ال‌کلاسیکو سرخ – خبرآنلاین

[ad_1] ایمان گودرزی: عصر امروز ۵ دیدار از هفته دوم لیگ برتر برگزار می شود که در حساس ترین بازی پرسپولیس در تبریز به مصاف تراکتور می رود. جنگ تاکتیک در ال‌کلاسیکو سرخ تقابل با تراکتور متحول شده برای پرسپولیس در همین هفته دوم آن هم در تبریز یک بازی کاملاً ویژه را تقدیم لیگ

کد خبر : 388913
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۸
ال‌کلاسیکو سرخ – خبرآنلاین

[ad_1]

ایمان گودرزی: عصر امروز ۵ دیدار از هفته دوم لیگ برتر برگزار می شود که در حساس ترین بازی پرسپولیس در تبریز به مصاف تراکتور می رود.

جنگ تاکتیک در ال‌کلاسیکو سرخ

تقابل با تراکتور متحول شده برای پرسپولیس در همین هفته دوم آن هم در تبریز یک بازی کاملاً ویژه را تقدیم لیگ برتر بیست و سوم خواهد کرد.
پرسپولیس در مقوله فنی دچار اشکالاتی است و این را در مسابقه اول فصل خود هم نشان داد اما بطور کلی ماشین جنگی یحیی تکان زیادی نمی‌خورد و ثبات دارد. دست یحیی در خط دفاع و دروازه پر است و با یک جین بازیکن شاخص می‌خواهد برای دومین هفته متوالی دروازه‌اش را بسته نگه دارد اما برای گل‌ زدن به نیرویی فراتر از آنچه در بازی آلومینیوم ارائه کرد، نیاز خواهد داشت. در مصاف هفته نخست، ستاره‌های پرسپولیس در فاز حمله کارآیی چندانی نداشتند. غیر از وحید امیری که با دوندگی و جنگندگی بسیار از این مصاف هم نمره قبلی گرفت، ترابی و صادقی کاری از پیش نبردند و سروش رفیعی هم با وجود ارسال یک پاس گل تماشایی نمایش متوسطی داشت. در عین حال شهاب زاهدی به عنوان تک مهاجم پرسپولیس آنقدر زیر فشار بود که ضعف ناشی از ناهماهنگی با خودی‌ها و سختگیری مدافعان حریف به پتانسیل‌های فنی‌اش چربید و یک مهره ناموفق در آن مصاف بود.

به نظر می‌رسد چهره تراکتور با بازی سپاهان متفاوت باشد. بدون در نظر گرفتن غیبت صفا هادی محروم، به نظر می‌رسد خمس حداقل دو تا سه تغییر دیگر در تیمش داشته باشد تا نسبت به تیمی که در اصفهان با سیستم 1-3-2-4 نمایش ضعیفی ارائه کرد، با نفرات جدیدالورود کیفیت بالاتری ارائه کند. اما تراکتور هم مثل پرسپولیس مشکل مهاجم نوک دارد. آنها فصل قبل رضا اسدی را به نوک حمله بردند و جواب گرفتند اما حالا مجبورند وینگری مثل حسین‌زاده را در نوک حمله قرار دهند. در این سو به نظر نمی‌رسد پرسپولیس در این مسابقه تغییرات عمده‌ای داشته باشد و با احتمال بالا با همان سیستم 1-1-4-4 و ترکیبی مشابه بازی اول به مصاف تراکتور خواهد رفت مگر اینکه ایرادهای تیم در فاز دفاعی و حمله منجر به تغییراتی جزئی در خط دفاع و میانی شود.

