اقتصاد ایالات متحده 528,000 شغل ایجاد می کند، نادیده انگاشتن رکود رکود، S&P 500 در مقطع بزرگ

ژوئیه جابز گزارش نکات صحبت: کارفرمایان ایالات متحده در ماه جولای 528,000 حقوق و دستمزد اضافه کردند که بسیار بالاتر از انتظارات برای افزایش 250,000 شغل است. با تشدید بازار کار، نرخ بیکاری به 3.5 درصد کاهش می یابد میانگین درآمد ساعتی 0.5% نسبت به ماه به ماه افزایش می یابد و نرخ سالانه را

کد خبر : 237887
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
اقتصاد ایالات متحده 528,000 شغل ایجاد می کند، نادیده انگاشتن رکود رکود، S&P 500 در مقطع بزرگ


ژوئیه جابز گزارش نکات صحبت:

  • کارفرمایان ایالات متحده در ماه جولای 528,000 حقوق و دستمزد اضافه کردند که بسیار بالاتر از انتظارات برای افزایش 250,000 شغل است. با تشدید بازار کار، نرخ بیکاری به 3.5 درصد کاهش می یابد
  • میانگین درآمد ساعتی 0.5% نسبت به ماه به ماه افزایش می یابد و نرخ سالانه را در 5.2% نگه می دارد.
  • داده های تورم ماه جولای ایالات متحده در هفته آینده توجهات را به خود جلب خواهد کرد

بیشترین خوانده شده: بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) آخرین – زمان افزایش نوسانات

پست اصلی در ساعت 8:40 بعد از ظهر به وقت شرقی

کارفرمایان ایالات متحده در آغاز سه ماهه سوم برای اقتصادی که از آب های چالش برانگیز عبور می کند و در مرحله پایانی چرخه تجاری، با سرعت قوی استخدام می کنند، نشانه ای از اینکه ممکن است پیش بینی های مرگ و تاریکی با واقعیت هماهنگ نباشد.

طبق گزارش وزارت کار، اقتصاد در ماه جولای 528,000 حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) ایجاد کرد، در مقابل 250,000 مورد انتظار، پس از افزایش بازنگری شده رو به بالا 398,000 در ژوئن. در همین حال، نرخ بیکاری با یک دهم درصد کاهش به 3.5 درصد رسید که با بهترین سطح خود در چند دهه گذشته مطابقت داشت.

تقویم اقتصادی DAILYFX

تقویم اقتصادی DailyFX

اگرچه بازار کار انعطاف‌پذیر بوده است، سرد شدن سریع فعالیت‌های اقتصادی که تحت فشار تورم بالا و افزایش نرخ‌های بهره کمان می‌شوند، ممکن است به زودی عوارض خود را به همراه داشته باشد و برخی از شرکت‌ها را به کندی یا لغو برنامه‌های توسعه نیروی کار خود سوق دهد. مسلماً، استخدام احتمالاً در آینده سرد می‌شود، اما داده‌های امروزی نشان می‌دهد که بدبینی بیش از حد در این زمان بیش از حد و غیر قابل توجیه است.

مربوط: NFP و فارکس – NFP چیست و چگونه آن را معامله کنیم؟

در جای دیگر گزارش NFP، میانگین درآمد ساعتی، یک شاخص تورم قوی که توسط فدرال رزرو دنبال می‌شود، 0.5 درصد بر اساس تعدیل فصلی افزایش یافت که دو دهم درصد بالاتر از پیش‌بینی تحلیلگران اجماع بود. در همین حال، نرخ سالانه در 5.2 درصد ثابت ماند که نشانه ای از کاهش فشار دستمزدها است.

در حالی که رشد قوی دستمزد اسمی ممکن است یک نتیجه مثبت برای آمریکایی ها باشد، با توجه به هزینه های زندگی سرسام آور، ممکن است تلاش های فدرال رزرو برای بازگرداندن ثبات قیمت ها را پیچیده کند. برای زمینه، شاخص بهای مصرف کننده در ماه ژوئن نسبت به مدت مشابه سال قبل 9.1 درصد افزایش یافت که بالاترین سطح از نوامبر 1981 و بیش از چهار و نیم برابر بالاتر از هدف تورم 2 درصدی فدرال رزرو بود.

پیامدها برای سهام

تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در دو سه ماهه اول سال کاهش یافت و این نگرانی را افزایش داد که این کشور به سمت فرود سخت پیش می رود. با این حال، ارقام شغلی خوب در اکثر ایام سال برخی از این نگرانی ها را خنثی کرده است، به طوری که ارقام جولای این احساس را تقویت می کند که بازار کار علیرغم سخت شدن شرایط مالی و کاهش تقاضا، همچنان پایدار است.

اگر استخدام متوقف شود، مخارج مصرف شخصی، که تقریباً 70 درصد تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد، می تواند به روند بهبود ادامه دهد و مهندسی یک فرود نرم را برای بانک مرکزی آسان تر کند. درست است، وضعیت ممکن است در آینده تغییر کند، اما چشم انداز ممکن است آنطور که برخی از تحلیلگران وال استریت پیش بینی می کنند وخیم نباشد.

در هر صورت، گزارش برجسته NFP ژوئیه ممکن است به فدرال رزرو حاشیه بیشتری برای افزایش نرخ بهره در جلسات آتی به منظور کاهش بیشتر تقاضا بدهد. به هر حال، به نظر می‌رسد که اقتصاد قادر به تحمل سیاست‌های پولی سخت‌تر با این کشور است بازار کار همچنان بر روی تمام سیلندرها شلیک می کند. یک چرخه کوهنوردی تهاجمی ممکن است باعث واکنش نزولی در وال استریت شود، اما شرایط بازار ممکن است به زودی تثبیت شود، به خصوص اگر فشارهای تورمی شروع به کاهش کند.

در هفته آینده، زمانی که اداره آمار کار ایالات متحده شاخص قیمت مصرف کننده ماه جولای را منتشر کند، تصویر بهتری از مشخصات تورم دریافت خواهیم کرد. CPI ماهانه 0.3% افزایش یافته است که نرخ سالانه را از 9.1% قبلی به 8.9% می رساند. با توجه به کاهش دیرهنگام هزینه‌های انرژی و افزایش موجودی‌ها که فشار نزولی بر بسیاری از کالاها وارد می‌کند، داده‌ها می‌توانند به طرز مثبتی غافلگیر شوند و S&P 500 را به یک راه نجات برای افزایش سودهای اخیر تبدیل کنند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.