امضای تتر با کشور گرجستان برای توسعه بیت کوین و زیرساخت های همتا به همتا

[ad_1] تتر یک یادداشت تفاهم (MOU) با دولت گرجستان امضا کرده است که هدف آن قرار دادن کشور به عنوان قطب مرکزی فناوری همتا به همتا (P2P) است. این همکاری به دنبال تقویت یک اکوسیستم استارتاپی پررونق و جلب توجه و سرمایه گذاری بین المللی به گرجستان است. پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، بر

کد خبر : 367789
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
امضای تتر با کشور گرجستان برای توسعه بیت کوین و زیرساخت های همتا به همتا

[ad_1]


تتر یک یادداشت تفاهم (MOU) با دولت گرجستان امضا کرده است که هدف آن قرار دادن کشور به عنوان قطب مرکزی فناوری همتا به همتا (P2P) است. این همکاری به دنبال تقویت یک اکوسیستم استارتاپی پررونق و جلب توجه و سرمایه گذاری بین المللی به گرجستان است. پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، بر تعهد این شرکت به پیشبرد استراتژی های جهانی و تنوع بخشیدن به پیشنهادات فراتر از ثبات تاکید کرد. او در یک بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت: “هدف تتر توانمندسازی شهرها و تسهیل پذیرش فناوری های بلاک چین مانند بیت کوین و همچنین راه حل های فناوری همتا به همتا مانند Keet و Holepunch است.” این مشارکت بر ایجاد یک محیط مساعد برای راه حل های غیرمتمرکز و استارت آپ های فناوری متمرکز خواهد بود.

معاون وزیر اقتصاد و توسعه پایدار، ایراکلی ناداریشویلی، علاقه تتر به سرمایه گذاری در گرجستان را با برنامه ریزی برای ایجاد صندوق ویژه برای استارت آپ های محلی برجسته کرد. این صندوق از توسعه فناوری های بلاک چین حمایت می کند و به موقعیت گرجستان به عنوان یک اکوسیستم جذاب برای استارت آپ های فناوری کمک می کند. نادریشویلی همچنین بر اهمیت همکاری در زمینه آموزشی برای جذب بیشتر شرکت های فعال در این بخش تاکید کرد.

همکاری بین تتر و دولت گرجستان فراتر از استارتاپ ها و آموزش خواهد بود. بر اساس بیانیه مطبوعاتی، آنها همچنین توسعه و اجرای یک سیستم ارتباطی و مالی قوی و مستقل را بررسی خواهند کرد.

برای تقویت اکوسیستم فناوری توزیع شده در کشور، تتر و دولت گرجستان از نزدیک با موسسات دانشگاهی محلی، از جمله دانشگاه تجارت و فناوری (BTU)، برای توسعه برنامه‌ها و ابتکارات آموزشی همکاری خواهند کرد. این تلاش ها با هدف تجهیز دانش آموزان و متخصصان به دانش و مهارت های لازم برای موفقیت در صنعت بیت کوین است.

به طور کلی، مشارکت بین تتر و دولت گرجستان به دنبال تقویت نوآوری، ارتقای گرجستان به عنوان یک رهبر جهانی در بیت کوین و فناوری های همتا به همتا و جذب شرکت ها و متخصصان به این کشور است. گرجستان با ایجاد محیطی شکوفا برای استفاده از فناوری و سرمایه گذاری، قصد دارد انقلابی از نوآوری و رشد اقتصادی در این فضا را شعله ور کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.