اقدام قیمت آگوست Oil to Mirror در مورد عدم نگهداری SMA بالاتر از 50 روز

[ad_1] بحث قیمت نفت خام قیمت نفت از ابتدای هفته افزایش می یابد زیرا سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) برنامه هایی برای کاهش تولید خود را اعلام می کند، اما اگر نفت خام در تلاش برای حفظ بالاتر از SMA 50 روزه باشد، ممکن است منعکس کننده روند قیمت نفت از ماه اوت باشد. 88.08

کد خبر : 264173
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۲۸
اقدام قیمت آگوست Oil to Mirror در مورد عدم نگهداری SMA بالاتر از 50 روز

[ad_1]

بحث قیمت نفت خام

قیمت نفت از ابتدای هفته افزایش می یابد زیرا سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) برنامه هایی برای کاهش تولید خود را اعلام می کند، اما اگر نفت خام در تلاش برای حفظ بالاتر از SMA 50 روزه باشد، ممکن است منعکس کننده روند قیمت نفت از ماه اوت باشد. 88.08 دلار).

اقدام قیمت آگوست Oil to Mirror در مورد عدم نگهداری SMA بالاتر از 50 روز

قیمت نفت به بالاترین حد هفتگی (89.05 دلار) معامله می‌شود، زیرا برای اولین بار از ماه اوت، یک رالی چهار روزه را برگزار می‌کند، و نفت خام ممکن است تلاش کند تا بالاترین سطح سپتامبر (90.39 دلار) را آزمایش کند، زیرا همچنان به یک سری از اوج‌های بالاتر ادامه می‌دهد. و پایین ها

در نتیجه، تغییر در برنامه تولید اوپک ممکن است منجر به بهبود بیشتر قیمت نفت شود، زیرا این سازمان در مسیر “تعدیل تولید کلی تا 2 میلیون بشکه در روز” از ماه نوامبر قرار دارد، و باید دید که آیا این گروه در نشست وزیران بعدی در 4 دسامبر گام‌های بیشتری برمی‌دارد زیرا افزایش نرخ‌های بهره در میان اقتصادهای پیشرفته چشم‌انداز رشد جهانی را کاهش می‌دهد.

تا آن زمان، چاپ داده های منتشر شده از ایالات متحده ممکن است قیمت نفت را تحت تاثیر قرار دهد زیرا ذخایر نفت خام به طور غیرمنتظره ای برای دومین هفته متوالی کاهش می یابد و ذخایر در هفته منتهی به 30 سپتامبر پس از کاهش 0.215 میلیونی در هفته قبل، 1.356 میلیون کاهش یافت.

نشانه‌های مصرف قوی ممکن است قیمت نفت را بالاتر از پایین‌ترین سطح ژانویه (74.27 دلار) در بحبوحه تغییر احتمالی تولید اوپک نگه دارد و شرایط فعلی بازار ممکن است منجر به شکستن بالاتر از بالاترین سطح سپتامبر (90.39 دلار) در بحبوحه بهبود راکد تولید آمریکا شود.

نگاهی عمیق‌تر به ارقام اداره اطلاعات انرژی (EIA) نشان می‌دهد که تولید هفتگی میدانی هنوز پایین‌تر از سطح قبل از همه‌گیری است، با چاپ رقم 12000K برای هفته دوم. به نوبه خود، انتظارات برای عرضه کمتر ممکن است به روند صعودی قیمت نفت خام دامن بزند، زیرا تولید ایالات متحده همچنان پایین است، و حرکت به بالای SMA 50 روزه (88.08 دلار) ممکن است نشان دهنده یک معکوس کلیدی در قیمت نفت باشد زیرا در آینده حمایت می شود. از پایین ترین سطح ژانویه (74.27 دلار).

با این اوصاف، به نظر می‌رسد قیمت نفت در مسیر آزمایش بالاترین قیمت ماه سپتامبر (90.39 دلار) قرار دارد، زیرا این سری بالاترین و پایین‌ترین قیمت‌ها را نسبت به هفته گذشته گسترش می‌دهد، اما اگر نفت خام به ردیابی قیمت‌ها ادامه دهد، ممکن است بازتابی از عملکرد قیمت نفت در ماه اوت باشد. شیب منفی در میانگین متحرک

نمودار روزانه قیمت نفت خام

منبع: نمای معاملاتی

  • به نظر می رسد قیمت نفت پس از تلاش های ناموفق برای بسته شدن به زیر 76.50 دلار (50% اصلاح) به 76.90 دلار (50% اصلاح) مسیر معکوس داشته است، با معاملات نفت خام بالاتر از SMA 50 روزه (88.08 دلار) با نزدیک شدن به بالاترین سطح سپتامبر. (90.39 دلار).
  • شکستن/بستن به زیر ناحیه 90.60 دلار (100 درصد انبساط) تا 91.60 دلار (100 درصد انبساط) همپوشانی فیبوناچی را در حدود 93.50 دلار (61.8 درصد اصلاح) تا 95.30 دلار (23.6 درصد انبساط) باز می کند، اما نفت خام ممکن است بازتابی از عملکرد قیمت از آگوست باشد. به دنبال شیب منفی در میانگین متحرک ادامه می دهد.
  • عدم حفظ بالای 88.10 دلار (23.6 درصد انبساط) ممکن است قیمت نفت را به سمت 84.20 دلار (78.6 درصد گسترش) به منطقه 84.60 دلار (78.6 درصد گسترش) بازگرداند و منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 78.50 دلار (61.8 درصد گسترش) خواهد بود. 79.80 دلار (61.8 درصد گسترش).

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر

توصیه شده توسط دیوید سانگ

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.