انتشار فیلم Minamata در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است

[ad_1] جانی دپ بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی در بخشی از مصاحبه اخیر خود با Sunday Times به عدم انتشار فیلم Minamata پرداخت و آن را به بایکوتش توسط هالیوود مرتبط دانست. جانی دپ (Johnny Depp) و امبر هرد (Amber Heard) حین فیلمبرداری The Rum Diary با یکدیگر آشنا شده و پس از چند سال رابطه،

کد خبر : 91391
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۵۵
انتشار فیلم Minamata در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است

[ad_1]

جانی دپ بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی در بخشی از مصاحبه اخیر خود با Sunday Times به عدم انتشار فیلم Minamata پرداخت و آن را به بایکوتش توسط هالیوود مرتبط دانست.

جانی دپ (Johnny Depp) و امبر هرد (Amber Heard) حین فیلمبرداری The Rum Diary با یکدیگر آشنا شده و پس از چند سال رابطه، در سال ۲۰۱۵ میلادی ازدواج کردند. رابطه زناشویی‌شان سرانجام خوبی نداشت و با گذشت مدت کوتاهی با فراز و نشیب‌های فراوان مواجه شد. هرد نه تنها به صورت توافقی از بازیگر فیلم‌های Edward Scissorhands طلاق گرفت، بلکه همسر سابقش را به خشونت خانگی متهم کرد. مطابق انتظار، دپ تمامی اتهامات را رد کرد و مدعی شد هرد قصد داشته به واسطه ازدواج و طلاق، پول هنگفتی را به جیب زده و با قرار دادن خود در مرکز توجه‌ها، در شغلش پیشرفت کند.

جانی دپ و امبر هرد نه تنها بله صورت توافقی از یکدیگر جدا شدند، بلکه توافقنامه‌ای را امضا کردند تا علیه یکدیگر هیچ جمله‌ای را به زبان نیاورند. با این حال، بازیگر فیلم Aquaman در سال ۲۰۱۸ یک مطلب برای The Washington Post نوشت و مدعی شد همسر سابقش او را به صورت فیزیکی اذیت و آزار داد. دپ در پی انتشار چنین مطلبی یک دادخوست تنظیم کرد و خواستار ۵۰ میلیون دلار غرامت شد. او مدعی شده بود انتشار مطالب این چنینی به شهرت و حرفه‌اش آسیب زده است. ماجرا به همینجا ختم نمی‌شود. مجله انگلیسی The Sun در همان سال مطلبی را منتشر و دپ را به آزار فیزیکی همسر سابقش متهم کرد.

جانی دپ در جولای سال ۲۰۲۰ میلادی یک شکایت علیه رسانه The Sun تنظیم کرد اما نوامبر همان سال دادگاه را باخت. قاضی پس از بررسی شواهد و شاهدانی که از سوی متهم معرفی شده بود، به این نتیجه رسید که ادعاها صحیح بوده و بازیگر دزدان دریایی کارائیب در طول رابطه‌اش با امبر هرد حداقل یک بار او را مورد اذیت و آزار فیزیکی قرار داده است. این اتفاق باعث شد وارنر از دپ بخواهد شخصا به همکاری خود خاتمه داده و در قسمت سوم Fantastic Beasts and Where to Find Them حضور نیابد.

بازیگر A Nightmare on Elm Street اخیرا مصاحبه‌ای را با Sunday Times انجام داده است. او بخشی از صحبت‌های خود را به عدم انتشار فیلم Minamata اختصاص داد و آن را با بایکوتش توسط هالیوود ربط داد:

ما در چشمانشان [مردم شهر میناماتا] نگاه کردیم و گفتیم به دنبال سوء استفاده نیستیم و اثری قابل‌احترام خواهیم ساخت. گمان می‌کنم پای حرفمان ایستادیم اما افرادی که بعدا وارد ماجرا شدند هم باید پای حرف‌های خود بایستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.