انتشار تریلر و پوستری جدید از ادامه فصل دهم سریال The Walking Dead

[ad_1] مانند فصل ششم سریال Fear the Walking Dead، این شش قسمت حالت آنتالوژی گونه خواهند داشت و بر روی گروه کوچکتری از شخصیت‌ها تمرکز می‌کنند. این قسمت‌ها علاوه بر این که داستان سریال را ادامه می‌دهند، ما را بیشتر با سرگذشت و داستان زندگی برخی از شخصیت‌ها آشنا می‌کنند. به گفته تهیه کننده اجرایی

کد خبر : 49832
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۵۲
انتشار تریلر و پوستری جدید از ادامه فصل دهم سریال The Walking Dead

[ad_1]

مانند فصل ششم سریال Fear the Walking Dead، این شش قسمت حالت آنتالوژی گونه خواهند داشت و بر روی گروه کوچکتری از شخصیت‌ها تمرکز می‌کنند. این قسمت‌ها علاوه بر این که داستان سریال را ادامه می‌دهند، ما را بیشتر با سرگذشت و داستان زندگی برخی از شخصیت‌ها آشنا می‌کنند.

به گفته تهیه کننده اجرایی این مجموعه، اسکات گیمپل، قسمت بیست و دوم فصل دهم، به طور ویژه به شخصیت نگان با بازی جفری دین مورگان می‌پردازد. این قسمت که با الهام از کمیک Here’s Negan ساخته شده، ما را بیشتر با نگان آشنا کرده و داستان زندگی او را پیش از اینکه برای اولین بار در سریال ببینیم، به تصویر می‌کشد. علاوه بر نگان، همسر او با بازی هیلاری برتون مورگان نیز در این قسمت حضور خواهد داشت. او همچنین گفت که شورانر The Walking Dead، آنجلا کانگ برخی از سازندگان و نویسندگان قدیمی سریال را برای تهیه این قسمت‌ها بازگردانده است.

آنجلا کانگ پیش از این اعلام کرده بود که طراحی این قسمت‌های اضافی به گونه‌ای خواهد بود که صورت کاملا ایمن فیلمبرداری شوند و ویروس کرونا نمی‌تواند مشکلی در ساخت آن‌ها ایجاد کنند.

جهان سریال The Walking Dead هم‌اکنون به لطف اسپین‌آف‌های Fear the Walking Dead و The Walking Dead: World Beyond بسیار گسترده شده است، اما این پایان کار نیست. پس از پایان مجموعه اصلی در فصل یازدهم که احتمالا پخش آن از سال آینده میلادی آغاز خواهد شد، قرار است شاهد یک سریال جدید ما محوریت شخصیت‌های دریل و کارول، سه فیلم سینمایی با تمرکز بر روی شخصیت ریک گرایمز و یک مجموعه آنتالوژی با نام Tales of the Walking Dead باشیم که ممکن است برخی از شخصیت‌های قدیمی نیز در آن حضور پیدا کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.