الگوی نمودار X3 – سیستم های معاملاتی – 3 ژوئیه 2022

[ad_1] “الگوی نمودار X3” همراه با چارچوب الگوی RECF متولد شد. الگوی نمودار X3 در ابتدا برای انجام تحقیقات علمی بر روی الگوهای قیمت موجود مانند الگوی قیمت فیبوناچی، الگوی هارمونیک و نظریه موج الیوت توسعه یافت. سپس برای بهبود بیش از محدودیت ها و ضعف الگوهای قیمتی موجود، بیشتر توسعه یافت. اولاً، تمام تئوری

کد خبر : 224528
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
الگوی نمودار X3 – سیستم های معاملاتی – 3 ژوئیه 2022

[ad_1]

“الگوی نمودار X3” همراه با چارچوب الگوی RECF متولد شد. الگوی نمودار X3 در ابتدا برای انجام تحقیقات علمی بر روی الگوهای قیمت موجود مانند الگوی قیمت فیبوناچی، الگوی هارمونیک و نظریه موج الیوت توسعه یافت. سپس برای بهبود بیش از محدودیت ها و ضعف الگوهای قیمتی موجود، بیشتر توسعه یافت.

اولاً، تمام تئوری الگوی قبلی از نقاط و خطوط به عنوان مرجع اصلی در ساختار الگوی خود استفاده می کرد. به عنوان مثال، در الگوی هارمونیک، مرجع اصلی ساختار آن، نقاط XABCD است. این حرف به هر نقطه از الگوی قیمت اختصاص داده می شود. در Elliott Wave مرجع اصلی ساختار الگوی آن Wave 12345 و Wave ABC است. هر عدد و حرف در موج الیوت نشان دهنده نوسان قیمت در هر موج است. بلوک ساختمان تجزیه و تحلیل نسبت روی الگوی قیمت یک مثلث است که از سه نقطه زیگزاگ یا دو نوسان قیمت تشکیل شده است. از این رو، در الگوی نمودار X3، مرجع اصلی ساختار الگو، مثلث های الگو به جای نقاط و خطوط است. هنگامی که تعداد ارجاعات نقطه و خط در ساختار الگوی شما بسیار زیاد است، چون تعداد خطوط و نقاط در نمودار ما در حال افزایش است، احساس راحتی نمی کنیم. از این رو، ما محدود به مطالعه الگوهای پیچیده تر با نقاط و خطوط هستیم. وقتی مثلث‌های الگوی قیمت را مستقیماً مطالعه می‌کنید، می‌توانید ساختار الگوی پیچیده‌تر را با هزینه سربار کمتر و همچنین با بیان کوتاه‌تر مطالعه کنید.

ثانیاً، الگوی قیمت فیبوناچی، الگوی هارمونیک و نظریه موج الیوت اعداد فیبوناچی هستند. با توجه به این نکته، در اینجا برخی از داده ها ارائه شده است. ما توزیع نسبت های Retracement موجود در چندین داده ارزی را ایجاد کرده ایم. این نسبت اصلاحی پس از تبدیل سری قیمت به Peaks و Troughs محاسبه شد. می توان گفت که برخی از نسبت های فیبوناچی در بالای توزیع قرار می گیرند، اما برخی از نسبت های غیر فیبوناچی مانند 0.55 یا 0.66 بالاتر از 0.500 و 0.618 برای بازه زمانی EURUSD روزانه قرار گرفتند. در GBPUSD، نسبت طلایی 0.618 به مراتب کمتر از نسبت 0.500 است. در USDJPY، نسبت 0.750 در بالای این توزیع قرار گرفت.

ثالثاً، الگوهای کلاسیک ساختار ثابت خود را دارند. برای مثال الگوی هارمونیک از پنج نقطه XABCD (یعنی سه مثلث) و الگوی موج الیوت از موج 12345 (یعنی چهار مثلث) به عنوان موج ضربه و موج ABC (یعنی دو مثلث) به عنوان موج اصلاحی استفاده می کند. الگوی نمودار X3 به شما این امکان را می‌دهد که اگر از نسبت‌های قدیمی راضی نیستید و نیاز به بهبود احساس می‌کنید، به راحتی نسبت‌های آن‌ها را برای تجارت در دنیای واقعی تغییر دهید. علاوه بر این، الگوی نمودار X3 به شما امکان می دهد ساختار الگو را به تعداد مثلث های بیشتری گسترش دهید. این ویژگی‌ها در الگوی نمودار X3 مهم هستند، زیرا تجارت علمی تماماً در مورد بهبود و تبدیل آنچه ما در طول زمان داریم است.

با سه نقطه، می توان گفت که الگوی نمودار X3 می تواند فرصت گسترده تری را برای یافتن الگوهای سودآور فراهم کند. الگوهای نمودار X3 هنوز بر اساس تحلیل موج فراکتال است. از این رو، الگوهای X3 شباهت های زیادی با الگوی قیمت فیبوناچی، الگوی هارمونیک و الگوهای موج الیوت از نظر کاربرد معاملاتی دارند. اگرچه در چارچوب الگوی نمودار X3، می‌توانید الگوهای قیمتی متعددی را برای تجارت ایجاد و ایجاد کنید، ما پنج الگوی نمودار X3 را برای نمونه‌های گویا معرفی می‌کنیم. این الگوهای قیمتی عبارتند از الگوی سه گانه، الگوی اسب، الگوی عقاب، الگوی ققنوس و الگوی رودخانه ستاره.

برای تجارت شما در بازار فارکس و بورس، ما عملکرد دقیق هر الگوی نمودار X3 را ارائه می دهیم. برای هر الگو می توانید فایل پی دی اف را از لینک زیر دانلود کنید. یا می توانید برای بررسی هر الگو از لینک زیر به ویدیوی YouTube مراجعه کنید. هر ویدیوی PDF یا یوتیوب مدرکی برای الگوی نمودار X3 به شما ارائه می دهد. در عین حال، می توانید از این اثبات برای بهبود ساختار داده شده الگوی نمودار X3 استفاده کنید.

الگوی اسب: https://algotrading-investment.com/2022/06/30/horse-pattern-x3-chart-pattern/

الگوی عقاب: https://algotrading-investment.com/2022/06/30/eagle-pattern-x3-chart-pattern/


ما همچنین آموزش تجارت عالی در مورد الگوی نمودار X3 ارائه می دهیم. برای یادگیری نحوه استفاده بهینه از الگوی نمودار X3 برای معاملات خود در بازار فارکس و بورس، می توانید به کتاب های زیر نگاهی بیندازید. از این کتاب‌ها، چارچوب الگوی نمودار X3 را نیز خواهید یافت که به شما کمک می‌کند الگوی نمودار X3 را مطالعه، اثبات و بهبود بخشید تا عملکرد معاملاتی خود را به حداکثر برسانید.

راهنمای معاملات الگوی هارمونیک دقیق

لینک: https://algotrading-investment.com/portfolio-item/guide-precision-harmonic-pattern-trading/

علم پشتیبانی، مقاومت، تحلیل فیبوناچی و الگوی هارمونیک

لینک: https://algotrading-investment.com/portfolio-item/science-of-support-resistance-fibonacci-analysis-harmonic-pattern/

الگوهای نمودار سودآور در بازار فارکس و بورس

لینک: https://algotrading-investment.com/portfolio-item/profitable-chart-patterns-in-forex-and-stock-market/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.