اقداماتی برای بهبود تجربه مشتری و مدرن کردن سیستم مهاجرت کانادا

[ad_1] پس زمینه مهاجرت جهانی به دلیل بیماری همه گیر تحت تأثیر قرار گرفته است. محدودیت‌های گسترده سفر، اقدامات بهداشت عمومی محلی، و محدودیت‌های شرکای اسکان ما، همگی تأثیر قابل‌توجهی بر توانایی مشتریان ما برای ارائه برنامه‌های کامل یا سفر داشته‌اند. اقدامات انجام شده برای محافظت از سلامت و ایمنی کارکنان و کانادایی ها نیز

کد خبر : 163378
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
اقداماتی برای بهبود تجربه مشتری و مدرن کردن سیستم مهاجرت کانادا

[ad_1]

پس زمینه

مهاجرت جهانی به دلیل بیماری همه گیر تحت تأثیر قرار گرفته است. محدودیت‌های گسترده سفر، اقدامات بهداشت عمومی محلی، و محدودیت‌های شرکای اسکان ما، همگی تأثیر قابل‌توجهی بر توانایی مشتریان ما برای ارائه برنامه‌های کامل یا سفر داشته‌اند. اقدامات انجام شده برای محافظت از سلامت و ایمنی کارکنان و کانادایی ها نیز بر توانایی IRCC برای پردازش برنامه های کاغذی و طولانی شدن زمان پردازش برای برخی تأثیر گذاشته است. IRCC اقداماتی را انجام داده است و از زمان شروع همه‌گیری راه طولانی را پیموده است – منابع اضافی را در جایی که بیشتر مورد نیاز است فراهم کرده و فرآیندهای ما را ساده‌سازی کرده است.

قبل از همه‌گیری، IRCC در حال تغییر در عملیات خود بود و از فناوری برای توسعه ابزارها و شیوه‌های جدید استفاده می‌کرد تا سیستم مهاجرت ما را چابک‌تر، کارآمدتر و مشتری‌مدارتر کند. COVID-19 نیاز به تحول را تسریع کرده است و این بخش را به جهش به مناطق جدید ترغیب کرده است. IRCC همچنین به سمت یک محیط کاری یکپارچه تر و مدرن حرکت می کند که به سرعت بخشیدن به پردازش برنامه ها در سراسر جهان کمک می کند.

دولت کانادا کاهش زمان انتظار و بهبود تجربه مشتری و شفافیت را در اولویت قرار داده است. در نامه دستوری خود، وزیر مسئول کاهش زمان پردازش درخواست، از جمله رسیدگی به تاخیرهایی است که تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته است. برای انجام این تعهد، دولت کانادا 85 میلیون دلار بودجه جدید برای کاهش موجودی برنامه‌ها و استقبال از افرادی که می‌توانند به رفع کمبود نیروی کار کانادا کمک کنند و از بهبود ما حمایت کنند، پیشنهاد کرد.

ما قبلاً برای رسیدن به این اهداف قدم هایی برداشته ایم. اقدامات زیر همچنین به تحقق این اولویت‌ها کمک می‌کند، تا بتواند بهبود اقتصادی قوی پس از همه‌گیری را تقویت کند.

اقامت دائم

دولت کانادا بیش از نیم میلیون تصمیم گرفت و از بیش از 405000 مقیم دائم جدید در سال 2021 استقبال کرد – بیشترین تعداد تازه وارد در یک سال در تاریخ کانادا – و همچنان متعهد به ارائه بهترین تجربه ممکن برای افرادی است که آینده خود را در کانادا می بینند.

برای ارائه گزینه های آنلاین بیشتر به مشتریان خود، IRCC پورتال ورودی دیجیتالی اقامت دائم (PR) را راه اندازی کرده است که به برخی از متقاضیان روابط عمومی امکان می دهد برای برنامه های مهاجرت دائم زیر به صورت آنلاین درخواست دهند:

  • برنامه نامزدهای استانی (غیر اکسپرس اینتری)
  • پایلوت مهاجرت روستایی و شمالی
  • خلبان کشاورزی و غذایی
  • برنامه مهاجرت به اقیانوس اطلس
  • ویزای راه اندازی
  • افراد خوداشتغال (فدرال و کبک)
  • کارگران، کارآفرینان و سرمایه گذاران ماهر منتخب کبک
  • حمایت از همسر، شریک زندگی، فرزند وابسته یا سایر خانواده ها
  • حمایت از والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ
  • پذیرش فرزند از طریق فرآیند مهاجرت
  • افراد محافظت شده و پناهندگان کنوانسیون در کانادا
  • زمینه های انسان دوستانه و دلسوزانه
  • دارندگان اجازه اقامت موقت متقاضی اقامت دائم
  • خلبان کارگر پشتیبانی خانه
  • خلبان ارائه دهنده مراقبت از کودک در خانه

