الیزابت بریر 293،500 دلار در حمایت دولت کانادا از ACET اعلام کرد

[ad_1] شتابدهنده شربروک در حال تقویت ماموریت خود برای راهنمایی استارت آپ های فناوری است. شربروک ، کبک ، 12 آگوست 2021 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) منطقه استری تعداد زیادی از مشاغل و سازمان های پویا را در بر می گیرد که دارای ایده های نوآورانه برای ایجاد بافت اقتصادی قوی

کد خبر : 92904
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۳۴
الیزابت بریر 293،500 دلار در حمایت دولت کانادا از ACET اعلام کرد

[ad_1]

شتابدهنده شربروک در حال تقویت ماموریت خود برای راهنمایی استارت آپ های فناوری است.

شربروک ، کبک ، 12 آگوست 2021 توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

منطقه استری تعداد زیادی از مشاغل و سازمان های پویا را در بر می گیرد که دارای ایده های نوآورانه برای ایجاد بافت اقتصادی قوی محلی هستند. برخی از سازمانها موفق به سازگاری با همه گیری شده اند و در حال پیشرفت هستند ، در حالی که برخی دیگر مجبور به کاهش فعالیتهای خود شده اند. امروزه ، همانطور که برای بهبود اقتصادی برنامه ریزی می کنیم ، آنها اکنون بیش از هر زمان دیگری به حمایت نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که جوامع آنها همچنان قوی هستند. دولت کانادا متعهد شده است که در ادامه فعالیت های خود به آنها کمک کند و رشد و موفقیت آنها را تقویت کند.

با در نظر گرفتن این نکته ، الیزابت بریر ، نماینده پارلمان شربروک و دبیر پارلمانی وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی (آژانس توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک) ، ملانی جولی ، امروز 293.500 دلار به عنوان کمک مالی برای Accélérateur de création d’entreprises technologiques (ACET) ، که به راه اندازی ده ها استارت آپ فناوری کمک می کند. با تشکر از این مشارکت غیرقابل بازپرداخت ، این سازمان-که در سال 2011 تأسیس شد-قادر خواهد بود تا به منظور کمک به توسعه و تامین مالی آنها ، راهنمایی های مناسب برای استارت آپ های فناوری پیشرفته منطقه ارائه دهد.

ACET تنها سازمانی در قلمرو خود که به استارت آپ های فناوری اختصاص داده است ، ایجاد ، راه اندازی و رشد مشاغل نوآور را تسهیل و تسریع می کند. این پروژه های توسعه ای بالقوه را به مشاغل تبدیل می کند و به مشتریان دانشگاه و کالج که ویژگی های لازم برای کارآفرین شدن را نشان می دهند ، کمک می کند.

دولت کانادا از مشاغل و سازمان های نوآورانه ای که در جوامع خود مایه افتخار هستند ، به رسمیت می شناسد و از آنها حمایت می کند. بهبود اقتصادی کبک ، در میان چیزهای دیگر ، متکی به سازمان هایی است که از اقتصاد منطقه ای برخوردار هستند. نوآوری یک عامل اصلی رشد است و همچنین یک سرمایه کلیدی در بازسازی اقتصادی قوی تر ، مقاوم تر و عادلانه تر برای همه است.

نقل قول

وی افزود: “ما به مشاغل کمک می کنیم تا خود را با آنچه نیاز دارند تا رقابت کنند ، پیشرفت کنند و شغل خوب ایجاد کنند ، تجهیز کنند. با تشکر از کمک های مالی دولت کانادا ، ACET به SME های نوآور جوان که مشتریان آن هستند امکان می دهد محصولات خود را سریعتر توسعه داده و به بازار عرضه کنند که این امر به تحریک اقتصاد منطقه نیز کمک می کند. این حمایت ، بخشی از برنامه بهبود اقتصادی ما ، به نفع کل منطقه خواهد بود و اقتصاد کانادا را قادر می سازد تا با قدرت بیشتری بازگردد. “

الیزابت بریر ، نماینده پارلمان شربروک و دبیر پارلمانی وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی (آژانس توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک)

“کمک به کسب و کارها برای رشد و نوآوری تا بتوانند رقابت خود را افزایش داده و مشاغل با کیفیت خوب ایجاد کنند ، اصلی ترین اولویت های ما است. به همین دلیل است که ما از ACET پشتیبانی می کنیم ، سازمانی که موفقیت آن نه تنها در معرفی شرکت های نوپا ، بلکه در کل اقتصاد کانادا است. ما اینجا هستیم تا به کارگران و SME های کبک و کانادایی در این روزهای سخت کمک کنیم. ما به آنها کمک می کنیم تا به آنچه نیاز دارند مجهز شوند تا با هم بتوانیم اقتصادی قوی تر ، مقاوم تر و پایدارتر بسازیم. “

ملانی جولی ، نماینده پارلمان Ahuntsic-Cartierville ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول CED

“ACET واقعاً مفتخر است که توسعه اقتصادی کانادا را برای مناطق کبک به عنوان یکی از شرکای متعهد خود در نظر می گیرد. از اولین روزهای ACET ، CED از ماموریت خود و توسعه ثروت در منطقه استری حمایت کرده است. این مشارکت ACET را قادر می سازد تا خدمات با کیفیت بالا را به کارآفرینان فناوری منطقه ارائه دهد. “

Ghyslain Goulet ، رئیس و مدیر عامل ، Accélérateur de création d’entreprises technologiques

حقایق فوری

  • بودجه تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای از طریق نوآوری CED اعطا شده است. این برنامه کارآفرینانی را که از نوآوری برای رشد مشاغل خود و افزایش رقابت پذیری خود استفاده می کنند و همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه ای که به ایجاد محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه در همه مناطق کمک می کند ، هدف قرار می دهد.
  • بهبود اقتصادی موفق از جمله به واکسیناسیون هرچه بیشتر کانادایی ها بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر: واکسن های COVID-19.
  • CED شریک اصلی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه ای خود ، مشاغل را پشتیبانی می کند ، از سازمان ها و همه مناطق سراسر کبک در اقتصاد فردا حمایت می کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

کاترین مونیر-دسروچر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی
[email protected]

در ارتباط باش

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.