انتقاد شدید شجاع خلیل‌زاده از وضعیت تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگوی زنده تصویری با برنامه فوتبال برتر در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت خود عنوان کرد: خدا را شکر خیلی بهتر شدم و تمریناتم را شروع کردم. ان‌شاالله از هفته آینده به تمرینات تیم برمی‌گردم. او در مورد چگونگی مصدومیت‌اش در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی برابر کره جنوبی

کد خبر : 215927
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
انتقاد شدید شجاع خلیل‌زاده از وضعیت تیم ملی



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگوی زنده تصویری با برنامه فوتبال برتر در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت خود عنوان کرد: خدا را شکر خیلی بهتر شدم و تمریناتم را شروع کردم. ان‌شاالله از هفته آینده به تمرینات تیم برمی‌گردم.

او در مورد چگونگی مصدومیت‌اش در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی برابر کره جنوبی ابراز کرد: قبل از بازی با کره مصدومیت داشتم و احساس درد کمی می‌کردم که این موضوع را به سرمربی تیم ملی گفتم. آقای اسکوچیچ گفت هر وقت احساس درد کردی، بازی نکن ولی من به زمین رفتم و پس از آنکه مصدوم شدم، عمل کردم، اما الان وضعیت بهتری دارم و ۶-۵ روز دیگر با قدرت برمی‌گردم.

مدافع ایرانی جدید الاهلی درباره انتخاب این تیم عنوان کرد: شرایط سال گذشته‌ام در الریان خیلی خوب نبود و نتوانستم در پست تخصصی‌ام بازی کنم. بیشتر بازی‌ها در دفاع راست بودم ولی با مدیران و سرمربی الاهلی صحبت کردم تا شرایطم مثل الریان نباشد و در پست خودم عملکرد بهتری ارائه بدهم که آنها نیز موافقت کردند.

خلیل‌زاده با اشاره به انتقاد بازیکنان از وضعیت اردوی تیم ملی گفت: شرایط را همه می‌دانند و مردم در جریان هستند. به نظرم لیاقت تیم ملی که می‌خواهد به جام جهانی برود، این نیست. امکانات، بازی دوستانه و … باید بهتر شود. البته در حال بهتر شدن است ولی امیدوارم مثل بقیه تیم‌های ملی باشد.

او یادآور شد: مردم انتظار دارند نتایج خوبی بگیرم ولی اگر بازی دوستانه نباشد، نمی‌توانیم. امیدوارم در اردوهای بعدی بازی‌های دوستانه بهتری برای ما در نظر بگیرند تا با آمادگی بهتر، در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم و دل مردم را در این شرایط سخت شاد کنیم.

مدافع مصدوم تیم ملی ایرانی اضافه کرد: خیلی‌ها از مسائل دیگر انتقاد می‌کنند ولی به مربی تیم ملی چه چیزی دادید که از او موفقیت می‌خواهید؟ این همه لژیونر ایرانی داریم که بهترین امکانات را در باشگاه‌های خود دارند ولی در تیم ملی چنین چیزی نمی‌بینند. امکانات تیم ملی ۲۰ درصد باشگاه‌های قطری هم نیست و نباید انتظارات را بالا برد.

خلیل‌زاده با تاکید بر اینکه باید مسؤولان و فدراسیون به تیم ملی کمک کنند، ابراز کرد: امکانات ما مثل جام جهانی نیست و در حد تیم‌های معمولی است. وقتی بازیکنان تیم ملی ۱۵ روز در اردوی قطر باشند و هیچ مسابقه تدارکاتی برای آنها در نظر نگیریم، خسته می‌شوند. در این گرما و بدون بازی دوستانه، انگیزه‌ها کم می‌شود. بازیکنان چه چیزی از دست‌شان برمی‌آید؟ امیدوارم شرایط بهتر شود.

او با اشاره به اینکه گروه سختی در جام جهانی داریم، گفت: به نظرم انگلیس بهترین تیم ملی حال حاضر دنیاست. آمریکا چند بازیکن در بهترین باشگاه‌های دنیا دارد و ولز هم همینطور است. باید حمایت شویم تا در جام جهانی نتیجه بگیریم. مردم و هواداران انتظار دارند ولی با این شرایط خیلی سخت است. باید بازی تدارکاتی خوبی داشته باشیم که الان اینطور نیست. تیم ملی نسل خوبی دارد و باید حمایت شود.

بیشتر بخوانید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.