ال‌کلاسیکو سرخ

دربی زود هنگام نصف جهان

دربی اصفهان این فصل زودتر از فصل‌های گذشته برگزار خواهد شد. جایی که سبزپوشان و زردهای اصفهانی باید مقابل هم قرار بگیرند و برای کسب ۳ امتیاز بجنگند. ذوب‌آهن در چند فصل اخیر شرایط خوبی نداشت و نتوانست نتایج خوبی مقابل همشهری زردپوش خود بگیرد اما حالا با تغییر کادرفنی و حضور محمد ربیعی به عنوان سرمربی، امیدوار به کسب نتایج بهتراست. ذوبی‌ها با توجه به اینکه در این بازی میزبان هستند، به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند. البته آنها می‌دانند مقابل تیم پرستاره و مدعی سپاهان کار سختی دارند اما ناامید نیستند و برای پیروزی به میدان می‌روند. در مقابل، سپاهان که این فصل به چیزی جز قهرمان شدن، فکر نمی‌کند در تلاش است تا همه امتیازات لازم را به دست بیاورد و به هدف بزرگ خود نزدیک‌تر شود. با توجه به این مسأله به نظر می‌رسد شاهد بازی تهاجمی و زیبایی از ۲ تیم باشیم. تقابل ربیعی که مربی جوانی به حساب می‌آید و مورایس که تجربه بالایی دارد، می‌تواند به جذابیت این بازی کمک کند. نکته جالب این است که هر ۲ تیم در بازی اول خود در فصل بیست و سوم به پیروزی رسیدند. ذوب‌آهن در انزلی با خوش‌شانسی ملوان را شکست داد، سپاهان هم موفق شد با نتیجه‌ای پر گل، تراکتور را از پیش رو بردارد. حالا این ۲ تیم به دنبال ۶ تایی شدن هستند تا نشان دهند بردهای هفته اول‌شان اتفاقی نبوده است. در ۵ تقابل اخیر ذوب‌آهن و سپاهان، ۲ تساوی رقم خورد، زردپوشان هم ۲ بار بردند و یک پیروزی هم نصیب ذوب‌آهن شد که باید دید این بار چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد. قضاوت این بازی حساس به عهده مرتضی منصوریان است که در هفته اول غایب بود و به تازگی به لیست الیت اضافه شده است و می‌خواهد بهترین قضاوت را داشته باشد.

ال‌کلاسیکو سرخ

تقابل مربیان آبی در هفته دوم

مس رفسنجان و نساجی مازندران در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که هر ۲ تیم در هفته اول به تساوی رضایت دادند. مسی‌ها که فصل گذشته با محمد ربیعی نتایج درخشانی گرفتند، حالا با ساکت الهامی به‌دنبال جایگاه بهتری هستند. به همین دلیل آنها نمی‌خواهند در بازی‌های خانگی هیچ امتیازی را از دست بدهند. مس در بازی هفته اول مقابل هوادار به تساوی بدون گل رسید و حالا در تلاش است در حضور هوادارانش، به یک برد دلچسب دست پیدا کند. در مقابل نساجی مازندران که هفته گذشته برابر پیکان به تساوی یک بر یک رضایت داد، در تلاش برای انجام یک بازی خوب است که بتواند مازندرانی‌ها را برای حضوری آبرومندانه در آسیا امیدوار کند. نساجی‌چی‌ها که تمرینات بانشاطی را به خاطر تولد مهرداد عبدی کاپیتان تیم و مرصاد سیفی پشت سر گذاشتند، با روحیه بالایی برای بازی با مس رفسنجان آماده شدند تا به امتیازات مهم این بازی دست پیدا کنند. نکته جالب این بازی، تقابل مربیان آبی ۲ تیم است. در یک طرف ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان قرار دارد که مدتی به‌عنوان مربی در استقلال حضور داشت، در طرف مقابل هم مهدی رحمتی سرمربی نساجی که سال‌ها در استقلال بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بست. حالا باید دید کدام مربی می‌تواند در این بازی مهم به هدف خود برسد. مس رفسنجان و نساجی مازندران در ۵ تقابل اخیر خود، به ۲ تساوی رسیدند. ۲ بار هم نساجی به پیروزی دست پیدا کرد و یک بار هم مسی‌ها صاحب برد شدند. نکته جالب این است که رویارویی این ۲ تیم در فصل گذشته نتیجه تساوی یک بر یک داشت. با این شرایط حالا باید دید طلسم نبردن شکسته خواهد شد و یکی از ۲ تیم می‌تواند به پیروزی برسد یا اینکه باز هم تساوی رقم خواهد خورد.

