الگوهای قیمت برای شناسایی نقطه عطف بالقوه و روند – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 4 مه 2022

[ad_1] برای درک نقطه عطف فنی، بررسی ارتباط آن با اقتصاد مهم است. به عنوان مثال، در معاملات بازار سهام، ارزش پایه یک شرکت می تواند وقوع نقطه عطف عمده در بازار را توضیح دهد. به همین ترتیب، در بازار ارز، قدرت و ضعف یک ارز اغلب تحت تأثیر ارزش بنیادی یک کشور است. انتشار

کد خبر : 202435
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
الگوهای قیمت برای شناسایی نقطه عطف بالقوه و روند – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 4 مه 2022

[ad_1]

برای درک نقطه عطف فنی، بررسی ارتباط آن با اقتصاد مهم است. به عنوان مثال، در معاملات بازار سهام، ارزش پایه یک شرکت می تواند وقوع نقطه عطف عمده در بازار را توضیح دهد. به همین ترتیب، در بازار ارز، قدرت و ضعف یک ارز اغلب تحت تأثیر ارزش بنیادی یک کشور است. انتشار داده های بنیادی و اقتصادی می تواند باعث تغییر جهت حرکت قیمت فعلی شود. در نتیجه، آنها اغلب به نیروی محرکه اصلی در پشت نقطه عطف صعودی و نزولی تبدیل می شوند. از این رو، برای درک اینکه چرا یک نقطه عطف مهم در بازار مالی رخ می دهد، توصیه می کنیم به سه مورد زیر توجه کنید.

  • نقطه عطف بازار سهام با “سرمایه گذاری ارزشی”
  • نقطه عطف در بازار فارکس با “تحلیل بنیادی”
  • تجارت جفتی با نقطه عطف

وقتی نیروی محرکه نقطه عطف در ارتباط با اقتصاد را درک کنید، به شما کمک می کند تا جریان پول هوشمند بانک های سرمایه گذاری و صندوق های تامینی را دنبال کنید. علاوه بر این، الگوی قیمت همچنین می تواند به شما در پیش بینی نقطه عطف از نظر فنی کمک کند. هنگامی که الگوی قیمت را همراه با دانش نیروی محرکه اصلی نقطه عطف اعمال می کنید، می توانید عملکرد خود را تا حدی افزایش دهید. بنابراین، درک الگوهای قیمتی که توسط جامعه تجاری در 100 سال گذشته استفاده شده است، مهم است. ما الگوهای قیمتی مهم را برای تحلیل تکنیکال شما در زیر فهرست می کنیم.

  • حمایت و مقاومت افقی
  • حمایت و مقاومت مورب (یعنی خطوط روند)
  • مثلث و الگوهای گوه
  • تحلیل فیبوناچی
  • الگوی هارمونیک
  • نظریه موج الیوت
  • الگوی نمودار X3

برای اعمال بهتر این الگوهای قیمتی در عمل، باید منشا این الگوهای قیمتی را با نگاه علمی درک کنیم. موج فراکتال و فراکتال می توانند منطق علمی پشت این الگوهای قیمتی را توضیح دهند. از این رو، چگونگی ارتباط این الگوهای قیمتی با “فرکتال” و “موج فراکتال” را بررسی خواهیم کرد. دانش علمی در مورد این الگوهای قیمت به شما کمک می کند تا جریان بازار مالی را درک کنید، همانطور که مارک تواین گفته است: «تاریخ تکرار نمی شود، اما اغلب قافیه می شود». علاوه بر این، متوجه خواهید شد که “فرکتال” و “موج فراکتال” ابزار قدرتمندی برای غلبه بر محدودیت های روند مدرن و تحلیل چرخه است. الگوهای قیمتی در واقع کاربرد عملی «فرکتال» و «موج فراکتال» در بازار مالی است. علاوه بر این، ما چارچوب الگوی جهانی را برای کمک به شما در درک این الگوهای قیمت با یک دانش یکپارچه ارائه خواهیم کرد. بنابراین، ضمن آموزش این الگوهای قیمت، از چارچوب الگوی X3 استفاده خواهیم کرد.

درباره این مقاله

این مقاله بخشی از نسخه پیش نویس کتاب است: علم پشتیبانی، مقاومت، تجزیه و تحلیل فیبوناچی، الگوی هارمونیک، موج الیوت و الگوی نمودار X3. نسخه کامل کتاب را می توانید از لینک زیر مشاهده کنید:

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/science-of-support-resistance-fibonacci-analysis-harmonic-pattern/

با اسکنر الگوی فراکتال، می‌توانید فرصت معاملاتی خود را با حمایت و مقاومت، چه مورب یا افقی، کمیت کنید. در زیر صفحه فرود اسکنر الگوی فراکتال در نسخه متاتریدر آمده است.

https://www.mql5.com/fa/market/product/49170

https://www.mql5.com/fa/market/product/49169

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/fractal-pattern-scanner/

در زیر صفحه فرود برای نمودار بهینه است، که ابزاری مستقل برای اسکن فرصت های معاملاتی برای همه نمادها و تمام بازه های زمانی با یک کلیک یک دکمه است.

https://algotrading-investment.com/2019/07/23/optimum-chart/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.