انتظار می رود افزایش اشتغال ایالات متحده در ماه مارس افزایش یابد. کاهش نرخ بیکاری به 3.7 درصد

[ad_1] گزارش اشتغال وزارت کار که به دقت تحت نظر بود در روز جمعه بر حرکت قوی در اقتصاد تاکید می کند زیرا با باد مخالف فزاینده ناشی از تورم، سیاست های پولی سخت تر و همچنین جنگ روسیه علیه اوکراین مواجه است، که زنجیره تامین جهانی را بیشتر تحت فشار قرار داده و بر

کد خبر : 186228
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
انتظار می رود افزایش اشتغال ایالات متحده در ماه مارس افزایش یابد.  کاهش نرخ بیکاری به 3.7 درصد

[ad_1]

گزارش اشتغال وزارت کار که به دقت تحت نظر بود در روز جمعه بر حرکت قوی در اقتصاد تاکید می کند زیرا با باد مخالف فزاینده ناشی از تورم، سیاست های پولی سخت تر و همچنین جنگ روسیه علیه اوکراین مواجه است، که زنجیره تامین جهانی را بیشتر تحت فشار قرار داده و بر فشار قیمت ها می افزاید.

فدرال رزرو ماه گذشته نرخ بهره سیاستی خود را 25 واحد افزایش داد که اولین افزایش در بیش از سه سال گذشته بود. سیاست‌گذاران لفاظی‌های تندروانه خود را تقویت کرده‌اند و جروم پاول، رئیس فدرال‌رزرو می‌گوید که بانک مرکزی آمریکا باید «سریع» به سمت افزایش نرخ‌ها و احتمالاً «تهاجمی‌تر» حرکت کند تا از تثبیت تورم بالا جلوگیری کند.

گزارش اشتغال مارس و داده های قیمت مصرف کننده در 12 آوریل برای تصمیم گیری نرخ بهره فدرال رزرو در نشست سیاست گذاری 3-4 مه آن بسیار مهم خواهد بود.

سام بولارد، اقتصاددان ارشد در ولز فارگو در شارلوت، کارولینای شمالی، گفت: “دیدگاه گسترده بازار کار فشرده تا ماه مارس ادامه خواهد داشت.” واضح است که این یکی از چیزهایی است که فدرال رزرو علاوه بر تورم و چشم انداز تورم به آن توجه می کند، زیرا آنها آماده می شوند تا به طور بالقوه سرعت سیاست های سختگیرانه را افزایش دهند.

بر اساس نظرسنجی رویترز از اقتصاددانان، بررسی موسسات احتمالاً نشان می دهد که حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه گذشته پس از افزایش 678000 شغل در ماه فوریه، 490000 شغل افزایش یافته است. برآوردها از 200000 تا 700000 متغیر بود.

اگرچه رشد شغلی پیش‌بینی‌شده در ماه مارس کندتر از سرعت قوی فوریه خواهد بود، اما همچنان در محدوده 424000 تا 678000 تعیین شده در شش ماه گذشته خواهد بود.

یک عدد کوچکتر در ماه مارس نیز می تواند با تجدید نظرهای صعودی مورد انتظار در تعداد فوریه جبران شود. داده‌های حقوق و دستمزد در ماه‌های اخیر مورد بازنگری‌های افزایشی زیادی قرار گرفته است.

تقاضا برای استخدام به دلیل کاهش شدید عفونت های COVID-19 است که منجر به لغو محدودیت ها در سراسر کشور شده است. هنوز هیچ نشانه ای وجود ندارد که جنگ روسیه و اوکراین، که قیمت بنزین را به بالای 4 دلار در هر گالن رسانده است، بر بازار کار تأثیر گذاشته است.

افزایش شغل در ماه گذشته به احتمال زیاد در سراسر هیئت مدیره بود.

سیمونا موکوتا، اقتصاددان ارشد در State Street Global Advisors در بوستون، گفت: «هر گونه از دست دادن تعداد حقوق و دستمزد به هیچ وجه حکایت از سقوط تقاضای نیروی کار نخواهد داشت.

