انتظار می رود رشد شغلی ایالات متحده در ماه مارس تعدیل شود، اما همچنان با سرعت تند باقی بماند

[ad_1] گزارش اشتغال وزارت کار در روز جمعه، که همچنین انتظار می‌رود نرخ بیکاری را بدون تغییر در 3.6 درصد و افزایش متوسط ​​دستمزدها در ماه گذشته نشان دهد، احتمالاً مورد استقبال مقامات بانک مرکزی ایالات متحده قرار خواهد گرفت زیرا آنها در فکر توقف سریعترین نرخ خود هستند یا خیر. چرخه پیاده روی نرخ

کد خبر : 343942
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
انتظار می رود رشد شغلی ایالات متحده در ماه مارس تعدیل شود، اما همچنان با سرعت تند باقی بماند

[ad_1]

گزارش اشتغال وزارت کار در روز جمعه، که همچنین انتظار می‌رود نرخ بیکاری را بدون تغییر در 3.6 درصد و افزایش متوسط ​​دستمزدها در ماه گذشته نشان دهد، احتمالاً مورد استقبال مقامات بانک مرکزی ایالات متحده قرار خواهد گرفت زیرا آنها در فکر توقف سریعترین نرخ خود هستند یا خیر. چرخه پیاده روی نرخ از دهه 1980. این گزارش در ساعت 8:30 صبح به وقت EDT (1230 GMT) در روزی که اکثر بازارهای مالی برای تعطیلات جمعه خوب بسته هستند، منتشر می شود.

مانند بیشتر داده‌های اقتصادی اخیر، برای نشان دادن استرس بازار مالی که به دلیل شکست دو بانک منطقه‌ای ایالات متحده در ماه مارس ایجاد شده است، خیلی زود است که در گزارش اشتغال نشان داده شود.

سارا هاوس، اقتصاددان ارشد در ولز فارگو در شارلوت، کارولینای شمالی، می‌گوید: «ما همچنان به دنبال ارقامی هستیم که هنوز بسیار قوی هستند. ما هنوز با تورم فوق العاده روبرو هستیم. فدرال رزرو احتمالاً دوباره در ماه مه افزایش خواهد یافت، اما ما انتظار داریم که این آخرین افزایش این چرخه باشد.

بر اساس نظرسنجی رویترز از اقتصاددانان، حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ماه گذشته احتمالاً 239000 افزایش یافته است. اگرچه این کمترین افزایش از دسامبر 2020 خواهد بود، اما رشد اشتغال همچنان بیش از 100000 شغل در ماه است که به گفته اقتصاددانان برای همگام شدن با رشد جمعیت در سن کار لازم است.

اقتصاد در ماه فوریه 311000 شغل ایجاد کرد. برخی از کاهش پیش‌بینی‌شده در استخدام به کاهش محو شدن هوای معتدل در ژانویه و فوریه نسبت داده می‌شود.

برآوردها از 150000 تا 342000 متغیر بود و ریسک ها به سمت نزول متمایل شدند. بازنگری سالانه وزارت کار در مورد ادعاهای هفتگی و داده های مطالبات مستمر، که در روز پنجشنبه منتشر شد، ارتقای قابل توجهی را در هر دو سری نشان داد. اقتصاددانان گفتند که این تجدیدنظرها مجموعه ادعاها را به داده های دیگری نزدیک کرد که نشان می دهد بازار کار در حال از دست دادن سرعت است.

نظرسنجی های موسسه مدیریت عرضه در این هفته ارزیابی بدی از بازار کار ارائه کرد. آمارهای دولتی نشان می دهد که فرصت های شغلی در پایان فوریه برای اولین بار در دو سال اخیر به کمتر از 10 میلیون نفر رسید، اگرچه در آن ماه 1.7 فرصت شغلی برای هر فرد بیکار وجود داشت.

از دست دادن درخشندگی

فدرال رزرو ماه گذشته نرخ بهره یک شبه خود را یک چهارم درصد افزایش داد، اما نشان داد که در آستانه توقف افزایش بیشتر نرخ ها به دلیل فشار بر بازار مالی است. فدرال رزرو از مارس گذشته نرخ بهره خود را 475 واحد پایه افزایش داده است و از سطح نزدیک به صفر به محدوده 4.75٪ -5.00٪ فعلی رسیده است.

پیش بینی می شود میانگین درآمد ساعتی پس از افزایش 0.2 درصدی در ماه فوریه، 0.3 درصد در ماه مارس افزایش یابد. این افزایش سالانه دستمزدها را از 4.6 درصد در ماه فوریه به 4.3 درصد کاهش می دهد، که هنوز هم بسیار بالاست که با هدف 2 درصدی فدرال رزرو مطابقت ندارد.

انتظار می‌رود که بازار کار از سه ماهه دوم به میزان قابل توجهی کاهش یابد زیرا شرکت‌ها به کاهش تقاضای ناشی از هزینه‌های وام بالاتر واکنش نشان می‌دهند.

شرایط اعتباری نیز سخت‌تر شده است که می‌تواند دسترسی مشاغل کوچک و خانوارها را سخت‌تر کند. کسب‌وکارهای کوچک، مانند رستوران‌ها و بارها، محرک‌های اصلی رشد شغل از زمان بهبودی پس از همه‌گیری بوده‌اند.

توماس سیمونز، اقتصاددان در Jefferies در بلومفیلد، نیوجرسی، گفت: «این خطرات منفی زیادی را برای بازار کار به همراه دارد. طی چند ماه آینده، ما شاهد استخدام کمتر از سوی مشاغل کوچک خواهیم بود زیرا دسترسی آنها به اعتبار محدودتر می شود.

برخی از اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که حقوق و دستمزد در نیمه دوم سال منفی می‌شود، اتفاقی که به گفته آنها فدرال رزرو را وادار می‌کند تا کاهش نرخ بهره را آغاز کند تا از وارد کردن اقتصاد به رکود عمیق جلوگیری کند. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، این فرض را مخالفت کرده است.

اقتصاددانانی که کاهش نرخ بهره را در سال جاری پیش‌بینی می‌کنند، استدلال می‌کنند که بخش‌هایی از اقتصاد، مانند مسکن، در حال حاضر در رکود به سر می‌برند، در حالی که استانداردهای سخت‌گیرانه‌تر وام‌دهی که توسط بانک‌ها اتخاذ شده است به معنای محدود شدن اعتبارات بیشتر است. آنها همچنین خاطرنشان کردند که احساسات تجاری در سطوح رکودی قرار دارد، در حالی که اعتماد مصرف کننده ضعیف باقی مانده است.

جیمز نایتلی گفت: «ترکیب این عوامل به این معنی است که باید بگوییم رکود یک رویداد با احتمال زیاد است و در شرایط رکود، فشارهای تورمی احتمالاً به سرعت فروکش می‌کند و این درها را برای کاهش نرخ بهره در اواخر امسال باز می‌کند.» اقتصاددان ارشد بین المللی در ING در نیویورک.

(گزارش توسط لوسیا موتیکانی؛ ویرایش توسط پل سیمائو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.