اقدام وزارت ورزش برای انتقال مالکیت پرسپولیس

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وزارت ورزش و جوانان پس از جلسات متوالی هفته گذشته خود مبنی بر واگذاری باشگاه پرسپولیس به سازمان تأمین اجتماعی درخواست رسمی خود برای اعلام وصول ۵۱ درصد از مالکیت این باشگاه را در اختیار سازمان خصوصی سازی کشور قرار داد تا آنها با بررسی این موضوع در خصوص مالکیت

کد خبر : 471213
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
اقدام وزارت ورزش برای انتقال مالکیت پرسپولیس

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وزارت ورزش و جوانان پس از جلسات متوالی هفته گذشته خود مبنی بر واگذاری باشگاه پرسپولیس به سازمان تأمین اجتماعی درخواست رسمی خود برای اعلام وصول ۵۱ درصد از مالکیت این باشگاه را در اختیار سازمان خصوصی سازی کشور قرار داد تا آنها با بررسی این موضوع در خصوص مالکیت سرخپوشان تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش مهر، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ضمن مهم دانستن تعیین مالکیت وزارت ورزش توسط این دو باشگاه خواستار رسیدگی هرچه فوری وزارتخانه نسبت به این موضوع شد. کیومرث هاشمی وزیر ورزش نیز پس از بررسی راهکارهای حل مشکل مربوط به مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس تصمیم به ارائه سازمان تأمین اجتماعی به عنوان مالک پرسپولیس گرفت.

همچنین باشگاه استقلال فعلا به فعالیت خود زیر نظر وزارت ورزش و جوانان ادامه می‌دهد تا مشکلات اداری و جاری آنها نیز برای واگذاری به یکی از بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور برطرف شود.

سازمان خصوصی سازی کشور منتظر نامه رسمی هیأت دولت برای اجازه واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس از وزارت ورزش به بخش خصوصی است تا بتواند این موضوع را نهایی کند.

تعیین مالک باشگاه پرسپولیس در حالی جدی شده است که چهارشنبه نهم اسفندماه گذشته وزارت اقتصاد و دارایی تصمیم به تغییر سرپرست سازمان خصوصی سازی گرفت تا ابراهیم بازیان جای میثم پیله فروش را بگیرد.

حال باید دید این تغییرات چه تأثیری در روند خصوصی سازی سرخابی‌های پایتخت تا مهلت اندک باقیمانده کنفدراسیون فوتبال آسیا در راستای دریافت مجوز حرفه‌ای می‌گذارد.

368 368

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.