آمارهای دولتی در روز سه شنبه نشان داد که در آخرین روز فوریه نزدیک به رکورد 11.3 میلیون فرصت شغلی ایجاد شده است که باعث شد شکاف بین مشاغل و کارگران 3.0 درصد از نیروی کار و نزدیک به بالاترین رقم پس از جنگ یعنی 3.2 درصد در دسامبر باشد. انتظار می رود که تعداد نیروی کار در ماه مارس به تدریج افزایش یابد.

کارگران در حال بازگشت

بر اساس گزارشی از شرکت جهانی چلنجر، گری و کریسمس در روز پنجشنبه، هزینه‌های سرسام‌آور زندگی باعث می‌شود کارگرانی که به پس‌انداز یا سرمایه‌گذاری وابسته بودند، به دنبال شغل با حقوق باشند.

تورم سالانه در ماه فوریه بیشترین افزایش را در 40 سال گذشته داشته است. تورم همچنین از شرکت هایی که دستمزدها را افزایش می دهند در حالی که برای کارگران کمیاب دست و پنجه نرم می کنند، تقویت می شود.

پیش‌بینی می‌شود که میانگین درآمد ساعتی پس از ثابت ماندن در فوریه، 0.4 درصد افزایش یابد. این افزایش سالانه را از 5.1 درصد در فوریه به 5.5 درصد می رساند. افزایش دستمزد ماهانه ممکن است کمتر از حد انتظار باشد. داده های گزارش اشتغال در طول هفته جمع آوری می شود که شامل روز دوازدهم ماه می شود.

کوین کامینز، اقتصاددان ارشد ایالات متحده، گفت: «از آنجایی که پانزدهم ماه خارج از هفته مرجع قرار گرفت، افزایش در دستمزد دو ماهانه در این دوره کمتر در نظرسنجی گنجانده شد، که احتمال یک نتیجه زیر روند دیگر را افزایش داد.» در بازارهای NatWest در استمفورد، کانکتیکات.

میانگین کار در هفته احتمالاً در 34.7 ساعت ثابت بود.

انتظار می‌رود که جزئیات نظرسنجی خانوار، که نرخ بیکاری از آن استخراج می‌شود، منعکس‌کننده قوت نظرسنجی استقرار باشد. پیش‌بینی می‌شود نرخ بیکاری از 3.8 درصد در فوریه به 3.7 درصد کاهش یابد که پایین‌ترین رقم از فوریه 2020 تاکنون است.

انتظار می‌رود این کاهش حتی در شرایطی که نرخ مشارکت نیروی کار، یا نسبت آمریکایی‌های در سن کار که شغل دارند یا به دنبال آن هستند، از 62.3 درصد در فوریه افزایش یابد که بالاترین میزان از مارس 2020 بود، کاهش می‌یابد.

گزارش اشتغال ترس بازار مالی از رکود اقتصادی پس از وارونگی مختصر منحنی بازده دو ساله/10 ساله خزانه داری ایالات متحده در این هفته را بیشتر از بین خواهد برد.

اقتصاددانان گفتند که دارایی گسترده فدرال رزرو از اوراق بهادار خزانه داری و اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن، دریافت سیگنال واضح از حرکت منحنی بازده را دشوار کرده است. آنها همچنین خاطرنشان کردند که بازده واقعی منفی است. برخی دیگر استدلال کردند که منحنی بازدهی خزانه داری دو ساله/پنج ساله نشانگر بهتری از رکود اقتصادی آینده است. این بخش معکوس نشده است.

پادرایک گاروی، رئیس تحقیقات منطقه ای ING در نیویورک، گفت: «وارونگی یا نه، به معنای یک رکود قریب الوقوع نیست. منحنی معکوس تنها به ما می‌گوید که رکود اقتصادی دو تا چهار سال آینده در راه است. در آن دوره خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد.»

(گزارش توسط لوسیا موتیکانی؛ ویرایش توسط آندریا ریچی)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.