اقتصاد بیت کوین نیوز: جهان به وضوح دلارزدایی می کند

[ad_1] ران پل، نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا و نماینده سابق کنگره آمریکا، اظهار داشته است که رویدادهای ژئوپلیتیک اخیر باعث شده است که کشورها شروع به کنار گذاشتن دلار آمریکا کنند. پل اظهار داشت که تحقیر پول، دستکاری قیمت ها و تحریم ها علیه سایر کشورها باعث شده کشورهای دیگر از نگه داشتن دلار

کد خبر : 350434
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۳۰
اقتصاد بیت کوین نیوز: جهان به وضوح دلارزدایی می کند

[ad_1]

ران پل، نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا و نماینده سابق کنگره آمریکا، اظهار داشته است که رویدادهای ژئوپلیتیک اخیر باعث شده است که کشورها شروع به کنار گذاشتن دلار آمریکا کنند. پل اظهار داشت که تحقیر پول، دستکاری قیمت ها و تحریم ها علیه سایر کشورها باعث شده کشورهای دیگر از نگه داشتن دلار بترسند.

ران پل معتقد است دلارزدایی با سرعتی سریع در حال انجام است

ران پل، نامزد سابق ریاست جمهوری ایالات متحده و نماینده سابق کنگره ایالات متحده، در مورد چگونگی شتاب زدایی از دلار اخیرا صحبت کرده است، حتی اگر نداند دلار آمریکا چه زمانی وضعیت ارز ذخیره خود را از دست خواهد داد.

ران پل در آخرین قسمت از «گزارش ران پل آزادی»، پخش ویدئویی آنلاین خود، توضیح داد که کاهش جهانی در درصد ذخایر به دلار آمریکا ناشی از چندین شرایط است. شامل «جنگ‌های بی‌پایان آمریکا، تحریم‌ها، ووکیسم، نیهیلیسم و ​​سوء استفاده‌های غیرقانونی در آمریکا».

پولس درباره عواقب این امر چنین اظهار داشت:

در حال حاضر شروع شده است. بیشتر و بیشتر ما یک سری کشورها داریم که حساب های بین المللی خود را با ارزهای خود معامله می کنند و آن را نادیده می گیرند.

علاوه بر این، پل اعلام کرد که دولت ایالات متحده دستی در «تقلب» قیمت طلا دارد تا دلار را قوی‌تر نشان دهد و «هیچ احترامی» برای طلا قائل نیست.

جایگزینی دلار و بریکس

پل درباره جایگزینی احتمالی دلار آمریکا در بازارهای بین المللی اظهار داشت که اگرچه مطمئن نیست، روسیه و چین ممکن است به نوعی در واکنش به خلایی که دلار می تواند به جای بگذارد، تأثیر داشته باشند. او همچنین BRICS، بلوک ادغام شده توسط برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی را به عنوان بخشی از این پاسخ در نظر گرفت.

پولس اظهار داشت:

من بر بریکس و اگر آنها به خرید طلا ادامه دهند یا تسریع کنند، زیر نظر خواهم داشت. در نهایت، بهترین استاندارد پول این است که به راحتی قابل تبدیل به چیزی است که بتوانید اندازه گیری کنید.

بلوک بریکس حداقل از سال گذشته، زمانی که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در چهاردهمین اجلاس سران بریکس در چین این خبر را اعلام کرد، در حال بررسی انتشار یک ارز بوده است.

اخیراً، الکساندر باباکوف، معاون رئیس دومای دولتی روسیه افزود که چنین ارزی ممکن است به طور بالقوه توسط طلا یا سایر کالاها، از جمله عناصر کمیاب خاکی یا حتی زمین، پشتیبانی شود. با این حال، تعریف ساختار ارز را می توان در اجلاس بعدی بریکس که در آگوست در آفریقای جنوبی برگزار می شود، اعلام کرد.

نظر شما در مورد افکار ران پل در مورد دلارزدایی چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Al Teich / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.