اقتصاد بیت‌کوین نیوز: «می‌ترسم به سمت یک قطار شکسته حرکت کنیم».

میلیاردر بیل آکمن هشدار داده است که اگر دولت اجازه دهد که بحران بانکی فعلی ادامه یابد، اقتصاد ایالات متحده “به سمت خرابی قطار پیش می رود”. او گفت: «اعتماد و اعتماد طی سال‌ها به دست می‌آید، اما می‌توان در چند روز از بین رفت. “امیدواریم که تنظیم کننده های ما این موضوع را به

کد خبر : 338387
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
اقتصاد بیت‌کوین نیوز: «می‌ترسم به سمت یک قطار شکسته حرکت کنیم».


میلیاردر بیل آکمن هشدار داده است که اگر دولت اجازه دهد که بحران بانکی فعلی ادامه یابد، اقتصاد ایالات متحده “به سمت خرابی قطار پیش می رود”. او گفت: «اعتماد و اعتماد طی سال‌ها به دست می‌آید، اما می‌توان در چند روز از بین رفت. “امیدواریم که تنظیم کننده های ما این موضوع را به درستی دریافت کنند.”

هشدار بیل آکمن

میلیاردر بیل آکمن، مدیر عامل و مدیر مجموعه پرشینگ اسکوئر کپیتال مدیریت، نسبت به غرق شدن قطار ورودی هشدار داده است. پرشینگ اسکوئر یک شرکت مدیریت صندوق تامینی با حدود 18.5 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت است. دارایی خالص آکمن حدود 3.4 میلیارد دلار است.

آکمن چهارشنبه در توئیتی درباره بحران بانکی فعلی پس از ورشکستگی بانک‌های بزرگ، از جمله بانک سیلیکون ولی و بانک سیگنچر، اظهار داشت:

تاثیر رویدادهای اخیر بر هزینه بلندمدت سرمایه برای بانک‌های غیر سیستمی را در نظر بگیرید که می‌توانید یک روز به عنوان سهامدار یا دارنده اوراق قرضه بیدار شوید و سرمایه‌گذاری شما فوراً به صفر برسد.

بانک‌های مهم سیستمی (SIB) بانک‌هایی هستند که به قدری بزرگ یا پیچیده در نظر گرفته می‌شوند که شکست آنها می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر سیستم مالی و کل اقتصاد داشته باشد. در فهرست 2022 هیئت ثبات مالی (FSB)، 30 بانک از نظر سیستمی مهم وجود دارد، از جمله JPMorgan Chase، Bank of America، Citigroup، HSBC، و Credit Suisse مشکل دار.

آکمن ادامه داد: «وقتی با هزینه بالاتر بدهی و سپرده‌ها به دلیل افزایش نرخ‌ها ترکیب می‌شود، در نظر بگیرید که چه تأثیری بر نرخ‌های وام و اقتصاد ما خواهد داشت.

هرچه این بحران بانکی طولانی تر ادامه یابد، آسیب بیشتری به بانک های کوچکتر و توانایی آنها برای دسترسی به سرمایه های کم هزینه بیشتر می شود. اعتماد و اطمینان در طول سالیان متمادی به دست می آید، اما می توان در چند روز از بین رفت. می ترسم به سمت خرابی قطار برویم. امیدواریم رگولاتورهای ما این موضوع را به درستی دریافت کنند.

این میلیاردر معتقد است که دولت باید تمام سپرده های بانکی را تضمین کند. در 22 مارس، او در توئیتی توضیح داد که “نظرات اطمینان بخش” روز گذشته جانت یلن، وزیر خزانه داری، “بازار و سپرده گذاران را به این باور رساند که همه سپرده ها اکنون به طور ضمنی تضمین شده اند.” او همچنین به “نشت” اشاره کرد که نشان می دهد یلن، وزارت خزانه داری و شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) “به دنبال راهی برای تضمین تمام سپرده ها هستند که به بخش بانکی و سپرده گذاران اطمینان خاطر داده است.”

با این حال، یلن سپس «از حمایت ضمنی دیروز از بانک‌های کوچک و سپرده‌گذاران عقب‌نشینی کرد، در حالی که صریحاً اعلام کرد که ضمانت‌های سپرده در سراسر سیستم در نظر گرفته نشده است».

وی با اشاره به اینکه فدرال رزرو نرخ وجوه فدرال را به 4.75٪ -5.00٪ افزایش داده است، ادامه داد: “ما از حمایت ضمنی از سپرده گذاران به بیانیه صریح وزیر یلن امروز مبنی بر اینکه هیچ تضمینی در نظر گرفته نمی شود، رسیده ایم.” 5 درصد آستانه ای است که جذابیت سپرده های بانکی را بسیار کمتر می کند. من متعجب خواهم شد اگر خروج سپرده‌ها فوراً مؤثر واقع نشود.

یک ضمانت سپرده موقت در سراسر سیستم برای جلوگیری از خونریزی مورد نیاز است. هرچه این ابهام بیشتر ادامه یابد، آسیب به بانک‌های کوچک‌تر دائمی‌تر است و بازگرداندن مشتریان آنها دشوارتر خواهد بود.

آیا با بیل آکمن موافقید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.