السالوادور دفتر ملی بیت کوین را برای مدیریت “همه پروژه های مرتبط با ارز دیجیتال” ایجاد می کند – بیت کوین نیوز

پس از اینکه نایب بوکله، رئیس جمهور سالوادور فاش کرد که کشور هر روز یک بیت کوین خریداری می کند، گزارشی که توسط Torres Legal منتشر شد، جزئیاتی مبنی بر ایجاد یک دفتر ملی بیت کوین (ONBTC) توسط دولت السالوادور منتشر کرد. این گزارش می گوید که این نهاد از طریق فرمان شماره 49 ایجاد

کد خبر : 286122
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۴:۰۰
السالوادور دفتر ملی بیت کوین را برای مدیریت “همه پروژه های مرتبط با ارز دیجیتال” ایجاد می کند – بیت کوین نیوز


پس از اینکه نایب بوکله، رئیس جمهور سالوادور فاش کرد که کشور هر روز یک بیت کوین خریداری می کند، گزارشی که توسط Torres Legal منتشر شد، جزئیاتی مبنی بر ایجاد یک دفتر ملی بیت کوین (ONBTC) توسط دولت السالوادور منتشر کرد. این گزارش می گوید که این نهاد از طریق فرمان شماره 49 ایجاد شده است که توسط وزرای گردشگری و اقتصاد بوکله و السالوادور امضا شده است.

دفتر ملی بیت کوین سالوادور با «استقلال عملکردی و فنی در ریاست جمهوری» تأسیس شد

در 25 نوامبر، یک پست لینکدین که توسط Torres Legal منتشر شد، توضیح می دهد که دولت السالوادور یک دفتر ملی بیت کوین (ONBTC) ایجاد کرده است. دفتر جدید برای مدیریت «همه پروژه‌های مرتبط با ارز دیجیتال» است و در فرمان شماره 49 توسط رئیس جمهور سالوادور نایب بوکله تأسیس شد. تورس توضیح می دهد که فرمان شماره 49 منتشر شده در روزنامه رسمی السالوادور در ماده دو خلاصه شده است.

“مقاله [two] هدف ONBTC را که طراحی، تشخیص، برنامه ریزی، برنامه ریزی، هماهنگی، پیگیری، اندازه گیری، تجزیه و تحلیل و ارزیابی طرح ها، برنامه ها و پروژه های مرتبط با بیت کوین برای توسعه اقتصادی کشور خواهد بود، تعریف می کند. تورس یادداشت می کند. همچنین می‌تواند در صورت لزوم با سایر کشورها در موضوعات مرتبط با آن همکاری کند [Bitcoin]”

ایجاد ONBTC به دنبال این است که بوکل توضیح داد که کشورش هر روز یک بیت کوین خریداری می کند. در آن زمان، ذخیره بیت کوین السالوادور حدود 2381 بیت کوین بود و 9 روز از اعلام Bukele می گذرد، یعنی این کشور 9 بیت کوین دیگر به دست آورده است. تورس می گوید که Bukele مسئول انتصاب مدیر ONBTC و حامی بیت کوین، شخصیت RT و همسر مکس کیزر خواهد بود. استیسی هربرت درگیر خواهد شد.

هربرت، “مفتخرم که در راه اندازی دفتر بیت کوین برای رئیس جمهور بوکله مشارکت داشته باشم.” توییت کرد در 25 نوامبر. علاوه بر این، ONBTC یک حساب توییتر به نام دارد @bitcoinofficesv، و همان روز دفتر گفت گزارشی به زودی منتشر خواهد شد. ” [National Bitcoin Office] به زودی اولین گزارش خود را منتشر خواهیم کرد، “ONBTC توییت کرد. موضوع در مورد موضوع خواهد بود [bitcoin mining] در السالوادور.»

اخبار دفتر ملی بیت کوین همچنین به دنبال وزیر اقتصاد این کشور، ماریا لوئیزا هایم بروو، ارائه لایحه صدور دارایی های دیجیتال به مجمع مقامات دولتی سالوادور است. گزارش‌ها حاکی از آن است که لایحه دارایی‌های دیجیتال به تقویت انتشار برنامه‌ریزی شده اوراق قرضه بیت کوین کمک می‌کند که با بحث و جدل همراه بوده است.

ایده اوراق قرضه بیت کوین سالوادور به تعویق افتاده است و گزارش ها بیشتر اشاره می کنند که این اوراق ممکن است توسط شرکت دولتی زمین گرمایی La Geo منتشر شود. اخبار ONBTC گزارش شده توسط تورس خاطرنشان می کند که این دفتر تمام افرادی را که به دنبال ملاقات با Bukele در رابطه با بیت کوین و موضوعات بلاک چین هستند، مدیریت خواهد کرد.

تورس توضیح می دهد: «آژانس جدید به عنوان یک واحد اداری تخصصی، با استقلال عملکردی و فنی در ریاست جمهوری کار خواهد کرد.

برچسب ها در این داستان

اوراق قرضه بیت کوین، بیت کوین السالوادور، دفتر بیت کوین، اوراق قرضه، BTC السالوادور، فرمان شماره 49، صورتحساب صدور دارایی های دیجیتال، السالوادور، دفتر ملی بیت کوین السالوادور، la geo، ماریا لوئیزا هایم برو، دفتر ملی بیت کوین، نایب بوکله، ONBTC، جمهوری، رئیس جمهور سالوادور، استیسی هربرت

نظر شما در مورد دفتر ملی بیت کوین تازه تاسیس السالوادور چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.