اقتصاد استیبل کوین در 54 روز نزدیک به 10 درصد بزرگتر می شود – جهش انتشار GUSD، BUSD، USDC – اخبار بیت کوین آلت کوین

[ad_1] در پایان دسامبر 2021، ارزش بازار اقتصاد استیبل کوین حدود 168.3 میلیارد دلار بود و از آن زمان تاکنون، ارزش آن 9.92 درصد افزایش یافته و به 185 میلیارد دلار رسیده است. تعدادی از استیبل‌کوین‌ها دارایی‌های بیشتری را در هفت روز گذشته منتشر کرده‌اند، زیرا برخی از سکه‌های برتر دلاری بیش از 20 درصد

کد خبر : 169955
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۳۰
اقتصاد استیبل کوین در 54 روز نزدیک به 10 درصد بزرگتر می شود – جهش انتشار GUSD، BUSD، USDC – اخبار بیت کوین آلت کوین

[ad_1]

در پایان دسامبر 2021، ارزش بازار اقتصاد استیبل کوین حدود 168.3 میلیارد دلار بود و از آن زمان تاکنون، ارزش آن 9.92 درصد افزایش یافته و به 185 میلیارد دلار رسیده است. تعدادی از استیبل‌کوین‌ها دارایی‌های بیشتری را در هفت روز گذشته منتشر کرده‌اند، زیرا برخی از سکه‌های برتر دلاری بیش از 20 درصد از هفته گذشته افزایش یافته‌اند.

اقتصاد استیبل کوین به رشد خود ادامه می دهد

از آنجایی که ارزش ارزهای دیجیتال طی دو هفته گذشته کاهش یافته و اقتصاد کریپتو به زیر محدوده 2 تریلیون دلار رسیده است، انتشار استیبل کوین ها همچنان تقاضا را پر می کند. در زمان نگارش این مقاله، کل اقتصاد استیبل کوین 185 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است و از 30 دسامبر 2021 تا کنون 9.92 درصد افزایش یافته است. ارزش فعلی تمام استیبل کوین های موجود امروزی، 10.41 درصد از 1.77 تریلیون دلار اقتصاد کریپتو را نشان می دهد. علاوه بر این، حجم معاملاتی که استیبل کوین ها در 22 فوریه 2022 مشاهده می کنند، حدود 62.7 میلیارد دلار است که معادل 61.47 درصد از حجم معاملات ارزهای دیجیتال امروزی در سراسر جهان است.

در حالی که تتر (USDT) بزرگترین استیبل کوین است، از نظر ارزش بازار، سقف 79.6 میلیارد دلاری تنها 1.3 درصد در هفته گذشته افزایش یافته است. از سوی دیگر، ارزش بازار سکه دلار آمریکا (USDC) 21.6 درصد افزایش یافت و سقف BUSD نیز 27.9 درصد رشد کرد. UST Terra با 11 درصد افزایش و DAI Makerdao 6.1 درصد افزایش داشته است. پول اینترنتی جادویی مبتنی بر بهمن (MIM) شاهد کاهش 40.6 درصدی ارزش بازار خود در هفت روز گذشته بود.

تنوع ارزش بازار استیبل کوین کاهش یافت، تتر 84 درصد از حجم معاملات امروز استیبل کوین را به خود اختصاص داد.

علاوه بر frax (FRAX)، بقیه استیبل کوین های برتر تحت MIM، تا جایگاه دوازدهم، شاهد کاهش ارزش بازار خود بوده اند. FRAX در هفته گذشته 2.6 درصد افزایش یافت و ارزش کلی آن حدود 2.66 میلیارد دلار بود. بزرگترین استیبل کوین USDT نزدیک به 80 میلیارد دلار است و اخیراً، دومین استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، USDC از مرز 50 میلیارد دلار جهش کرد. در همین حال، BUSD دارایی پایدار کوین زنجیره هوشمند Binance به طور پیوسته به مرز 20 میلیارد دلار در 18.3 میلیارد دلار نزدیک می شود.

BUSD و USDC سومین و چهارمین افزایش دهندگان استیبل کوین در این هفته بودند، اما دلار جمینی (GUSD) شاهد افزایش 50.4 درصدی در این هفته بود. استیبل کوین دیگری به نام bean (BEAN) شاهد افزایش 30.8 درصدی ارزش گذاری آن بود. علاوه بر این، با توجه به افزایش این هفته، BUSD با ارزش بازار وارد ده دارایی برتر رمزنگاری شده است.

در حالی که امروزه تعداد بی‌شماری استیبل کوین وجود دارد، اما آمار نشان می‌دهد که تتر (USDT) 53.2 میلیارد دلار از 62.7 میلیارد دلار امروز مبادله توکن مبتنی بر دلار را به خود اختصاص می‌دهد. این بدان معناست که از بین تمام استیبل کوین‌های موجود امروز، حجم معاملات گسترده USDT 84.84 درصد از کل معاملات استیبل کوین در روز سه‌شنبه را تشکیل می‌دهد.

برچسب ها در این داستان

BUSD، اقتصاد رمزنگاری، DAI، FRAX، دلار جمینی، GUSD، MIM، استیبل کوین، اقتصاد استیبل کوین، صدور استیبل کوین، استیبل کوین، Terra، Tether، Tether Limited، سکه USD، USDC، USDT، UST

نظر شما در مورد رشد اقتصاد پایدار کوین در دو ماه گذشته و در هفته گذشته چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.