السالوادور قانون صدور دارایی های دیجیتال – مقررات بیت کوین نیوز را تصویب کرد

مجلس قانونگذاری السالوادور قانون صدور دارایی های دیجیتال را تصویب کرد، چارچوبی که به کشور اجازه می دهد اسناد بدهی مرتبط با رمزارز را صادر کند. قانون تصویب شده که به لطف اکثریت رئیس جمهور نایب بوکله در کنگره به تصویب رسید، به عنوان پایه ای برای انتشار اوراق قرضه آتشفشانی مورد انتظار است. السالوادور

کد خبر : 306461
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
السالوادور قانون صدور دارایی های دیجیتال – مقررات بیت کوین نیوز را تصویب کرد


مجلس قانونگذاری السالوادور قانون صدور دارایی های دیجیتال را تصویب کرد، چارچوبی که به کشور اجازه می دهد اسناد بدهی مرتبط با رمزارز را صادر کند. قانون تصویب شده که به لطف اکثریت رئیس جمهور نایب بوکله در کنگره به تصویب رسید، به عنوان پایه ای برای انتشار اوراق قرضه آتشفشانی مورد انتظار است.

السالوادور قانون اوراق قرضه دیجیتال را تصویب کرد

السالوادور گام دیگری در راه ادغام فناوری بلاک چین با عملیات مالی این ایالت برداشته است. مجلس قانونگذاری سرانجام قانون صدور دارایی های دیجیتال را تصویب کرد که قوانینی را برای ایالت برای باز کردن پیشنهادهای عمومی مرتبط با ارزهای دیجیتال تعیین می کند.

این قانون که با اکثریت آرا به دلیل حمایت حزب نایب بوکله به تصویب رسید، هدف آن «ایجاد چارچوب قانونی است که اطمینان قانونی را برای انتقال عملیات به هر عنوان دارایی دیجیتالی که در انتشار عرضه‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد، ایجاد کند. در السالوادور.”

این سند همچنین آژانس مدیریت وجوه بیت کوین را ایجاد می کند، یک موسسه مستقل که وجوهی را که دولت با انتشار اوراق قرضه مبتنی بر ارز دیجیتال به دست می آورد، مدیریت می کند و رابطه مستقیمی با خزانه داری السالوادور خواهد داشت.

مفاهیم و تحولات بیشتر

تصویب این قانون که در ماه نوامبر ارائه شد، به عنوان پایه ای برای انتشار اوراق قرضه آتشفشانی طولانی مدت اعلام شده، مجموعه ای از ابزارهای بدهی است که تا حدی برای تامین مالی ساخت شهر بیت کوین کشور استفاده می شود. شهری که معاف از مالیات و کربن خنثی خواهد بود، با 1 میلیارد دلار حاصل از این اوراق قرضه ساخته می شود و انرژی زمین گرمایی را تامین می کند.

پیش‌بینی می‌شد که اوراق قرضه آتشفشانی توسط السالوادور در سال گذشته منتشر شود، اما طبق اظهارات الخاندرو زلایا، وزیر خزانه‌داری، دولت بارها انتشار را به دلیل شرایط بازار ارزهای دیجیتال و افزایش درگیری اوکراین و روسیه به تاخیر انداخت. کشور.

اما همه نمایندگان از این قانون حمایت نکردند چرا که برخی از نحوه تصویب آن ابراز نارضایتی کردند. جانی رایت، بخشی از ائتلاف مخالف، اظهار داشت:

السالوادور در حال ایجاد شرایط ایده آل برای پولشویی است، اکوسیستمی که پولشویی و فرار مالیاتی را تسهیل می کند.

علاوه بر این، معاون کلودیا اورتیز انتقاد می کند که این قانون در را برای دولت بوکله باز می کند تا بدون هیچ کنترلی اوراق قرضه منتشر کند. با این وجود، هنوز تاریخی برای انتشار اوراق قرضه آتشفشان مشخص نشده است.

نظر شما در مورد تصویب قانون صدور دارایی های دیجیتال در السالوادور چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.