امدادرسانی به تولیدکنندگان مانیتوبا که تحت تاثیر خشکسالی شدید قرار گرفته اند

[ad_1] 22 جولای 2021-وینیپگ ، مانیتوبا-کشاورزی و کشاورزی کانادا تولیدکنندگان در مانیتوبا که با شرایط خشکسالی شدید روبرو هستند می توانند با چندین طرح اعلام شده توسط وزیر کشاورزی و کشاورزی فدرال کانادا ، ماری کلود بی بیو و رالف ایچلر ، وزیر کشاورزی و توسعه منابع مانیتوبا ، انتظار تسکین داشته باشند. اولین طرح

کد خبر : 96687
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
امدادرسانی به تولیدکنندگان مانیتوبا که تحت تاثیر خشکسالی شدید قرار گرفته اند

[ad_1]

22 جولای 2021-وینیپگ ، مانیتوبا-کشاورزی و کشاورزی کانادا

تولیدکنندگان در مانیتوبا که با شرایط خشکسالی شدید روبرو هستند می توانند با چندین طرح اعلام شده توسط وزیر کشاورزی و کشاورزی فدرال کانادا ، ماری کلود بی بیو و رالف ایچلر ، وزیر کشاورزی و توسعه منابع مانیتوبا ، انتظار تسکین داشته باشند.

اولین طرح ، که از طریق مزایای بلایای شرکت Manitoba Agricultural Corporation (MASC) در دسترس است ، 44 دلار اضافی در تن (به ازای هر تن زیر پوشش) به تولیدکنندگان علوفه بیمه شده ارائه می دهد تا هزینه های اضافی خوراک و حمل و نقل جایگزین را جبران کند. کمبود شدید علوفه در سراسر استان این مزایا آخرین بار در سال 2019 ایجاد شد که بیش از 5 میلیون دلار در نزدیک به 1200 مطالبات پرداخت شد. به طور معمول ، تعیین پرداخت برای این مزیت تا ژانویه انجام نمی شود ، هنگامی که اکثر داده های گزارش تولید و برداشت محصول پردازش می شوند.

MASC همچنین از یک عامل تعدیل کیفیت برای ارزیابی محصولاتی که تحت برنامه AgriInsurance استفاده می شوند ، استفاده می کند. ضریب تطبیق 60 درصدی در ارزیابی های مزرعه بر محصولات غلات غلات کوچک (همه انواع گندم ، جو دوسر ، چاودار پاییزه ، جو و تریتیکاله) اعمال می شود. کاهش ارزیابی مطالبات به میزان 40 درصد نشان دهنده کاهش کیفیت مورد انتظار ناشی از شرایط خشکسالی است. ارزیابی کامل عملکرد برای محاسبه پوشش آینده مورد استفاده قرار می گیرد ، که به تولیدکنندگانی که محصولات خود را برای خوراک دام استفاده می کنند مزیت بیشتری می دهد. این کاهش برای تولیدکنندگانی که امسال محصولات غلات خود را به طور متناوب استفاده کرده اند ، به صورت عطف به مکرر اعمال می شود.

مباحثی نیز برای تسریع در تکمیل فرایند ارزیابی AgriRecovery و اجرای تعویق مالیات بر دام برای کمک به تولیدکنندگان دام تحت تاثیر قرار دارد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.