الیزابت وارن موضع “ضد ارتش رمزنگاری” خود را توضیح می دهد. مخالفت امواج دموکرات ها با انتقاد بیت کوین او – بیت کوین نیوز

[ad_1] الیزابت وارن، سناتور دموکرات ایالت ماساچوست، اخیراً یک کمپین سیاسی علیه ارزهای رمزنگاری شده به راه انداخته است زیرا به دنبال سومین دوره ریاست جمهوری در سال 2024 است. وارن در مصاحبه اخیر در “Meet the Press Reports” با چاک تاد از NBC، خرید بیت کوین را به “شبیه کرد” خرید هوا.” وارن علیرغم

کد خبر : 342510
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
الیزابت وارن موضع “ضد ارتش رمزنگاری” خود را توضیح می دهد.  مخالفت امواج دموکرات ها با انتقاد بیت کوین او – بیت کوین نیوز

[ad_1]

الیزابت وارن، سناتور دموکرات ایالت ماساچوست، اخیراً یک کمپین سیاسی علیه ارزهای رمزنگاری شده به راه انداخته است زیرا به دنبال سومین دوره ریاست جمهوری در سال 2024 است. وارن در مصاحبه اخیر در “Meet the Press Reports” با چاک تاد از NBC، خرید بیت کوین را به “شبیه کرد” خرید هوا.” وارن علیرغم بی اعتمادی اعلام شده خود به بانک ها، به مجری برنامه گفت که تا آنجا که به ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) مربوط می شود، او فکر می کند “زمان آن رسیده که ما در این مسیر حرکت کنیم.”

وارن خرید بیت کوین را با خرید هوا مقایسه می کند و می گوید زمان حرکت در جهت CBDC فرا رسیده است

سناتور دموکرات ایالت ماساچوست، الیزابت وارن، در مورد شک و تردید خود نسبت به ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین (BTC) با اشاره به خطرات و اثرات منفی زیست محیطی مرتبط با استخراج بیت کوین صحبت کرده است. علاوه بر این، وارن اخیراً انحلال بانک سیلورگیت را به “ریسک کریپتو” نسبت داد. وارن طی مصاحبه اخیر با چاک تاد در مورد «با گزارشات مطبوعاتی»، تنفر خود را از بیت کوین تکرار کرد. «اگر بیت کوین بخرم، چه چیزی می خرم؟ هوا میخری؟» سناتور وارن پرسید. او در طول مصاحبه به چاک تاد گفت: «در بیت کوین، هیچ دارایی زیربنایی وجود ندارد که از آن پشتیبانی کند، این فقط یک موضوع اعتقادی است. وقتی تاد از او پرسید که آیا بیت کوین را می توان با یک نقاشی مقایسه کرد، او این مقایسه را رد کرد و اظهار داشت که با یک نقاشی می تواند آن را به صورت فیزیکی در اختیار داشته باشد و به سمت آن دارت پرتاب کند. وارن با اشاره به اینکه ارز دیجیتال با بیت کوین متفاوت است زیرا توسط دولت حمایت می شود، پیشنهاد کرد: به جای بیت کوین، باید در مورد ارز دیجیتال بحث کنیم. وارن از مخالفان سرسخت افزایش نرخ بهره اخیر فدرال رزرو بوده است. در طول مصاحبه خود با تاد، او اعتقاد خود را ابراز کرد که در حالی که بانک ها کامل نیستند، زمان آن رسیده است که دولت به سمت ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) حرکت کند. این سیاستمدار ماساچوست همچنین مقایسه‌ای بین دنیای دیجیتال و سقوط املاک و مستغلات در سال 2008 انجام داد. هرگز پایین نمی آید؟ آنها این را چند دهه پیش قبل از آخرین حباب املاک و مستغلات گفتند. آنها این را در دهه 2000، قبل از سقوط در سال 2008 گفتند. وارن در نهایت معتقد است که صنعت کریپتو مشمول مقررات سختگیرانه خواهد بود. علیرغم موضع ضد ارز دیجیتال سناتور وارن، تعدادی از دموکرات ها در رسانه های اجتماعی نارضایتی خود را از موضع او ابراز کردند.

برچسب ها در این داستان

ارتش ضد رمزارز، واکنش متقابل، بانک های بزرگ، بیت کوین، CBDC، چاک تاد، جنجال، فساد، دارایی های رمزنگاری، ارز دیجیتال، بحث، حزب دموکراتیک، دموکرات ها، ارز دیجیتال، الیزابت وارن، اثرات زیست محیطی، فدرال رزرو، دولت، افزایش نرخ بهره ماساچوست، گزارش های مطبوعاتی را ملاقات کنید، کمپین سیاسی، سوگیری طرفدار بانک، افکار عمومی، مقررات، سناتور، بانک سیلورگیت، شک و تردید، رسانه های اجتماعی، دوره سوم، استبداد

بسیاری از پاسخ‌ها به توییت اخیر او در مورد ایجاد «ارتش ضد رمزنگاری» منفی بوده است. ابراز ناامیدی خود را از دیدگاه وارن “ارتش طرفدار استبداد – من حدس می زنم ما نباید تعجب کنیم، زیرا شما شخصا از سیستم فاسد فعلی بهره برده اید.” گفت سناتور بانک‌های بزرگ واقعاً مالک شما هستند، اینطور نیست؟ تنها دو دوره در سنا طول کشید. ای کاش به جای بانک ها دوباره برای مردم مبارزه می کردی.» توییت کرد در وارن نظر شما در مورد موضع ضد ارز دیجیتال سناتور وارن و درخواست او برای ارز دیجیتال بانک مرکزی چیست؟ آیا با نظرات او موافق هستید یا مخالف؟ نظر خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.