الیزابت وارن «ریسک رمزنگاری» را برای انحلال بانک سیلورگیت مقصر می‌داند، منتقدان ادعاهای سناتور را به‌عنوان «به‌شدت نادرست اطلاعات» رد می‌کنند – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] پس از اینکه بانک سیلورگیت انحلال داوطلبانه خود را اعلام کرد، سناتور آمریکایی الیزابت وارن سقوط این موسسه مالی را به “ریسک کریپتو” نسبت می دهد. به گفته وارن، او قبلاً در مورد سیلورگیت هشدار داده بود. با این حال، برخی از منتقدان نظر وارن را “به طرز وحشتناکی نادرست” رد می کنند و

کد خبر : 331204
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
الیزابت وارن «ریسک رمزنگاری» را برای انحلال بانک سیلورگیت مقصر می‌داند، منتقدان ادعاهای سناتور را به‌عنوان «به‌شدت نادرست اطلاعات» رد می‌کنند – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

پس از اینکه بانک سیلورگیت انحلال داوطلبانه خود را اعلام کرد، سناتور آمریکایی الیزابت وارن سقوط این موسسه مالی را به “ریسک کریپتو” نسبت می دهد. به گفته وارن، او قبلاً در مورد سیلورگیت هشدار داده بود. با این حال، برخی از منتقدان نظر وارن را “به طرز وحشتناکی نادرست” رد می کنند و ادعا می کنند که او “تهمت های فاحش را برمی اندازد”.

پس از انفجار الیزابت وارن به اصطلاح “ریسک رمزنگاری”، طرفداران کریپتو دیدگاه های متفاوتی در مورد سقوط بانک سیلورگیت ارائه می دهند.

چند ساعت پس از اعلام انحلال بانک سیلورگیت، سناتور آمریکایی الیزابت وارن (D-MA) توییت کرد در مورد از بین رفتن موسسه مالی وارن یک بار دیگر ارزهای دیجیتال را خطرناک خواند و از شکست Silvergate ابراز ناامیدی کرد، زیرا او آن را “قابل پیش بینی” می دانست.

در 9 مارس، سناتور آمریکایی الیزابت وارن در توییتی نوشت: «من نسبت به فعالیت مخاطره‌آمیز، اگر نگوییم غیرقانونی، سیلورگیت هشدار دادم و شکست‌های جدی در بررسی دقیق شناسایی کردم. اکنون، مشتریان باید کامل شوند و تنظیم‌کننده‌ها باید در برابر ریسک کریپتو گام بردارند.» بیانیه سناتور ماساچوست تقریبا بلافاصله پس از انتشار با انتقاداتی مواجه شد. یک نفر گفت: “شما با اتهامات ساختگی باعث فرار بانکی شدید و اکنون مدعی هستید که آن را پیش بینی کرده اید – ژیمناستیک ذهنی در سطح المپیک.” پاسخ داد به توییت وارن

الیزابت وارن

اظهار نظر این فرد در مورد شروع مدیریت بانک سیلورگیت توسط وارن از نامه ای ناشی می شود که سناتور وارن به همراه سناتورهای راجر مارشال (R-KS) و جان کندی (R-LA) نوشتند. نامه دو حزبی حاوی اتهامات متعددی بود زیرا اطلاعاتی در مورد یک “رسوایی بزرگ ارزهای دیجیتال” درخواست می کرد. در پاسخ به توییت وارن در روز پنجشنبه، یک نفر پرسید این سیاستمدار اگر تا به حال موفق شده بود “در حین پرتاب اتهامات فاحش اطلاعات بدی دریافت نکند؟”

برخی از منتقدان استدلال می کنند که وارن از تبلیغات قدیمی استفاده می کند که اشیا را به جای افراد و کسب و کارها برای شکست مقصر می داند. این رویکرد شبیه سلاح‌های بی‌جانی است که به خودی خود باعث خشونت می‌شوند، مدادی که به‌طور مستقل نامه‌ای نفرت‌انگیز می‌نویسد، یا ارزهای رمزپایه که به‌جای اپراتورهای کسب‌وکار کریپتو به سرمایه‌گذاران آسیب می‌رسانند. بسیاری از منتقدان در توییتر مخالفت کرد با نظر سناتور وارن در این مورد. در پاسخ به ادعاهای او، CFA کریپتو رام اهلوالیا دیدگاه متفاوتی در مورد وضعیت سیلورگیت ارائه کرد.

Ahluwalia: “Silvergate، اولین بانک رمزنگاری، با یک ورشکستگی بانکی مواجه شد که منجر به سقوط آن شد.” نوشت. علیرغم وجود اتهاماتی در مورد AML، این مسائل نبودند که در نهایت باعث از بین رفتن آن شدند. [Silvergate Bank]. مسئولیت نظارت بانکی بر عهده قوه مجریه است، اما این روند کوتاه شد. نامه یک سناتور که توسط رسانه های اجتماعی تقویت شده بود، اعتماد عمومی به سیلورگیت را تضعیف کرد و در نهایت منجر به بحران اعتماد شد.

با بررسی موضوع توییتر وارن، به نظر می رسد که حمایت اندکی از نظر او در این پست وجود دارد، علیرغم این واقعیت که این توییت 942 لایک دریافت کرده و بیش از 724000 بار دیده شده است. اکثر پاسخ ها به توییت وارن ابراز انزجار برای اظهاراتش در این مورد طبق معمول، انتقاد از عملکرد این سیاستمدار، آنها را به سیاستمدارانی تشبیه می کرد که برای فروش عصا پا می شکنند.

یک نفر «به همین دلیل است که من از خودبالایی سیاسی به قیمت بهای دیگران متنفرم». گفت وارن «کریپتو [and] بلاک چین بسیاری از مسائل را حل می کند. متأسفانه، موضع گیری، منافع خودخواهانه و ترس افکنی مقامات منتخب را حل نمی کند. از اینکه کار را برای افراد صادق و سخت‌کوش سخت‌تر می‌کنید سپاسگزاریم.»

برچسب ها در این داستان

اتهام، اتهامات، AML، نظارت بانکی، دو حزبی، بلاک چین، تفسیر، انتقاد، منتقدان، اپراتورهای کسب و کار رمزنگاری، CFA رمزنگاری، ریسک رمزنگاری، ارز دیجیتال، انزجار، سقوط، دقت لازم، مقامات منتخب، الیزابت وارن، شعبه ترس اجرایی، شکست، تحریف، مؤسسه مالی، مردم سخت کوش، صادق، سرمایه گذاران، انحلال، خود اعتلای سیاسی، موضع گیری، اصل دادرسی، تبلیغات، رام احلووالیا، تنظیم کننده ها، مسئولیت، فعالیت های پرخطر، رسوایی، سناتورها، بانک سیلورگیت، سقوط سیلورگیت، انحلال سیلورگیت، رسانه های اجتماعی، پشتیبانی، توییتر

نظر شما در مورد دیدگاه سناتور وارن در مورد ارزهای دیجیتال و نقش آنها در سقوط بانک سیلورگیت چیست؟ آیا فکر می کنید اتهامات او موجه بوده یا فکر می کنید اشتباه بوده و برای موسسه مضر بوده است؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.