در حالی که متقاضیان هنوز گزینه درخواست روی کاغذ را دارند، گزینه آنلاین به برخی از متقاضیان روابط عمومی انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد تا از دستگاه‌های خود درخواست دهند و از تاخیرهای پستی مرتبط با COVID-19 جلوگیری کنند. این پورتال همچنین به مشتریان اجازه می دهد تا تأییدیه فوری مبنی بر اینکه درخواست خود را با موفقیت ارسال کرده اند دریافت کنند. این دپارتمان انتظار دارد در تابستان 2022 پورتال را برای مشتریان بیشتری در این برنامه های اقامت دائم گسترش دهد.

IRCC همچنین یک پورتال جداگانه ایجاد کرده است تا به متقاضیان روابط عمومی که در کانادا هستند اجازه دهد فرآیند روابط عمومی خود را نهایی کنند و کارت PR خود را بدون هیچ گونه تعامل حضوری دریافت کنند. از طریق این پورتال آنلاین، مشتریان می توانند اعلام کنند که به طور فیزیکی در کانادا هستند، آدرس پستی کانادایی خود را ارائه دهند و یک عکس از رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود آپلود کنند تا IRCC بتواند فرود آنها را نهایی کند و کارت روابط عمومی خود را برای آنها ارسال کند. از ژوئن تا دسامبر 2021، 225000 مقیم دائم از این پورتال استفاده کرده اند.

اقامت موقت

IRCC در حال تلاش برای کاهش درخواست های اقامت موقت در فهرست موجودی، از جمله دانشجویان و کارگران، با هدف رعایت استانداردهای خدمات است.

پس از یک سال رکورد برای مجوزهای تحصیلی در سال 2019، IRCC با نهایی کردن تقریباً 560000 درخواست مجوز تحصیل، خروجی ما را در طول همه‌گیری 32 درصد افزایش داد.

اکنون که بازدیدکنندگان واکسینه شده می توانند وارد کانادا شوند، ما به اولویت دادن به تحصیل و پردازش مجوز کار ادامه می دهیم و شروع به رسیدگی به درخواست های ویزای بازدیدکننده جدید کرده ایم. برای رسیدگی به فهرست انباشته درخواست‌های ویزای بازدیدکننده، IRCC در حال گسترش استفاده از تجزیه و تحلیل داده‌های پیشرفته برای کمک به افسران IRCC در مرتب‌سازی و پردازش درخواست‌های ویزای بازدیدکننده ارسال‌شده از خارج از کانادا است.

تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته از سال 2018 برای کمک به مرتب سازی و پردازش درخواست های ویزای اقامت موقت از کشورهایی که حجم بالایی از درخواست ها وجود دارد استفاده شده است. در طول این مدت، نشان داده شده است که فایل های روتین را می توان با استفاده از سیستم 87 درصد سریعتر ارزیابی کرد. این باعث می شود برخی از متقاضیان تصمیمات را سریعتر دریافت کنند در حالی که یکپارچگی برنامه حفظ می شود. علاوه بر این، این فناوری بخش قابل توجهی از وظایف اداری و تکراری مربوط به مرتب سازی برنامه ها را بر عهده می گیرد که به افسران IRCC اجازه می دهد توجه خود را بر ارزیابی برنامه ها و تصمیم گیری نهایی متمرکز کنند.

افسران IRCC تصمیم نهایی را در مورد تمام درخواست های ویزای بازدید کننده می گیرند و فقط یک افسر IRCC می تواند درخواست را رد کند. این سیستم هرگز رد یا رد برنامه ها را توصیه نمی کند. استفاده از تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته بخشی از تعهد IRCC برای یافتن راه های جدید برای بهبود خدمات و فرآیندهای مشتری است. این به مدیریت حجم فزاینده درخواست‌های ویزای بازدیدکننده IRCC در آینده کمک خواهد کرد.

