الزامات واکسیناسیون اجباری کووید -19 برای کارکنان حمل و نقل و مسافران تحت نظارت فدرال

6 اکتبر 2021 واکسیناسیون بهترین خط دفاعی ما در برابر COVID-19 و انواع آن است. در 13 آگوست 2021 ، دولت کانادا اعلام کرد که قصد دارد واکسیناسیون COVID-19 را برای کارکنان بخش های حمل و نقل هوایی ، ریلی و دریایی و مسافرانش که تحت کنترل فدرال هستند ، درخواست کند. امروز ، جاستین

کد خبر : 113561
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
الزامات واکسیناسیون اجباری کووید -19 برای کارکنان حمل و نقل و مسافران تحت نظارت فدرال


6 اکتبر 2021

واکسیناسیون بهترین خط دفاعی ما در برابر COVID-19 و انواع آن است.

در 13 آگوست 2021 ، دولت کانادا اعلام کرد که قصد دارد واکسیناسیون COVID-19 را برای کارکنان بخش های حمل و نقل هوایی ، ریلی و دریایی و مسافرانش که تحت کنترل فدرال هستند ، درخواست کند.

امروز ، جاستین ترودو ، نخست وزیر و کریستیا فریلند ، معاون نخست وزیر اعلام کردند که از 30 اکتبر ، دولت کانادا از کارفرمایان در بخش حمل و نقل هوایی ، ریلی و دریایی که دارای مقررات فدرال هستند ، می خواهد سیاست های واکسیناسیون را برای کارکنان خود تعیین کنند. همچنین از 30 اکتبر ، مسافرانی که از فرودگاه های کانادا خارج می شوند و مسافرانی که در قطارهای VIA Rail و Rocky Mountaineer حرکت می کنند ، ملزم به واکسیناسیون کامل برای سفر هستند.

برای مسافرینی که در مرحله واکسیناسیون هستند ، یک دوره گذار کوتاه وجود خواهد داشت که در صورت امکان آزمایش مولکولی معتبر COVID-19 ظرف 72 ساعت از سفر ، می توانند سفر کنند ، اما این دوره انتقالی در نوامبر به پایان می رسد. 30

دولت کانادا به همه کانادایی هایی که قصد سفر با هواپیما یا آموزش این فصل تعطیلات را دارند توصیه می کند تا در اسرع وقت واکسینه شوند وگرنه قادر به سفر نخواهند بود. مسافران مسئول اعلام وضعیت واکسیناسیون و ارائه مدارک قبل از سوار شدن خواهند بود.

دولت کانادا متعهد است که بخش حمل و نقل ، از جمله کارکنان و مسافران را در امنیت و امنیت نگه دارد. واکسیناسیون اجباری برای بخش های هوایی ، ریلی و دریایی تحت نظارت فدرال ، خطر ابتلا به COVID-19 را محدود کرده و از شیوع بیماری های آینده جلوگیری می کند.

شرایط واکسن برای کارکنان بخش حمل و نقل تحت نظارت فدرال

از 30 اکتبر ، کارفرمایان در بخش حمل و نقل هوایی ، ریلی و دریایی تحت نظارت فدرال ملزم به ایجاد سیاست های واکسیناسیون برای سازمان های خود هستند. به طور خاص ، شرایط واکسیناسیون شامل موارد زیر می شود:

  • خطوط هوایی و فرودگاه ها و سایر سازمان هایی که کارمندانی دارند که وارد مناطق محدود فرودگاه می شوند ، مانند کارگران امتیاز و مهمان نوازی
  • راه آهن های تحت نظارت فدرال ، و خدمه راه آهن آنها و کارکنان ردیابی
  • اپراتورهای دریایی با کشتی های کانادایی که با 12 خدمه یا بیشتر کار می کنند

حمل و نقل کانادا از مقامات نظارتی و نظارتی خاص خود در رابطه با عملیات ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل هوایی ، ریلی و دریایی تحت نظارت فدرال برای اطمینان از ایمن بودن سیستم حمل و نقل و این محل های کار از طریق دستورات واکسیناسیون استفاده خواهد کرد. هر سازمان ملزم به اجرای یک سیاست دقیق است که باید:

  • شامل یک گواهی برای گواهی کارکنان/اعلام وضعیت واکسیناسیون آنها ؛
  • شامل شرح عواقب کارکنانی که رعایت نمی کنند یا اطلاعات را جعل می کنند ، شود. و
  • استانداردهای مطابق با رویکردی که دولت کانادا برای مدیریت عمومی اصلی در پیش گرفته است را رعایت کنید.

