الیسابت بریر از حمایت دولت کانادا از سازمان های معدنی نزدیک به 8 میلیون دلار خبر داد

[ad_1] Corem ، Polyplast ، HydroTech Mining و Les Entreprises Parlec قادر به انجام تحقیقات کاربردی ، افزایش ظرفیت تولید و افزایش بهره وری خود هستند که منجر به ایجاد و حفظ 67 شغل می شود. وال د ، کبک ، 12 آگوست 2021 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) کبک چندین شرکت

کد خبر : 95078
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۵۲
الیسابت بریر از حمایت دولت کانادا از سازمان های معدنی نزدیک به 8 میلیون دلار خبر داد

[ad_1]

Corem ، Polyplast ، HydroTech Mining و Les Entreprises Parlec قادر به انجام تحقیقات کاربردی ، افزایش ظرفیت تولید و افزایش بهره وری خود هستند که منجر به ایجاد و حفظ 67 شغل می شود.

وال د ، کبک ، 12 آگوست 2021 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

کبک چندین شرکت و سازمان پویا را با ایده های خلاقانه که به ایجاد بافت اقتصادی قوی محلی کمک می کند ، شمارش می کند. برخی از سازمان ها موفق شده اند خود را با این بیماری همه گیر سازگار کرده و در حال پیشرفت هستند ، در حالی که برخی دیگر مجبور به کاهش فعالیت های خود شده اند. امروزه ، همانطور که برای بهبود اقتصادی برنامه ریزی می کنیم ، آنها اکنون بیش از هر زمان دیگری به حمایت نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که جوامع آنها همچنان قوی هستند. دولت کانادا متعهد شده است که در ادامه فعالیت های خود به آنها کمک کند و رشد و موفقیت آنها را تقویت کند.

با توجه به این موضوع ، الیزابت بریر ، دبیر پارلمانی وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی (آژانس توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک) ، امروز اعلام کرد که مبلغی بالغ بر 7،802،187 دلار برای Corem ، Polyplast (70219-7078 Québec inc.) ، HydroTech Mining Inc. و Les Entreprises Parlec ltée.

جزئیات مشارکت به شرح زیر است:

  • واقع در کبک ، کورم ، بزرگترین مرکز تخصصی پردازش سنگ معدن کانادا ، دو سهم غیرقابل بازپرداخت در مجموع نزدیک به 7 میلیون دلار دریافت می کند. این مرکز خدمات خود را به چندین شرکت معدنی در مناطق سراسر کبک و کانادا ارائه می دهد. تخصص آن شهرت جهانی دارد. کمک اولیه 3.6 میلیون دلار به Corem این امکان را می دهد تا تجهیزات تخصصی را به دست آورد و آزمایشگاه های خود را برای استفاده راحت تر از فناوری های معدن پیشرفته آماده کند. این کمک مالی از گذار به اقتصاد سبز حمایت می کند. دومین کمک 3.37 میلیون دلاری به Corem این امکان را می دهد تا تحقیقات کاربردی ، نوآوری و فناوری و انتقال فرآیندها را انجام دهد. این دو پروژه منجر به حفظ و ایجاد 54 شغل می شود.
  • Polyplast ، شرکتی که قطعات قالب گیری شده با رزین را تولید می کند تا جایگزین طیف وسیعی از اجزای تحت تأثیر اصطکاک ، ضربه یا سایش شود ، مبلغ قابل پرداخت 350،000 دلار دریافت می کند. پشتیبانی CED به کسب و کار مستقر در Amos امکان می دهد ساختمان خود را گسترش داده و تجهیزات تولید دیجیتال را به دست آورد ، که منجر به ایجاد سه شغل می شود.
  • HydroTech Mining ، SME Val-d’Or متخصص در فروش ، طراحی و ساخت سیستم های پمپاژ و خشک کردن برای بخش معدن ، مبلغ قابل پرداخت 294،687 دلار دریافت می کند. پشتیبانی CED این شرکت نوپا را قادر می سازد تجهیزات و نرم افزارهای تولیدی شامل بارگیر چرخ ، جرثقیل سقفی ، کمپرسور ، بسته نرم افزاری مدیریت یکپارچه و نرم افزار طراحی را به دست آورد و نصب کند و منجر به ایجاد 9 شغل شود.
  • Les Entreprises Parlec ، یک تجارت Val-d’Or که قطعات منحصر به فرد و با دقت بالا را بر اساس تقاضا برای صنایع حفاری ، معدن و جنگلداری تولید می کند ، مبلغ قابل پرداخت 1870000 دلار دریافت می کند. پشتیبانی CED به کسب و کار این امکان را می دهد تا یک سیستم رباتیک شامل اجزا ، حمل و نقل و نصب را به دست آورد. این پروژه منجر به ایجاد یک شغل می شود.

دولت کانادا از مشاغل و سازمان های نوآورانه ای که در جوامع خود مایه افتخار هستند ، به رسمیت می شناسد و از آنها حمایت می کند. بهبود اقتصادی کبک ، در میان چیزهای دیگر ، متکی به سازمان هایی است که از اقتصاد منطقه ای برخوردار هستند. نوآوری یک عامل اصلی رشد است و همچنین یک سرمایه کلیدی در بازسازی اقتصادی قوی تر ، مقاوم تر و عادلانه تر برای همه است.

نقل قول

دولت کانادا با سرمایه گذاری در این سازمان های معدنی ، تعهدات خود را رعایت می کند و به کسب و کارها در رشد ، توسعه و نوآوری کمک می کند تا بتوانند مشاغل باکیفیتی ایجاد کنند و از این طریق اقتصاد مرفه کانادا را تضمین کنند. “

الیزابت بریر ، دبیر پارلمانی وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی (آژانس توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک)

وی افزود: “ما به مشاغل کمک می کنیم تا خود را با آنچه نیاز دارند تا رقابت کنند ، پیشرفت کنند و شغل خوب ایجاد کنند ، تجهیز کنند. به لطف کمک های مالی دولت کانادا ، این چهار سازمان قادر خواهند بود به نوآوری و تقویت موقعیت خود در صنعت و بازارها ادامه دهند ، که با ایجاد و حفظ نزدیک به 70 شغل به تحریک اقتصاد منطقه نیز کمک می کند. این حمایت ، بخشی از برنامه بهبود اقتصادی ما ، به اقتصاد کانادا این امکان را می دهد که حتی قوی تر بازگردد. “

ملانی جولی ، نماینده پارلمان Ahuntsic-Cartierville ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول CED

حقایق فوری

  • بودجه تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای از طریق نوآوری CED اعطا شده است. این برنامه کارآفرینانی را که از نوآوری برای رشد مشاغل خود و افزایش رقابت پذیری خود استفاده می کنند و همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مناسب برای نوآوری و رشد برای همه در همه مناطق کمک می کند ، هدف قرار می دهد.
  • بهبود اقتصادی موفق ، از جمله موارد دیگر ، به واکسیناسیون هرچه بیشتر کانادایی ها بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر: واکسن های COVID-19.
  • CED شریک اصلی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه ای خود ، مشاغل را پشتیبانی می کند ، از سازمان ها و همه مناطق سراسر کبک در اقتصاد فردا حمایت می کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

کاترین مونیر-دسروچر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی
[email protected]

در ارتباط باش

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.