تابعیت

IRCC استفاده از مراسم شهروندی مجازی را گسترش داده است و در تلاش است تا تعداد نامزدهای شرکت کننده در مراسم را افزایش دهد. از اول آوریل 2020، بیش از 170000 متقاضی از طریق مراسم سوگند ویدئویی شهروندی شده اند. این دپارتمان میزبان 350 مراسم مجازی در ماه است و تقریباً 3500 تا 5000 متقاضی را در هفته دعوت می کند تا سوگندنامه را به صورت مجازی انجام دهند. در حال حرکت به جلو، ما در حال بررسی گزینه‌ای برای کسانی هستیم که می‌خواهند سوگند خود را با گواهی امضا شده اجرا کنند و در تاریخ بعد شهروندی خود را جشن بگیرند. این امر زمان انتظار را برای افرادی که در مرحله نهایی فرآیند شهروندی خود قرار دارند کوتاه می کند.

در 26 نوامبر 2020، ما به یکی از اولین کشورهای جهان تبدیل شدیم که با راه اندازی یک پلت فرم جدید، تست شهروندی را به صورت آنلاین ارائه دادیم. از آن زمان تاکنون، IRCC تقریباً 247000 آزمایش شهروندی را انجام داده است و اکنون می تواند تقریباً 5000 متقاضی را در هفته دعوت کند تا این آزمون را تکمیل کنند که از نرخ های آزمایش قبل از COVID-19 بیشتر است.

IRCC فرآیندهای درخواست آنلاین را برای برخی از مشتریانی که به دنبال درخواست شهروندی، دریافت مدرک ساده شهروندی یا جستجوی سوابق شهروندی هستند، راه اندازی کرده است. ما همچنین یک ردیاب درخواست شهروندی آنلاین جدید ایجاد کردیم تا به مشتریان کمک کند تا از وضعیت درخواست خود و هر مرحله بعدی مورد نیاز مطلع شوند.

مدرن کردن سیستم مهاجرت کانادا برای حمایت از بهبود اقتصادی و بهبود تجربه مشتری (PDF، 872 KB)

نسخه متنی: مدرن کردن سیستم مهاجرت کانادا برای حمایت از بهبود اقتصادی و بهبود تجربه مشتری

هدف ما بهبود فرآیندهای اقامت دائم، اقامت موقت و شهروندی و نحوه ارائه خدمات به مشتری است.

اقامت دائم

  • از موجودی فایل کاغذی برای برنامه های اقامت دائم فاصله بگیرید و مصرف کاغذ باقیمانده را حذف کنید
  • برنامه های جدید کلاس خانواده و کلاس تجربه کانادایی را در استاندارد خدمات ما پردازش کنید
  • موجودی کارت های اقامت دائم موجود را حذف کنید و مشتریان را قادر کنید کارت اقامت دائم خود را به صورت آنلاین تمدید کنند.
  • پورتال درخواست اقامت دائم آنلاین را گسترش دهید تا مشتریان بیشتری را شامل شود

اقامت موقت

  • موجودی های موجود را کاهش دهید و استانداردهای خدمات را رعایت کنید:

    • مجوزهای کار (اولویت بندی کارگران ضروری)
    • مجوزهای تحصیل

  • موجودی ویزاهای بازدید کننده را کاهش دهید

تابعیت

  • کاهش موجودی 60000 مشتری در انتظار مراسم سوگند شهروندی
  • برای برنامه ریزی مراسم سوگند شهروندی ظرف 4 ماه پس از تصمیم نهایی تلاش کنید
  • موجودی های موجود برای کمک های شهروندی و اثبات شهروندی را کاهش دهید

خدمات مشتری

  • ایجاد شفافیت بیشتر با مشتریان از طریق:

    • به روز رسانی ابزار زمان پردازش با اطلاعات به روز
    • دادن اطلاعات بیشتر به مشتریان در مورد وضعیت درخواست آنها

ما این اتفاق را با

  • مردم – ما 500 کارمند پردازش جدید را برای حمایت از سطوح مهاجرت استخدام کرده‌ایم و به استخدام بیشتر ادامه می‌دهیم
  • فناوری—ما در حال سرمایه گذاری و گسترش استفاده از فناوری و گزینه های آنلاین هستیم
  • سیاست ها و فرآیندها – ما در حال رفع موانع سیستمی هستیم تا مطمئن شویم برنامه ها و سیاست های ما منصفانه، عادلانه و از نظر فرهنگی حساس هستند.


[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.