الگوی درونی تجزیه و تحلیل الگو – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 10 مه 2022

[ad_1] اگر شما یک معامله گر یا سرمایه گذار هستید، تجزیه و تحلیل الگوی درونی الگوی اصلی اصلی تجارت برای موفقیت است. به عنوان یک معامله گر یا سرمایه گذار، همه ما اینجا هستیم تا به مزایای تجارت مالی دست یابیم. پس از باز کردن حساب زنده با یک کارگزار، ما به دنبال دستور العمل

کد خبر : 205202
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۵۰
الگوی درونی تجزیه و تحلیل الگو – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 10 مه 2022

[ad_1]

اگر شما یک معامله گر یا سرمایه گذار هستید، تجزیه و تحلیل الگوی درونی الگوی اصلی اصلی تجارت برای موفقیت است. به عنوان یک معامله گر یا سرمایه گذار، همه ما اینجا هستیم تا به مزایای تجارت مالی دست یابیم. پس از باز کردن حساب زنده با یک کارگزار، ما به دنبال دستور العمل معاملاتی مخفی یا دستور العمل معاملاتی برنده خواهیم بود. الگوی درونی الگوی تجزیه و تحلیل ایده کلیدی پشت دستور العمل معاملاتی مخفی یا دستور العمل معاملاتی برنده است. بنابراین الگوی درون تحلیل الگو چیست؟ برای شروع، یک جمله رایج از یک تحلیلگر تجاری یا اقتصاددان را جمع بندی کنید، آنها می گویند که چرخه تجاری می تواند طی 5 تا 10 سال تکرار شود. به عبارت دیگر، این نشان می دهد که بازار با چرخه قطعی حرکت نمی کند. ما فقط می توانیم از محدوده دوره برای توصیف چرخه استفاده کنیم. برخی از مردم این را ریتم می نامند. تحلیل الگوی درونی الگو ابزاری برای پیش بینی ریتم تکراری در بازار مالی است.

تحلیل “الگوی درونی” (PPA) اغلب کارآمدترین ورودی را برای معاملات ما نشان می دهد. این سومین دستورالعمل مهمی بود که از تحلیل موج فراکتال آموختیم. این احتمالاً مهمترین دستورالعمل برای تجارت عملی است. وقتی مثلث های کوچک مثلث بزرگ را در موج فراکتال تشکیل می دهند، می توانیم مثلث کوچک را موج فرزند و مثلث بزرگ را موج مادر بنامیم. به عنوان مثال، در چرخه بزرگ، قیمت می تواند با حرکت 1000 امتیازی از پایین به نقطه اوج، نوسان بالایی داشته باشد. نوسان بالای چرخه بزرگ از نوسانات قیمت کوچک در چرخه کوچک تشکیل شده است. به طور دقیق تر، نوسان چرخه بزرگ از مثلث 3، 4 5 و 6 در چرخه کوچک تشکیل می شود. به همین ترتیب، در چرخه بزرگ، قیمت می تواند با حرکت 600 نقطه از اوج به پایین، نوسان را پایین بیاورد. نوسان پایین چرخه بزرگ از بسیاری از نوسانات قیمت کوچک در چرخه کوچک تشکیل شده است. به طور دقیق تر، پایین نوسان چرخه بزرگ از مثلث 0 و 1 در چرخه کوچک تشکیل می شود.

کتاب: علم پشتیبانی، مقاومت، تجزیه و تحلیل فیبوناچی، الگوی هارمونیک، موج الیوت و الگوی نمودار X3 (در بازار فارکس و معاملات بورس) یک کتاب اختصاصی برای تحلیل الگوی درون الگو است. این کتاب راهنمایی در مورد چگونگی به دست آوردن ریتم مهم در بازار فارکس و بورس ارائه می دهد. با مثال‌های نموداری فراوان برای الگوی درون تحلیل الگو، ما این کتاب را توصیه می‌کنیم، زیرا این کتاب ایده‌های جدید بسیاری را در مورد تجارت روزانه شما به اشتراک می‌گذارد. این کتاب را می توان در تمام توزیع کنندگان عمده کتاب در جهان یافت. لطفاً بهترین توزیع کننده کتابی را که دوست دارید از لینک زیر انتخاب کنید، شامل amazon.com، Google Play Book، scribd.com، Apple Book و غیره.

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/science-of-support-resistance-fibonacci-analysis-harmonic-pattern/

الگوی هارمونیک یکی از ابزارهایی است که می توان از آن برای تحلیل الگوی درون الگو استفاده کرد. تشخیص الگوی هارمونیک می تواند فرآیند خسته کننده ای باشد اگر مجبور باشید آنها را به صورت دستی انجام دهید. می توانید از ابزار خودکار برای معاملات خود استفاده کنید. اگر به دنبال اسکنر الگوی هارمونیک هستید، در اینجا چند انتخاب بین اسکنر الگوی هارمونیک مجدد و اسکنر الگوی هارمونیک بدون رنگ آمیزی مجدد وجود دارد. ما در زیر یک اسکنر الگوی هارمونیک رنگ‌آمیزی و یک اسکنر بدون رنگ‌آمیزی را برای اطلاعات شما ارائه می‌کنیم. این کتاب دستورالعملی در مورد چگونگی بهبود تجارت الگوی هارمونیک خود با تجزیه و تحلیل الگوی درون الگو ارائه می دهد.

1. Harmonic Pattern Plus (2014)

هارمونیک الگوی پلاس محصول بسیار خوبی نسبت به قیمت است، اگرچه این نشانگر الگوی هارمونیک را دوباره رنگ آمیزی می کند. با ده ها ویژگی قدرتمند از جمله فاصله تکمیل الگو، منطقه معکوس بالقوه، منطقه ادامه بالقوه، توقف ضرر خودکار و اندازه گیری سود.

در زیر پیوندهایی به هارمونیک الگوی پلاس وجود دارد

https://www.mql5.com/fa/market/product/4488

https://www.mql5.com/fa/market/product/4475

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/harmonic-pattern-plus/

2. اسکنر الگوی نمودار X3 (2019)

اسکنر الگوی نمودار X3 ابزارهای نسل بعدی برای تجارت با الگوهای قیمت X3 در بازار فارکس است. با الگوریتم بدون رنگ آمیزی و بدون تاخیر، این ابزار می تواند با الگوی هارمونیک پیشرفته، الگوی موج الیوت، ساختار الگوی X3 برای تجارت شما شناسایی کند. به عنوان یک امتیاز، الگوهای شمعدان ژاپنی شما را نیز ارائه می دهد. اسکنر الگوی نمودار X3 نشانگر الگوی هارمونیک نوع 4 است، به این معنی که می‌توانید استراتژی خود را با استفاده از الگوهای تاریخی تنظیم کنید، در حالی که همان الگوها را در معاملات زنده معامله می‌کنید.

https://www.mql5.com/fa/market/product/41993

https://www.mql5.com/fa/market/product/41992

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/profitable-pattern-scanner/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.