اقدامات جدید برای رفع کمبود نیروی کار در کانادا

[ad_1] 22 آوریل 2022 – سنت جان، نیوبرانزویک – در حالی که کانادا به بهبودی خود از همه‌گیری ادامه می‌دهد، کارفرمایان فعالانه به دنبال پر کردن صدها هزار موقعیت خالی در همه بخش‌ها در سراسر کشور هستند. مهاجرت برای تقویت اقتصاد کانادا بیش از هر زمان دیگری مهم است، زیرا رشد اقتصادی قوی ما اکنون

کد خبر : 196906
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
اقدامات جدید برای رفع کمبود نیروی کار در کانادا

[ad_1]

22 آوریل 2022 – سنت جان، نیوبرانزویک – در حالی که کانادا به بهبودی خود از همه‌گیری ادامه می‌دهد، کارفرمایان فعالانه به دنبال پر کردن صدها هزار موقعیت خالی در همه بخش‌ها در سراسر کشور هستند. مهاجرت برای تقویت اقتصاد کانادا بیش از هر زمان دیگری مهم است، زیرا رشد اقتصادی قوی ما اکنون از توانایی ما برای یافتن و نگه داشتن کارگران پیشی گرفته است. کانادا مقصد برتر استعدادهای جهانی است. ما باید از این واقعیت استفاده کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مشاغل و کارفرمایان به کارگران ماهری که برای رشد و موفقیت نیاز دارند دسترسی دارند.

امروز، شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، اعلام کرد که قرعه کشی های اکسپرس انتری به زودی از سر گرفته می شود و دعوت نامه ها برای متقاضیان برای درخواست اقامت دائم از اوایل جولای آغاز می شود.

محدودیت‌های سفر در بیشتر سال‌های 2020 و 2021، پردازش درخواست‌های خارج از کشور را به تأخیر انداخت که منجر به افزایش اندازه موجودی پردازش شد. برای مدیریت این موجودی، دعوت‌نامه‌ها را موقتاً متوقف کردیم تا تحت جریان‌های فدرال با مهارت بالا، از جمله کلاس تجربه کانادایی، کلاس کارگر ماهر فدرال و کلاس حرفه‌های ماهر فدرال درخواست دهیم. دعوت نامه ها برای درخواست در اوایل ژوئیه از سر گرفته می شود و اکثریت قریب به اتفاق درخواست های جدید در استاندارد خدمات 6 ماهه پردازش می شوند.

در نتیجه توقف موقت، موجودی پردازش با مهارت فدرال بیش از نصف کاهش یافته است و از حدود 111900 نفر در سپتامبر 2021 به تنها 48000 نفر تا مارس 2022 کاهش یافته است. ما به استانداردهای خدماتی که مشتریانمان انتظار دارند بازگردیم.

وزیر فریزر همچنین امروز سیاست موقت جدیدی را اعلام کرد که به فارغ‌التحصیلان بین‌المللی اخیر با وضعیت موقت منقضی فرصتی برای اقامت طولانی‌تر در کانادا می‌دهد تا بتوانند به کسب تجربه کاری ادامه دهند و شانس بیشتری برای واجد شرایط بودن برای اقامت دائم داشته باشند. از تابستان 2022، دانشجویان بین المللی سابق که در کانادا هستند و دارای مجوز کار پس از فارغ التحصیلی هستند که بین ژانویه و دسامبر 2022 منقضی می شود، واجد شرایط یک مجوز کار آزاد اضافی تا 18 ماه خواهند بود. ما در حال بررسی یک فرآیند ساده و سریع برای این هستیم و جزئیات در هفته های آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

این فارغ التحصیلان بین المللی با استعداد و ماهر نقشی حیاتی در رفع کمبود نیروی کار ما ایفا می کنند و کسانی که به پایان مجوز کار پس از فارغ التحصیلی خود نزدیک می شوند، در حال حاضر به خوبی در بازار کار کانادا ادغام شده اند و در صنایع کلیدی در سراسر کشور کار می کنند. ده‌ها هزار نفر هر ساله می‌توانند با موفقیت به اقامت دائم منتقل شوند، از جمله بیش از 157000 دانشجوی سابق که در سال 2021 ساکن دائم شدند و بیش از 88000 نفر از آنها مستقیماً از مجوز کار پس از فارغ‌التحصیلی به وضعیت دائمی منتقل می‌شوند.