تقابل دقیقی و فکری این بار در لیگ برتر

شمس‌آذر قزوین امروز برای اولین بار میزبان یک تیم لیگ برتری است. شمس‌آذر که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده، در اولین بازی فصل بیست و سوم میهمان بود و حالا باید از یک تیم تهرانی میزبانی کند. شاگردان سعید دقیقی که فصل را با امتیاز منفی شروع کردند، در مقابل استقلال خوزستان تنها یک امتیاز به دست آوردند و حالا به دنبال امتیازات کامل بازی با هوادار هستند تا کم‌کم علامت منفی را از کنار امتیازات‌شان کنار بزنند. شمس‌آذر این هفته در حالی میزبان هوادار تهران است که این بازی با حضور زنان برگزار خواهد شد. مسأله‌ای که می‌تواند به این تیم انگیزه دهد چراکه حضور خانواده بازیکنان باعث بالا رفتن روحیه آنها خواهد شد. با این شرایط، بدون شک شمس‌آذر به چیزی جز پیروزی فکر نخواهد کرد. در مقابل، هوادار هم که با محمود فکری اهداف بزرگی را دنبال می‌کند، در تلاش است تا اولین برد را کسب کند. هوادار در بازی اول مقابل مس رفسنجان به یک تساوی بدون گل ارزشمند دست پیدا کرد که حالا می‌خواهد به امتیازاتش اضافه کند. شمس‌آذر و هوادار تا به حال مقابل هم قرار نگرفتند و این برای اولین بار است که نماینده قزوین و تیم خصوصی تهران مقابل هم بازی خواهند کرد. در این بازی، تقابل سعید دقیقی و محمود فکری هم جذاب خواهد بود. این ۲ مربی فصل گذشته مقابل هم ایستادند و شناخت خوبی نسبت به تفکرات یکدیگر دارند. فکری فصل گذشته هدایت سایپا را در لیگ یک به عهده داشت و مقابل شمس‌آذر تیمش را به میدان فرستاد. با توجه به این مسأله بدون شک تقابل این ۲ سرمربی نسبتاً جوان در لیگ برتر می‌تواند جذاب باشد. سرمربیانی که فصل گذشته رقابت عجیبی با همدیگر داشتند تا تیم‌شان را به لیگ برتر برسانند. یکی به هدفش رسید و آن یکی یعنی محمود فکری اگرچه تیمش لیگ برتری نشد اما خودش به لیگ برتر آمد تا حالا به دنبال اهداف بزرگتری باشد.

ال‌کلاسیکو سرخ

منصوریان و ویسی مقابل تیم‌های سابق

بازی فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان امشب در حالی برگزار می‌شود که این ۲ تیم در هفته اول شکست‌های سنگینی را تجربه کردند. صنعت‌نفت هفته اول در خانه مقابل استقلال با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد، فولاد هم با همین نتیجه برابر گل‌گهر سیرجان مغلوب شد. حالا هر ۲ تیم به دنبال جبران نتیجه ضعیف هفته اول هستند تا در فصل بیست و سوم کارشان به اما و اگر نکشد. نکته جالب این بازی، رویارویی عبدالله ویسی با فولاد خوزستان است. تیمی که سال‌ها در آن به عنوان بازیکن، مربی و سرمربی حضور داشت. در مقابل هم علیرضا منصوریان که پیش از این سرمربی صنعت‌نفت آبادان بود، حالا باید مقابل تیم سابق خود به میدان برود. صنعت‌نفت آبادان و فولاد خوزستان فصل گذشته در ۲ تقابلی که با هم داشتند به تساوی‌های بدون گل رسیدند که باید دید این بار کدام بازیکن می‌تواند گل بزند و این طلسم را بشکند. چراکه ۲ تیم در هفته اول هم نتوانستند گل بزنند و حالا سراپا انگیزه هستند تا موتور گلزنی خود را شروع کنند. دربی خوزستانی‌های پرطرفدار، با حضور هواداران برگزار خواهد شد که باید دید این بار هم از آن بنر معروف خبری هست یا نه. به هر حال، هواداران فولاد همچنان از حضور علیرضا منصوریان ناراحت و ناراضی هستند که مطمئناً با شکستی که این تیم در هفته اول داشت، شعار علیه سرمربی تیم ادامه خواهد داشت. در کل، علاوه بر ۲ تساوی فصل قبل، فولاد و صنعت‌نفت در تقابل‌های اخیر خود، به نتایج جالبی رسیدند که آن هم بردهای فولاد است. در واقع صنعت‌نفت در ۵ تقابل اخیر خود نتوانست هیچ‌وقت فولاد را شکست دهد که شاید این مسأله هم باعث ایجاد انگیزه در زردپوشان آبادانی شود تا بتوانند این طلسم را بشکنند و به یک برد مهم دست پیدا کنند.

۲۵۱۲۵۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.