انتظار می رود دولت بایدن گزارشی در مورد استخراج بیت کوین و تأثیر صنعت بر آب و هوا منتشر کند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] بر اساس یک گزارش جدید، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و دولت او بر روی استخراج اثبات کار (PoW) متمرکز شده اند. دستیار اصلی مدیر انرژی در دفتر سیاست علم و فناوری کاخ سفید (OSTP) گزارش تحقیقاتی را در 2 ژوئیه 2022 مورد بحث و بررسی قرار داد. کاستا ساماراس، مسئول OSTP، گفت

کد خبر : 226631
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۰۰
انتظار می رود دولت بایدن گزارشی در مورد استخراج بیت کوین و تأثیر صنعت بر آب و هوا منتشر کند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

بر اساس یک گزارش جدید، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و دولت او بر روی استخراج اثبات کار (PoW) متمرکز شده اند. دستیار اصلی مدیر انرژی در دفتر سیاست علم و فناوری کاخ سفید (OSTP) گزارش تحقیقاتی را در 2 ژوئیه 2022 مورد بحث و بررسی قرار داد. کاستا ساماراس، مسئول OSTP، گفت اگر ارزهای دیجیتال قصد دارند در این زمینه باقی بمانند، مهم است که این ارزها سیستم های مالی “مسئولانه توسعه یافته و انتشار کل را به حداقل می رساند.”

کاخ سفید به استخراج بیت کوین و انتشارات صنعت نگاه می کند

به گفته دستیار اصلی OSTP، گزارش جدیدی در ماه آگوست توسط کاخ سفید منتشر خواهد شد و این مطالعه بر روی استخراج اثبات کار (PoW) و اثرات آن بر محیط زیست متمرکز خواهد بود. کنستانتین (کاستا) ساماراس در 2 ژوئیه توضیح داد که تیم انرژی دولت بایدن قصد دارد به مزارع ماینینگ که با برنامه‌های پاسخ تقاضای کاربردی کار می‌کنند و دو مدل محبوب‌ترین اجماع ارزهای رمزنگاری‌شده یعنی اثبات کار (PoW) و اثبات اثبات کار را بررسی کند. سهام (PoS).

ساماراس به خبرنگاران در نشریه خبری بلومبرگ قانون گفت: «اگر قرار است این بخشی از سیستم مالی ما باشد، مهم است که مسئولانه توسعه یابد و انتشار کل را به حداقل برساند. وقتی به دارایی‌های دیجیتال فکر می‌کنیم، باید گفتگوی آب و هوا و انرژی باشد.»

استخراج بیت کوین توجه منفی زیادی به مصرف انرژی مورد استفاده برای تایید تراکنش ها و ایمن سازی بلاک چین PoW داشته است. با این حال، دو مطالعه اخیر دیدگاه های مخالفی را نشان داده اند که نشان می دهد استخراج بیت کوین چگونه می تواند واقعا برای محیط زیست مفید باشد. به عنوان مثال، یک مطالعه خاص نشان می دهد که شبکه بیت کوین 50 برابر کمتر از سیستم بانکی سنتی انرژی اهرمی دارد. یکی دیگر از گزارش‌های زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) یافته‌هایی را برجسته می‌کند که نشان می‌دهد استخراج بیت‌کوین به طور بالقوه می‌تواند مقدار قابل‌توجهی از متان نشت‌شده را از بین ببرد و تاکید کرد که هیچ فناوری نمی‌تواند این کار را بهتر انجام دهد.

یک مقام OSTP می گوید کاخ سفید باید به “پاسخ های سیاستی مناسب در دنیایی که به اثبات سهام تغییر کرده است” و مزایای امنیتی اثبات کار نگاه کند.

علیرغم مطالعات مثبت، ساماراس گزارش‌های منفی منتشر شده در سال گذشته را مشاهده کرده است که می‌گوید «صدا، آلودگی محلی، ژنراتورهای فسیلی قدیمی‌تر در حال راه‌اندازی مجدد در جوامع هستند – اینها بارهای بی‌اهمیت نیستند». ساماراس توضیح داد که تیم انرژی کاخ سفید مفاهیم پاسخ سیاست تحقیقاتی را که برای الگوریتم‌های PoW و PoS مناسب است، برنامه‌ریزی می‌کند. ساماراس در خلال اظهار داشت: «ما باید به این فکر کنیم که در دنیایی که به اثبات سهام تغییر کرده است، یا دنیایی که ترکیبی مداوم از اثبات کار و اثبات سهام دارد، چه پاسخ‌های مناسبی خواهد بود.» مصاحبه. دستیار اصلی انرژی کاخ سفید افزود:

اثبات کار از نظر طراحی انرژی بر است، اما امنیت را نیز افزایش می دهد.

اظهارات ساماراس به دنبال فرمان اجرایی کریپتو (EO) رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدن است که در هفته اول مارس 2022 صادر شد. EO کریپتو یک “سیاست ملی برای دارایی های دیجیتال در شش اولویت کلیدی” ایجاد می کند. قرار بود کاخ سفید EO متمرکز بر رمزارز را در ماه فوریه تأسیس کند، اما جنگ اوکراین و روسیه آغاز شد. در آوریل 2022، نماینده ایالات متحده، مایکل مک کال (R-TX) از بایدن خواست تا یک “استراتژی قوی” ایجاد کند تا دشمنان بین المللی از رمزارز برای جلوگیری از تحریم های مالی استفاده نکنند. در حال حاضر، گزارش آتی کاخ سفید در مورد ماینینگ کریپتو صرفاً تحقیقی به نظر می رسد، اما بسیاری در تعجبند که آیا سیاست های دولت می تواند از مطالعه جدید و استراتژی تهاجمی بایدن برای تغییر آب و هوا بیرون بیاید.

برچسب ها در این داستان

اداره بایدن، استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، کنستانتین (کاستا) ساماراس، کاستا ساماراس، فرمان اجرایی ارز دیجیتال، تیم انرژی، دولت، جو بایدن، کاخ سفید کانیه وست، مایکل مک کال، دفتر سیاست علم و فناوری، OSTP، PoS، PoW ، اثبات کار، اثبات سهام، مقررات، گزارش، کاخ سفید

نظر شما در مورد برنامه های دولت بایدن برای انتشار گزارشی در مورد استخراج کریپتو و تاثیر آن بر محیط زیست چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.