این مجوز کار آزاد اضافی به متقاضیان این امکان را می‌دهد که به کمک به اقتصاد کانادا ادامه دهند و به رفع کمبود نیروی کار کمک کنند و در عین حال تجربه کاری ارزشمندی کسب کنند و پروفایل‌های اکسپرس اینتری خود را آماده کنند.

برای کمک به آوردن سریع کارگران ماهرتر به کانادا، تعداد تصمیمات اخذ اقامت دائم در سه ماهه اول سال 2022 را در مقایسه با دوره زمانی مشابه در سال 2021 دو برابر کرده ایم. بیش از 156000 تصمیم نهایی در مورد درخواست های اقامت دائم گرفت و از طریق این تلاش ها، کانادا از بیش از 113000 مقیم دائم جدید در سه ماهه اول سال 2022 استقبال کرد.

ما همچنین بیش از 100000 درخواست مجوز کار را در سه ماهه اول سال 2022 بررسی کرده‌ایم، که تقریباً دوبرابر تعداد مورد پردازش در مدت مشابه در سال 2021 است.

از طریق سیاست عمومی موقت دیگری که در آگوست 2020 اجرا شد، اتباع خارجی در کانادا به عنوان بازدیدکننده می‌توانند بدون نیاز به ترک کانادا برای مجوز کار خاص کارفرما درخواست دهند. با توجه به اینکه افرادی که دارای وضعیت بازدیدکننده در کانادا هستند نیز ممکن است بخواهند بمانند و شغلی معنادار پیدا کنند، این سیاست عمومی موقت تا 28 فوریه 2023 تمدید شده است.

وزیر در پایان از اقدامات جدیدی برای کسانی که در سال گذشته از طریق مسیر اقامت موقت به اقامت دائم اقدام به اقامت دائم کرده اند، خبر داد. این مسیر با زمان محدود در سال 2021 راه اندازی شد تا از طیف گسترده ای از افرادی که قبلاً در کانادا کار می کردند دعوت کند تا برای اقامت دائم درخواست دهند. در حالی که از نوامبر 2021 برای برنامه های جدید بسته شده است، پردازش درخواست ها برای مدتی ادامه خواهد داشت.

تغییرات سیاستی که امروز اعلام شد، با اجرایی شدن تابستان امسال، عبارتند از:

  • متقاضیان تا زمانی که درخواستشان در حال بررسی است دیگر نیازی به ماندن در کانادا نخواهند داشت.
  • متقاضیانی که برای مجوز کار آزاد در حالی که منتظر نهایی شدن درخواست اقامت دائم خود هستند، می‌توانند مجوزهای کار را تا پایان سال 2024 معتبر دریافت کنند. این اطمینان حاصل می‌کند که تمام درخواست‌های اقامت دائم قبل از اینکه متقاضیان نیاز به درخواست درخواست دهند، نهایی شوند. وضعیت موقت آنها را دوباره تمدید کنید.
  • برای حمایت از الحاق خانواده، اعضای مستقیم خانواده که خارج از کانادا هستند و در درخواست اقامت دائم متقاضی اصلی گنجانده شده اند، واجد شرایط مجوز کار آزاد خود خواهند بود.

این اقدامات از تلاش گسترده‌تر دولت برای اطمینان از اینکه کارفرمایان کانادایی کارگران مورد نیاز خود را در حین رسیدگی به کمبود نیروی کار ما دارند، حمایت می‌کند و بر اساس اعلامیه‌های اخیر وزیر کوالتراف در نقشه راه راه‌حل‌های برنامه کارگر خارجی موقت (TFW) است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.