الگوی CandleStick ژاپنی با الگوی قیمت – سیستم های معاملاتی – 18 اوت 2022

[ad_1] الگوی شمعی ژاپنی با الگوی قیمت الگوهای شمعدانی ژاپنی و الگوهای قیمت مانند الگوی مثلثی، سقوط گوه، گوه افزایشی، الگوهای دو بالا و سر و شانه اغلب برای تصمیم گیری خرید و فروش در بازار فارکس و بورس استفاده می شود. آیا تا به حال به استفاده از این دو الگوی عالی در کنار

کد خبر : 243452
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
الگوی CandleStick ژاپنی با الگوی قیمت – سیستم های معاملاتی – 18 اوت 2022

[ad_1]

الگوی شمعی ژاپنی با الگوی قیمت

الگوهای شمعدانی ژاپنی و الگوهای قیمت مانند الگوی مثلثی، سقوط گوه، گوه افزایشی، الگوهای دو بالا و سر و شانه اغلب برای تصمیم گیری خرید و فروش در بازار فارکس و بورس استفاده می شود. آیا تا به حال به استفاده از این دو الگوی عالی در کنار هم برای تجارت خود فکر کرده اید؟ در داخل اسکنر الگوی برک‌آوت قیمت، می‌توانید به الگوهای قیمت مانند مثلث، گوه سقوط، گوه بالارونده، دو بالا و الگوهای سر و شانه دسترسی داشته باشید. در همان زمان، الگوهای چوب شمع ژاپنی نیز در داخل اسکنر الگوی پرایس Breakout ساخته شده است. این الگوهای شمعدانی ژاپنی نوعی ویژگی جایزه برای معامله‌گرانی است که از اسکنر الگوی برک‌آوت قیمت استفاده می‌کنند.

بنابراین، چه الگوهای شمعدانی ژاپنی را می توان با اسکنر الگوی برک آوت قیمت شناسایی کرد؟ از جمله Doji Star، Hammer، Englufing، و غیره، می توانید حدود 52 الگوی شمعدان ژاپنی را به تصویر بکشید. در ورودی های کندل استیک ژاپنی، می توانید الگوی کندل استیک را با توجه به نوع آنها روشن و خاموش کنید. به عنوان مثال، الگوی شمعدان ژاپنی از یک شمع‌نوار، دو شمع‌نوار، سه شمع‌نوار و غیره ساخته شده است. می‌توانید هر کدام را بر اساس ترجیح خود روشن و خاموش کنید.

به عنوان یک تنظیم پیش فرض، نام الگو در نمودار چاپ می شود. در همان زمان، می‌توانید موس خود را روی هر الگوی شمعدانی ژاپنی بیاورید تا نام الگو را در جعبه نوک ابزار شناور کنید (MT5 برای این جعبه نوک ابزار نسبت به MT4 پاسخگوتر است) همچنین می‌توانید زاویه نام الگو را از افقی تغییر دهید. بسته به خوانایی شما به عمودی یا برعکس. علاوه بر این، ما ویدیوی YouTube را برای اسکنر الگوی برک‌آوت قیمت ارائه می‌کنیم. با این ویدیو، می توانید برخی از عملکردهای اساسی اسکنر الگوی شکست قیمت را مشاهده کنید. این ویدیو برای هر دو پلتفرم متاتریدر 4 و متاتریدر 5 قابل اجرا است.

در اینجا پیوند به اسکنر الگوی شکست قیمت است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.