اقتصاد بریتانیا در ماه مه کمتر از حد انتظار کوچک شد، پوند/دلار آمریکا به 1.3000 رسید

[ad_1] GDP بریتانیا نکات کلیدی: پیشنهاد شده توسط زین وودا پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید تخمین زده می شود که تولید ناخالص داخلی واقعی ماهانه بریتانیا پس از رشد 0.2 درصدی در آوریل 2023، 0.1 درصد در ماه می 2023 کاهش یافته است. در ماه می 2023 در مقایسه با ماه مشابه

کد خبر : 374785
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۱۴
اقتصاد بریتانیا در ماه مه کمتر از حد انتظار کوچک شد، پوند/دلار آمریکا به 1.3000 رسید

[ad_1]

GDP بریتانیا نکات کلیدی:

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

تخمین زده می شود که تولید ناخالص داخلی واقعی ماهانه بریتانیا پس از رشد 0.2 درصدی در آوریل 2023، 0.1 درصد در ماه می 2023 کاهش یافته است. در ماه می 2023 در مقایسه با ماه مشابه سال قبل. برای مقایسه، تولید ناخالص داخلی ماهانه بین آوریل 2022 و آوریل 2023 0.5 درصد رشد کرد. بر اساس داده های ONS، مهم است که جشن پلاتینیوم را به خاطر بسپاریم که منجر به یک روز کاری اضافی در ماه مه شد اما 2 روز کمتر در ژوئن که می تواند تأثیری بر روی آن داشته باشد. چاپ داده های نهایی در مقایسه با مدت مشابه در سال 2022.

هانت، صدراعظم بریتانیا اظهار داشت که تعطیلات اضافی بانکی بر رشد در ماه مه تاثیر گذاشته است و تورم همچنان بر چشم انداز رشد اقتصادی تاثیرگذار است.

image1.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی DailyFX

بخش خدمات پس از رشد 0.3 درصدی در آوریل 2023 رشدی در ماه می 2023 نداشت. به طور کلی، بخش خدمات در سه ماه منتهی به می 2023 در مقایسه با سه ماه منتهی به فوریه 2023 رشدی نشان نداد. در سلامت انسان و فعالیت های مددکاری اجتماعی که تا حد زیادی با کاهش 0.5 درصدی در تجارت عمده و خرده فروشی و تعمیر وسایل نقلیه موتوری و موتورسیکلت جبران شد.

اکنون تخمین زده می شود که تولید ناخالص داخلی بریتانیا از فوریه 2020 0.2٪ بالاتر از سطح قبل از کووید باشد.

image2.png

منبع: اداره آمار ملی

چشم انداز رشد بریتانیا برای سال 2023 و بانک انگلستان

اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان، این هفته پس از افزایش دستمزدها در بریتانیا که انتظارات افزایش نرخ بهره را افزایش داده بود، صحبت کرد. فرماندار بیلی همچنان معتقد است که بریتانیا در مسیر درستی در مبارزه با تورم قرار دارد و با لفاظی های خود مبنی بر اینکه انتظار می رود تورم در سه ماهه دوم سال 2023 به میزان قابل توجهی کاهش یابد. فرماندار همچنین اظهار داشت که اقتصاد و همچنین بانک های بریتانیا در حال حاضر با وجود مقابله با این وضعیت روبرو هستند. افزایش بی سابقه نرخ بهره در 18 ماه گذشته.

علیرغم اینکه تولید ناخالص داخلی بریتانیا بالاتر از سطح قبل از همه گیری فوریه 2020 است، این نگرانی وجود دارد که بانک انگلستان برای کاهش تورم باید به نرخ محدودتری دست یابد. این به نوبه خود می تواند اقتصاد بریتانیا را وارد رکود کند، با اظهارات امروز صدراعظم هانتز که بر اثرات تورم بر اقتصاد تأکید می کند. همه نگاه ها به BoE در حال حاضر به سمت نشست MPC در ماه اوت است.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

واکنش بازار

واکنش اولیه بازار پس از انتشار این خبر نشان داد که GBPUSD پس از رالی دیروز ثابت ماند زیرا سطح روانی 1.3000 شکسته شد. با نگاهی به تصویر بزرگتر از منظر فنی، قیمت GBPUSD در حال حاضر نتوانست بالای دسته 1.3000 بسته شود و عدم انجام این کار باعث می شود کابل به سمت حمایت در 1.2875 تغییر کند.

با نگاهی به داده های احساسات مشتری IG می بینیم که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر خالص هستند کوتاه در GBPUSD با 71% معامله گرانی که موقعیت های فروش کوتاه دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، به این معنی که می‌توانیم شاهد افزایش قیمت‌های GBPUSD پس از یک اصلاح کوتاه به سمت نزولی باشیم.

نمودار روزانه GBPUSD، 13 ژوئیه 2023

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.