امتیاز شاخص ترس و طمع رمزنگاری شده به پایین ترین حد 5 ماهه رسیده است، احساسات تجزیه و تحلیل شده به «ترس شدید» اشاره می کند – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

در 8 ژانویه 2022، قیمت بیت کوین درست بعد از ساعت 1 بعد از ظهر (EST) بعد از ظهر شنبه به 40517 دلار در هر واحد کاهش یافت. بر اساس شاخص ترس و طمع رمزنگاری شده (CFGI)، احساسات نشان می دهد که “ترس شدید” در هوا وجود دارد، و امتیاز CFGI 10 است. آخرین باری

کد خبر : 153294
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
امتیاز شاخص ترس و طمع رمزنگاری شده به پایین ترین حد 5 ماهه رسیده است، احساسات تجزیه و تحلیل شده به «ترس شدید» اشاره می کند – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین


در 8 ژانویه 2022، قیمت بیت کوین درست بعد از ساعت 1 بعد از ظهر (EST) بعد از ظهر شنبه به 40517 دلار در هر واحد کاهش یافت. بر اساس شاخص ترس و طمع رمزنگاری شده (CFGI)، احساسات نشان می دهد که “ترس شدید” در هوا وجود دارد، و امتیاز CFGI 10 است. آخرین باری که امتیاز CFGI به این پایین بود، 171 روز پیش در 21 جولای 2021 بود.

احساسات فعلی CFGI «ترس شدید» را نشان می‌دهد — قیمت بیت‌کوین 39 درصد پایین‌تر از بالاترین سطح تاریخ

بازارهای ارزهای دیجیتال در هفته گذشته میلیاردها دلار از ارزش خود را از دست دادند و بیت کوین دارایی های رمزنگاری پیشرو (BTC) در هفت روز گذشته نزدیک به 10 درصد از دست داد. روز شنبه، 8 ژانویه 2022، قیمت به پایین ترین حد خود از پایان سپتامبر 2021 رسید و امروز بعدازظهر به پایین ترین حد خود یعنی 40517 دلار در هر واحد رسید.

حجم تجارت جهانی بیت کوین در روز شنبه تقریباً 23.6 میلیارد دلار است. بزرگترین جفت معاملاتی BTC تتر (USDT) است که 61.46 درصد از کل معاملات امروز را در اختیار دارد. پس از آن USD (14.73%)، BUSD (6.79%)، KRW (3.64%)، JPY (3.27%) و EUR (3.21%) قرار دارند.

امتیاز شاخص ترس و طمع رمزنگاری شده به پایین ترین حد 5 ماهه رسیده است، احساسات تجزیه و تحلیل شده به «ترس شدید» اشاره می کند.
قیمت بیت کوین دقیقاً بعد از ساعت 1 بعد از ظهر (EST) بعد از ظهر شنبه به 40517 دلار در هر واحد کاهش یافت.

برترین صرافی BTC در روز شنبه FTX.US است و پس از آن Coinbase، Bitfinex، Kraken و Bitstamp قرار دارند. حجم تجارت جهانی BTC امروز تنها 23.69 درصد از 99.6 میلیارد دلار مبادلات در میان تمام دارایی های اقتصاد کریپتو را نشان می دهد. در حالی که بیت کوین 23.6 میلیارد دلار حجم تجارت دارد، تتر (USDT) 46.7 میلیارد دلار حجم تجارت در سراسر جهان را به خود اختصاص می دهد.

محدوده 24 ساعته بیت کوین در روز شنبه بین 40517.66 دلار تا 42702.09 دلار بوده است. شاخص ترس و طمع رمزنگاری شده (CFGI) میزبانی شده در پورتال وب alternative.me نشان می دهد که امتیاز CFGI فعلی 10 است. این به “ترس شدید” اشاره می کند زیرا ابزار “احساسات و احساسات را از منابع مختلف تجزیه و تحلیل می کند و آنها را به یک عدد ساده تبدیل می کند.” “

امتیاز CFGI از تابستان، در 21 ژوئیه 2021، که تقریباً 171 روز پیش بود، به این پایین نبوده است. حتی از دیروز که CFGI امتیاز احساسات “ترس شدید” را 18 ثبت کرد، امتیاز بسیار تغییر کرده است. هفته گذشته امتیاز CFGI 21 و 30 روز قبل از آن 29 بود.

بیت کوین (BTC) در روز شنبه، 8 ژانویه 2022، بیت کوین (BTC) تنها 6.4 درصد افزایش یافته است. با این حال، بیت کوین 39 درصد از بالاترین رکورد خود (ATH) دو ماه پیش در 10 نوامبر 2021 کاهش یافته است. با این حال، بیت کوین از 6 ژوئیه 2013، یا هشت سال پیش که 67.81 دلار به ازای هر سکه بود، 61,932.6 درصد افزایش یافته است. .

برچسب ها در این داستان

احساسات را تجزیه و تحلیل می کند، احساسات، بیت کوین (BTC)، BitFinex، BitStamp، CFGI، Coinbase، Crypto، Crypto Fear & Greed Index، Cryptocurrency، Ethereum (ETH)، ترس شدید، جفت فیات، FTX.US، 21 جولای 2021، Kraken، بازارها، جفت ها، قیمت ها، امتیاز، امتیاز 10، تتر، USDT

نظر شما در مورد امتیاز شاخص ترس و طمع کریپتو امروز چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Twitter، Bitcoinwisdom،

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.