الیزابت بریر اعلام کرد 6.5 میلیون دلار از دولت کانادا برای حمایت از دانشگاه شربروک حمایت می کند.

[ad_1] این موسسه قادر خواهد بود یک پلت فرم دایره ای بهره وری انرژی ایجاد کند که منجر به ایجاد چندین ده شغل می شود. شربروک ، کبک ، 13 آگوست 2021 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) منطقه Cantons-de-l’Est تعداد زیادی از مشاغل و سازمان های پویا را در بر می گیرد

کد خبر : 91016
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
الیزابت بریر اعلام کرد 6.5 میلیون دلار از دولت کانادا برای حمایت از دانشگاه شربروک حمایت می کند.

[ad_1]

این موسسه قادر خواهد بود یک پلت فرم دایره ای بهره وری انرژی ایجاد کند که منجر به ایجاد چندین ده شغل می شود.

شربروک ، کبک ، 13 آگوست 2021 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

منطقه Cantons-de-l’Est تعداد زیادی از مشاغل و سازمان های پویا را در بر می گیرد که دارای ایده های نوآورانه برای ایجاد بافت اقتصادی قوی محلی هستند. برخی از سازمان ها موفق شده اند خود را با همه گیری سازگار کنند و در حال پیشرفت هستند ، در حالی که برخی دیگر مجبور به کاهش فعالیت های خود شده اند. امروزه ، همانطور که برای بهبود اقتصادی برنامه ریزی می کنیم ، آنها اکنون بیش از هر زمان دیگری به حمایت نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که جوامع آنها همچنان قوی هستند. دولت کانادا متعهد شده است که در ادامه فعالیت های خود به آنها کمک کند و رشد و موفقیت آنها را تقویت کند.

با در نظر گرفتن این نکته ، الیزابت بریر ، نماینده پارلمان شربروک و دبیر پارلمانی وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی (آژانس توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک) ، ملانی جولی ، امروز مبلغ 6.5 میلیون دلار به عنوان کمک مالی اعلام کرد. تا دانشگاه شربروک یک پلت فرم بهره وری انرژی دایره ای (CEEP) ایجاد کند. کمک غیرقابل بازپرداخت از CED به آن امکان می دهد تا تجهیزاتی مانند سیستم های ذخیره و مدیریت انرژی ، شبیه ساز خورشیدی ، شبیه ساز شبکه ، گلخانه کشاورزی ، پردازنده های با کارایی بالا و زیرساخت های خنک کننده را خریداری و نصب کند. این تجهیزات که در م Instituteسسه بین رشته ای نوآوری فناوری (Université de Sherbrooke’s Innovitation Technologies (3IT) و Faculté des Sciences قرار خواهد گرفت ، نوآوری و انتقال فناوری را در زمینه فناوری پاک ، به ویژه در انرژی خورشیدی ، سیستم های بازیابی ، مدیریت و ذخیره انرژی مورد هدف قرار می دهد. ، و بخش محاسبه عددی سبز.

دانشگاه شربروک که در توسعه پایدار پیشرو است ، به دنبال این است که از طریق پروژه پلتفرم دایره ای بهره وری انرژی خود ، تأثیر راه حل های نوآورانه و مشخص مدیریت انرژی را ارزیابی کرده و SME ها را در پروژه های نوآوری و تحقیقاتی مشارکتی خود راهنمایی کند.

دولت کانادا از مشاغل و سازمان های خلاقانه ای که در جوامع خود مایه افتخار هستند ، به رسمیت می شناسد و از آنها حمایت می کند. بهبود اقتصادی کبک ، از جمله موارد دیگر ، متکی به پذیرش فناوری های سبز و مبارزه با تغییرات آب و هوایی است. مشاغلی که از نوآوری و فناوری پاک استفاده می کنند ، با ردپای اکولوژیکی کوچکتر ، و همچنین دارایی های کلیدی در بازسازی اقتصادی سبزتر ، قوی تر ، مقاوم تر و عادلانه تر برای همه ، مشارکت عمده ای در رشد دارند.

نقل قول

وی گفت: “دولت ما تعهدات مشخصی را برای نشان دادن اینکه یک اقتصاد قوی و یک محیط سالم در کنار هم است ، انجام داده است. از جمله اقدامات دیگر ، ما در حال سرمایه گذاری استراتژیک در فناوری های پاک هستیم ، مانند امروز با پروژه Université de Sherbrooke. با تقویت نوآوری برای توسعه فناوری ها و محصولات سبزتر ، ما به شرکت های کوچک و متوسط ​​کمک می کنیم تا رقابت بیشتری داشته باشند و همچنین کانادایی ها را برای مشاغل امروز و فردا آماده می کنیم. “

الیزابت بریر ، نماینده پارلمان شربروک و دبیر پارلمانی وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی (آژانس توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک)

“بحران آب و هوا یکی از بزرگترین چالش های زمان ما است. بنابراین تشویق مشاغل خانگی برای توسعه فرآیندها و محصولات زیست محیطی ضروری است ، در حالی که مزایای رقابتی و چشم اندازهای آینده آنها نیز افزایش می یابد. علاوه بر افزایش رقابت پذیری و رشد اقتصادی صنایع ما ، کاهش ردپای اکولوژیکی ما – که بخشی از برنامه بهبود اقتصادی ما است – به ایجاد جوامع سالم کمک می کند. “

ملانی جولی ، نماینده پارلمان Ahuntsic-Cartierville ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول CED

“دانشگاه شربروک با توجه به شهرت خود به عنوان موسسه ای که می خواهد خود را به عنوان مشارکت کننده اصلی در جامعه ما معرفی کند ، خوشحال است که از حمایت مالی برای توسعه یک پلت فرم مدور بهره وری انرژی با همکاری بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط ​​برخوردار است. این پروژه به ما این امکان را می دهد تا علاوه بر ارائه آموزش به بسیاری از دانش آموزان ، همچنان به عنوان مرجع توسعه پایدار در کبک عمل کنیم. ”

ژان پیر پررو ، معاون تحقیقات و تحصیلات تکمیلی ، دانشگاه شربروک

حقایق فوری

  • وجوهی تحت عنوان ابتکار توسعه زیرساخت ها ، بخشی از برنامه توسعه اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری اعطا شده است. هدف این برنامه توسعه طرح های حول تحقیقات کاربردی و انتقال فناوری به مشاغل است.
  • بهبود اقتصادی موفق از جمله به واکسیناسیون هرچه بیشتر کانادایی ها بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر: واکسن های COVID-19.
  • CED شریک اصلی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه ای خود ، مشاغل را پشتیبانی می کند ، از سازمان ها و همه مناطق سراسر کبک در اقتصاد فردا حمایت می کند.
  • بودجه اعطایی به دانشگاه شربروک برای ابتکار عملکرد دایره ای بهره وری انرژی مشروط به امضای توافق نامه مشارکت بین موسسه و CED است.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

کاترین مونیر-دسروچر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.