انتقاد کارلوس کی‌روش از علیرضا فغانی/عکس

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال مصر که پس از یک گل به خودی از نیمه نهایی رقابت‌های عرب کاپ حذف شد در فلش اینترویوی پس از مسابقه به انتقاداز علیرضا فغانی داور ایرانی این مسابقه پرداخت که البته مهمترین تصمیمش در این بازی برگرداندن یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه مصر

کد خبر : 143021
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
انتقاد کارلوس کی‌روش از علیرضا فغانی/عکس


کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال مصر که پس از یک گل به خودی از نیمه نهایی رقابت‌های عرب کاپ حذف شد در فلش اینترویوی پس از مسابقه به انتقاداز علیرضا فغانی داور ایرانی این مسابقه پرداخت که البته مهمترین تصمیمش در این بازی برگرداندن یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه مصر و به سود تیم کی‌روش بود.

تیم تونس که در مرحله قبلی عمان و برانکو را حذف کرده بود امشب موفق شد کارلوس کی‌روش را از جام حذف کند و به عنوان اولین تیم به فینال رقابت ها برسد. تیم دیگر صعود کننده به فینال در دیدار الجزایر و مصر تعیین خواهد شد. تونسی ها این مسابقه را روی اشتباه مدافع مصر در دقیقه 90+4 به سود خود تمام کردند در حالیکه این طور به نظر می رسید که بازی به وقت اضافه برود.

اما در حالی که کارلوس کی روش با عصبانیت مشغول تماشای جشن تونسی ها در ورزشگاه جام جهانی بود مسئول رسانه ای بازی او را به سمت دوربین‌های تلویزیونی هدایت کرد تا مصاحبه کوتاه بعد از بازی خود را مقابل دوربین ها انجام دهد که کی‌روش در این لحظه صحبت های بسیار تندی را علیه علیرضا فغانی به زبان آورد.

او گفت:نمی‌خواهم در مورد این داور نظری بدهم، چون نمی‌خواهم فوتبالم را اینجا به پایان برسانم! او با تصمیمش در پنالتی که همه فکر می‌کردند اشتباه است تیمم را از نظر روانی نابود کرد.

این سرمربی پرتغالی درواقع بخش عمده شکستش را به تصمیم فغانی در پنالتی‌ای که با VAR پس گرفته شده نسبت داده است و گفت داور خیلی روی ما تاثیر گذاشت، فکر می‌کنم فیفا باید داوری مناسب را انتخاب کند.

در دقیقه 60 این مسابقه بازیکن تونس در یک صحنه مشکوک در محوطه مصر سرنگون شد که فغانی اعلام پنالتی کرد اما VAR به کمک او آمد. داور ایرانی پس از چک کردن صحنه از گرفتن پنالتی برای تونس صرف نظر کرد تا کی‌روش برای چندثانیه هم که شده یک نفس راحت بکشد اما به شدت به این تصمیم فغانی معترض بود.

انتقاد کارلوس کی‌روش از علیرضا فغانی/عکس

بیشتر بخوانید: کی‌روش و تیمش به فینال جام عرب نرسیدند؛ کارت زرد فغانی به کارلوس!

253 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.