اقتصاد 261000 حقوق اضافه می کند. بعدی برای دلار آمریکا کجاست؟

[ad_1] نکات کلیدی گزارش مشاغل اکتبر: اقتصاد ایالات متحده در ماه اکتبر 261000 شغل در مقایسه با پیش بینی 200000 شغل ایجاد کرد. در همین حال، نرخ بیکاری تا 3.7 درصد افزایش یافت، یک دهم درصد بالاتر از انتظارات. میانگین درآمد ساعتی 0.4 درصد به صورت ماهانه و 4.7 درصد نسبت به سال قبل افزایش

کد خبر : 276494
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۵۸
اقتصاد 261000 حقوق اضافه می کند.  بعدی برای دلار آمریکا کجاست؟

[ad_1]

نکات کلیدی گزارش مشاغل اکتبر:

  • اقتصاد ایالات متحده در ماه اکتبر 261000 شغل در مقایسه با پیش بینی 200000 شغل ایجاد کرد. در همین حال، نرخ بیکاری تا 3.7 درصد افزایش یافت، یک دهم درصد بالاتر از انتظارات.
  • میانگین درآمد ساعتی 0.4 درصد به صورت ماهانه و 4.7 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت. تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی بلومبرگ به دنبال رشد 0.3 درصدی مادر و 4.7 درصدی سالانه بودند.
  • بازار کار انعطاف پذیر می تواند به معنای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو برای مدت طولانی تر باشد

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: رشد در مقابل سهام ارزش – چگونه نرخ بهره بر ارزش گذاری ها تأثیر می گذارد

به روز شده در 9:05 صبح ET

واکنش بازار

بلافاصله پس از عبور گزارش NFP، بازدهی دلار آمریکا و خزانه داری کاهش یافت، اما پس از آن شروع به حرکت غیرمستقیم کرد. با این حال، زمانی که معامله گران اعداد را هضم کنند و تشخیص دهند که بازار کار ایالات متحده به طرز فوق العاده ای انعطاف پذیر است و فشار دستمزدها با سرعت کافی پایین نمی آید، این واکنش به زودی محو خواهد شد.

گزارش CPI اکتبر، که هفته آینده منتشر می شود، می تواند سرنخ های بیشتری در مورد گام های بعدی فدرال رزرو از نظر افزایش های آینده ارائه دهد، اما تقاضای قوی نیروی کار مخالف این ایده است که سیاست گذاران در اوایل دسامبر به سرعت آهسته تر افزایش نرخ بهره روی خواهند آورد. .

منبع: TradingView

پست اصلی در ساعت 8:40 بعد از ظهر به وقت شرقی

کارفرمایان ایالات متحده در آغاز سه ماهه چهارم برای کشوری که رشد بسیار ضعیف و چالش های متعدد دیگری را تجربه می کند، با سرعتی قوی به رتبه های خود افزودند، نشانه ای از این که ماشین کار آمریکا با وجود افزایش نااطمینانی اقتصادی به دلیل افزایش، همچنان به تمام استوانه ها شلیک می کند. نرخ بهره و تورم دائمی بالا.

طبق گزارش وزارت کار، اقتصاد در ماه اکتبر 261,000 حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) اضافه کرد، در مقابل 200,000 مورد انتظار، پس از افزایش بازنگری شده رو به بالا 315,000 در سپتامبر. در همین حال، نرخ بیکاری از 3.5 درصد، یک دهم درصد بالاتر از برآوردها، به 3.7 درصد افزایش یافت.

فدرال رزرو عمداً در تلاش است تا استخدام ها را کند کند تا تورم را رام کند، تا حدی با از بین بردن مقداری تقاضا در اقتصاد، اما داده های امروز نشان می دهد که اقدامات آن هنوز اثر مطلوب را نداشته است، زیرا بازار کار بر اساس استانداردهای تاریخی بسیار تنگ است. این وضعیت ممکن است سیاستگذاران را وادار کند که در یک دوره طولانی مدت در مسیر پیاده روی جنگ طلب باقی بمانند تا ثبات قیمت ها را بازگردانند.

داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در یک نگاه

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

در بخش دیگری از نظرسنجی NFP، میانگین درآمد ساعتی، یک شاخص تورم کلیدی که به دقت توسط سیاستگذاران نظارت می‌شود، 0.4 درصد بر اساس تعدیل فصلی افزایش یافت و نرخ سالانه را از 5.0 درصد قبلی به 4.7 درصد رساند که مطابق با پیش‌بینی‌ها بود.

این اعتدال اندک در رشد درآمد، اگرچه برای اکثر آمریکایی‌هایی که شاهد کاهش درآمد واقعی خود در سال جاری بوده‌اند ناامیدکننده است، اما مورد استقبال بانک مرکزی قرار خواهد گرفت، زیرا کاهش فشار دستمزدها ممکن است در میان‌مدت به کاهش شاخص CPI کمک کند، اگرچه مکانیسم انتقال این کار را انجام می‌دهد. یک شبه بازی نکنید

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

پیامدهای دلار آمریکا

در مجموع، بعید است که تقاضای نیروی کار انعطاف پذیر پوششی را برای فدرال رزرو برای کاهش سریع سرعت افزایش ها فراهم کند، اما اعداد تورم در هفته آینده هرگونه تردید را برطرف خواهد کرد. علاوه بر این، نرخ پایانه می‌تواند در اثر قیمت‌گذاری مجدد چشم‌انداز سیاست پولی FOMC به روند صعودی خود ادامه دهد و بازدهی خزانه‌داری ایالات متحده را در طول مسیر افزایش دهد. در مقابل این پس‌زمینه، دلار آمریکا می‌تواند رهبری بازار ارز را حفظ کند.

image2.png

منبع: TradingEconomics

منتظر تحلیل واکنش بازار باشید

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ دانلود راهنمای مبتدیان برای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ در مسابقه DailyFX شرکت کنید و بدانید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.