام سکه را می خواهند از «تنظیمات» نمایش داده شود. گزینه های خرید در بخش “بازار” موجود است.

بازار P2P پیام رسان نیز به روز شده است تا کاربران بتوانند با انتخاب یکی از پیشنهادات موجود، مستقیماً در ربات استیبل کوین ها را خریداری و بفروشند. یک ویژگی “Exchange” در صفحه اصلی ظاهر شده است که به شما امکان می دهد USDT و TON را معامله کنید.

Toncoin (TON) که می تواند در چت نیز ارسال شود، و بیت کوین (BTC)، ارز دیجیتال با بیشترین ارزش بازار، در آوریل 2022 به ربات @wallet غیررسمی اضافه شدند.

بلاک چین شبکه باز تلگرام (TON) در سال 2018 راه اندازی شد. با این حال، در سال 2020، تلگرام به دلیل شکایت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از این پروژه خارج شد.

RBC Crypto در گزارشی اشاره کرد که پشتیبانی بیشتر از شبکه TON توسط اعضای جامعه بنیاد TON ارائه شد که به توسعه آن ادامه دادند.

در حالی که تلگرام به طور مستقیم با گسترش اکوسیستم TON درگیر نیست، همچنان درگیر است. سال گذشته، این پیام رسان یک پلتفرم بلاک چین به نام Fragment راه اندازی کرد که خرید و فروش نام های کاربری کلکسیونی را با toncoin تسهیل می کرد.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، ربات، بیت کوین، خرید، کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، مبادله، فروش، ارسال، استیبل کوین، تلگرام، تتر، تن، تون کوین، تراکنش ها، انتقال، انتقال، USDT، کیف پول

آیا انتظار دارید ارزهای دیجیتال دیگری به ربات تلگرام @wallet اضافه شوند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Jimmy Tudeschi / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.