پس از یک دوره کوتاه مرحله ای ، هر سازمانی موظف است تضمین دهد که کارکنان به طور کامل واکسینه شده اند و یا آنها قادر به کار نیستند.

دولت کانادا با گروه های صنعت و کار مشارکت دارد تا در مورد جزئیات به منظور اطمینان از اجرای م ofثر الزامات بحث کند.

شرایط واکسن برای مسافران

از تاریخ 30 اکتبر ، مسافران هوایی که از فرودگاه های کانادا خارج می شوند ، مسافران قطارهای VIA Rail و Rocky Mountaineer و مسافران کشتی های مسافری غیر ضروری در سفرهای 24 ساعته یا بیشتر ، مانند کشتی های کروز ، باید واکسینه شوند.

از 30 اکتبر ، مسافران برای سوار شدن باید واکسینه شوند. به طور خاص ، شرایط واکسیناسیون برای همه مسافران 12 سال به بالا اعمال می شود که عبارتند از:

  • مسافران هوایی که در پروازهای داخلی ، فرامرزی یا بین المللی از فرودگاههای کانادا حرکت می کنند
  • مسافران ریلی در قطارهای VIA Rail و Rocky Mountaineer
  • مسافران دریایی در کشتی های مسافری غیر ضروری ، مانند کشتی های کروز ، در سفرهای 24 ساعته یا بیشتر

برای مسافرانی که در مرحله واکسیناسیون هستند ، یک دوره گذار کوتاه وجود خواهد داشت که در صورت امکان آزمایش مولکولی معتبر COVID-19 ظرف 72 ساعت از سفر ، می توانند سفر کنند. تا 30 نوامبر ، همه مسافران باید کاملاً واکسینه شوند ، به استثنای بسیار محدود برای رسیدگی به شرایط خاص مانند سفرهای اضطراری ، و کسانی که از نظر پزشکی قادر به واکسیناسیون نیستند.

علاوه بر این ، این دستور واکسیناسیون شامل اقامتگاه های خاص برای تشخیص نیازهای منحصر به فرد مسافران از جوامع کوچک و دورافتاده است (برخی از آنها از طریق جاده قابل دسترسی نیستند) تا اطمینان حاصل شود که آنها می توانند برای دریافت خدمات ضروری در حمایت از خدمات درمانی خود ، سفر کنند. سلامتی یا رفاه اجتماعی و با خیال راحت به خانه های خود بازگردند. این محل اقامت طی تعامل با سازمانهای بومی و استانها و مناطق در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

اجرا

حمل و نقل کانادا از طریق بازرسی و ابزارهای اجرایی – از جمله مجازات های پولی اداری – با استفاده از سیستم های نظارتی برای هر حالت ، بر رعایت نظارت خواهد کرد.

برای کسانی که اطلاعات را جعل می کنند یا در غیر این صورت رعایت نمی کنند ، عواقب جدی خواهد داشت. مثلا:

  • شرکت های راه آهن می توانند تحت هرگونه تخلف ، تا 250،000 دلار در روز ، تحت مقررات عمل کنند قانون ایمنی راه آهن
  • در بخش هوایی ، افراد – اعم از مسافران یا کارمندان – می توانند به ازای هر تخلف تا سقف 5000 دلار جریمه شوند قانون هوانوردی، و اپراتورها می توانند به ازای هر تخلف تا 25000 دلار جریمه کنند
  • در بخش دریایی ، کارکنان و مسافران می توانند به دلیل عدم رعایت تعهد ارائه مدارک واکسیناسیون تا 250،000 دلار در هر تخلف ، در روز جریمه شوند و اپراتورها می توانند به ازای هر تخلف تا 250،000 دلار جریمه شوند. انطباق با دستور موقت که مطابق با آن صادر شده است قانون حمل و نقل کانادا ، 2001

اثبات واکسیناسیون پان کانادایی

یک سند پان کانادایی ، ایمن و استاندارد برای واکسیناسیون برای سفرهای بین المللی در 11 آگوست 2021 اعلام شد و با همکاری استانها و مناطق در حال توسعه است. این سند ، که در قالب دیجیتال در اختیار مسافران قرار می گیرد ، به راحتی قابل تشخیص و اعتماد است.

این اعتبار نامه برای مسافران آسان و سریع می کند که سابقه واکسیناسیون COVID-19 مورد نیاز برای تسهیل سفر را به اپراتورهای حمل و نقل و مقامات مرزی در سایر کشورها ارائه دهند.

واکسیناسیون یکی از م waysثرترین راه ها برای مبارزه با COVID-19 است و دولت کانادا به اقدامات خود برای واکسیناسیون هرچه بیشتر کانادایی ها ادامه می دهد.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.