السالوادور آزاد می شود "انرژی آتشفشانی" با 241 مگاوات عملیات استخراج بیت کوین برنامه ریزی شده

[ad_1] کشور السالوادور در حال بهره برداری از منابع طبیعی فراوان خود برای ایجاد “انرژی آتشفشانی” بر اساس بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به مجله بیت کوین، هدف این است که کشور را به عنوان یک بازیگر بزرگ جهانی در صنعت استخراج بیت کوین قرار دهد و در عین حال رقابت انرژی، تنوع و گسترش جغرافیایی

کد خبر : 361678
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
السالوادور آزاد می شود "انرژی آتشفشانی" با 241 مگاوات عملیات استخراج بیت کوین برنامه ریزی شده

[ad_1]


کشور السالوادور در حال بهره برداری از منابع طبیعی فراوان خود برای ایجاد “انرژی آتشفشانی” بر اساس بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به مجله بیت کوین، هدف این است که کشور را به عنوان یک بازیگر بزرگ جهانی در صنعت استخراج بیت کوین قرار دهد و در عین حال رقابت انرژی، تنوع و گسترش جغرافیایی شبکه بیت کوین را ارتقا دهد. السالوادور با اتخاذ رویکردی بدون بدهی، قصد دارد یک پارک تولید برق تجدیدپذیر 241 مگاواتی (MW) در منطقه متاپان ایجاد کند که پروژه‌های خورشیدی و بادی را با هم ترکیب می‌کند.

در این بیانیه آمده است: «این پروژه یک سفر متحول کننده است که یکی از بزرگترین مزارع استخراج بیت کوین در جهان را ایجاد می کند. این مکان منتخب واقع در دهکده ال شیست، در شهرداری متاپان، سانتا آنا، دارای بازده استثنایی انرژی خورشیدی و بادی در کشور است. این پارک دارای ظرفیت 169 مگاوات انرژی خورشیدی فتوولتائیک و 72 مگاوات انرژی بادی خواهد بود. انتظار می رود قدرت محاسباتی اولیه از 1.3 EH/s فراتر رود که نقطه عطف قابل توجهی را برای کشور و صنعت رقم می زند.

در این بیانیه آمده است: «کل تعهد برای این پروژه 1 میلیارد دلار است که با اولین سرمایه گذاری 250 میلیون دلاری آغاز می شود، که توسط رهبران کلیدی صنعت بیت کوین، با همکاری توسعه دهندگان و سازندگان برتر فناوری انرژی های تجدیدپذیر و همچنین کارشناسان استخراج بیت کوین آغاز می شود. مقیاس جهانی.» دولت السالوادور نقش مهمی در برنامه ریزی و اجرای این طرح ایفا خواهد کرد و مشارکت ترجیحی معادل 23 درصد از درآمد را تضمین می کند. مابقی مالکیت بین سرمایه گذاران تقسیم می شود و مجدداً در توسعه ظرفیت تولید انرژی و پیشبرد استخراج بیت کوین سرمایه گذاری می شود.

رابرت وارن از Distributed Hash در توییتر توضیح داد که استدلال پشت اهرم باد و خورشید احتمالاً برای ایجاد یک مجموعه پایه از انبساط زمین گرمایی سریعتر درآمدزایی می کند.

السالوادور با استفاده از انرژی آتشفشانی قصد دارد آینده ای مرفه ایجاد کند که توسط انرژی پایدار و بیت کوین هدایت می شود. با پیشرفت سرمایه گذاری کشور، آتشفشان ها می توانند به عنوان ستون فقرات این تحول عمل کنند و رشد اقتصادی و رفاه را برای نسل های آینده تقویت کنند. ایجاد پارک تولید برق تجدیدپذیر نشان دهنده گامی بزرگ در جهت دستیابی به این اهداف و در عین حال تثبیت موقعیت السالوادور در صنعت استخراج بیت کوین جهانی است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.