السالوادور برنامه آموزشی CUBO+ را با هدف تولید بیت کوین نخبه و توسعه دهندگان لایتنینگ راه اندازی کرد.

بیت کوین کشور به دنبال تولید مهندسین بیت کوین و لایتنینگ در سطح جهانی از طریق برنامه جدیدی با استفاده از سیستم دانشگاه است. دفتر بیت کوین السالوادور یک برنامه آموزشی شش ماهه جدید با عنوان “CUBO+” را اعلام کرده است که هدف آن تولید توسعه دهندگان بیت کوین و Lighting در سطح نخبگان از

کد خبر : 333978
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
السالوادور برنامه آموزشی CUBO+ را با هدف تولید بیت کوین نخبه و توسعه دهندگان لایتنینگ راه اندازی کرد.


بیت کوین کشور به دنبال تولید مهندسین بیت کوین و لایتنینگ در سطح جهانی از طریق برنامه جدیدی با استفاده از سیستم دانشگاه است.

دفتر بیت کوین السالوادور یک برنامه آموزشی شش ماهه جدید با عنوان “CUBO+” را اعلام کرده است که هدف آن تولید توسعه دهندگان بیت کوین و Lighting در سطح نخبگان از طریق سیستم دانشگاه سالوادور است.

به گفته این دفتر، این برنامه که از ماه مه آغاز می شود، متشکل از گروه نسبتاً کوچکی از دانشجویان زیر 25 سال خواهد بود که از برخی از باهوش ترین دانشجویان دانشگاه های السالوادور محدود شده اند. اولین گروه از طریق دانشجویان دانشگاه دون بوسکو خواهد بود. آنها برای دریافت کمک هزینه تحصیلی افتتاحیه طرح B که توسط Tether و Fulgur Ventures تامین می شود، رقابت خواهند کرد. این پروژه نتیجه توافق اخیر اعلام شده بین السالوادور و لوگانو، سوئیس برای اولین بار در جهان است. سفارت بیت کوین در شهر سوئیس

این برنامه توسط برخی از باهوش ترین ذهن های بیت کوین هدایت و آموزش داده خواهد شد که به زودی معرفی خواهند شد. کلاس ها شامل موضوعاتی از توسعه فنی سطح بالا مخصوص بیت کوین تا فناوری های توزیع شده مانند Holepunch، Nostr و Web5 خواهد بود. بودجه خصوصی مسئول این برنامه است و همه دانشجویانی که واجد شرایط دریافت کمک هزینه تحصیلی Plan B هستند، کمک هزینه ای دریافت می کنند تا هزینه های دوره را پوشش دهند.

دو ماه اول این برنامه بصورت آنلاین خواهد بود و پس از آن یک بوت کمپ دو هفته ای حضوری با دوره های فشرده تمام روز واقع در سن سالوادور برگزار می شود. ماه‌های باقی‌مانده شامل مربیگری آنلاین نزدیک با نام‌های برتر بیت‌کوین خواهد بود.

اطلاعات به اشتراک گذاشته شده با مجله بیت کوین توضیح می دهد که چگونه این برنامه به چارچوبی تبدیل می شود که دیگران می توانند از آن به عنوان یک استاندارد منبع باز برای آموزش سطح بالای بیت کوین استفاده کنند. کارشناسان آموزشی در طراحی دوره شرکت می کنند که نوید آن را می دهد که استانداردهایی را برای سایر کشورها تعیین کند.

دانشجویانی که دوره را تکمیل می کنند، گزینه های مختلفی برای ادامه سفر بیت کوین خود ارائه می دهند، از جمله گزینه ای برای استخدام یک کار تمام وقت در شرکت های معتبر بیت کوین. در غیر این صورت فرصت های کارآفرینی و ادامه تحصیل فراهم خواهد شد.

نام Cubo+ از پروژه ای گرفته شده است که رئیس جمهور نایب بوکله در سمت شهردار خود در سن سالوادور آغاز کرد. زمانی که او شهردار بود، شهر ساختمان‌هایی را در مناطق فقیرانه بنا می‌کرد و این ساختمان‌ها به‌عنوان کتابخانه و مراکز اجتماعی برای آموزش بیشتر عمل می‌کردند. این برنامه امیدوار است از این الهام برای ساختن آینده السالوادور استفاده کند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.