اللهیار صیادمنش: برای بازی در هال‌سیتی هیجان زده هستم

[ad_1] باشگاه فنرباغچه شب گذشته خبر از امضای قرارداد یک ساله و قرضی اللهیار صیادمنش با باشگاه هال سیتی داد. باشگاه انگلیسی هم که در مسابقات چمپیونشیپ حضور دارد، ساعاتی بعد این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد و نوشت: «هال سیتی با خوشحالی اعلام می‌کند که اللهیار صیادمنش مهاجم را به صورت قرضی از فنرباغچه

کد خبر : 163716
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
اللهیار صیادمنش: برای بازی در هال‌سیتی هیجان زده هستم

[ad_1]

باشگاه فنرباغچه شب گذشته خبر از امضای قرارداد یک ساله و قرضی اللهیار صیادمنش با باشگاه هال سیتی داد. باشگاه انگلیسی هم که در مسابقات چمپیونشیپ حضور دارد، ساعاتی بعد این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد و نوشت:

«هال سیتی با خوشحالی اعلام می‌کند که اللهیار صیادمنش مهاجم را به صورت قرضی از فنرباغچه تا پایان فصل به شرط مجوز بین المللی به خدمت گرفته است. صیادمنش که در شهر آمل ایران متولد شده است، اولین قرارداد حرفه‌ای خود را در ژوئن ۲۰۱۸ با باشگاه استقلال امضا کرد. این مهاجم هیجان‌انگیز پس از ۱۸ بازی در ورزشگاه آزادی، توجه فنرباغچه را به خود جلب کرد و در ماه می ۲۰۱۹ با غول ترکیه قرارداد امضا کرد. یک ماه پس از امضای قرارداد، صیادمنش اولین بازی خود را برای بزرگسالان ایران انجام داد و پس از گلزنی در دیدار دوستانه ۵-۰ مقابل سوریه، جوان‌ترین گلزن تاریخ کشورش شد.

این سومین دوره قرضی این بازیکن ۲۰ ساله از فنرباغچه خواهد بود که پیش از این در استانبول اسپور و زوریا لوهانسک بوده است. عملکرد او در اوکراین باعث شد که او در بین ۱۱ بازیکن برتر لیگ برتر اوکراین برای فصل ۲۰۲۰/۲۱ معرفی شود و او اکنون به دنبال موفقیت مشابهی در ورزشگاه MKM خواهد بود.»

همچنین اللهیار صیادمنش بعد از امضای قرارداد با هال سیتی گفت: واقعاً خوشحالم که اینجا در یک باشگاه بزرگ با هواداران شگفت انگیز هستم. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا به تیم کمک کنم زیرا این مهمترین چیز است. تا آخر برای تیم می جنگم.

این مهاجم ایرانی تاکید کرد: وقتی بچه بودم، همیشه لیگ‌های انگلیس را دنبال می‌کردم. برای بازی در اینجا هیجان زده هستم. می‌خواهم به تیم کمک کنم. ما در سه بازی اخیر پیروز شده‌ایم و پتانسیل خوب و تیم جوانی داریم.

صیادمنش در پایان گفت: من در آخرین بازی در ورزشگاه بودم و جو ورزشگاه عالی بود. واقعاً نمی‌توانم برای بازی در استادیوم در مقابل هواداران صبر کنم. امیدوارم به زودی شما را ببینم.

256 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.