اقتصاددان پیش بینی می کند که واکنش فدرال رزرو به تورم باعث افزایش رمز ارزها می شود – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] محمد الاریان، مشاور ارشد اقتصادی آلیانز می گوید که واکنش فدرال رزرو به تورم باعث می شود قیمت ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین “بالاتر” شود. وی خاطرنشان کرد: این همان چیزی است که زمانی به دست می آورید که مدت زیادی منتظر بمانید تا بفهمید تورم چیست و اقدامی انجام دهید. پیش‌بینی‌های اقتصاددان ارشد

کد خبر : 195274
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
اقتصاددان پیش بینی می کند که واکنش فدرال رزرو به تورم باعث افزایش رمز ارزها می شود – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

محمد الاریان، مشاور ارشد اقتصادی آلیانز می گوید که واکنش فدرال رزرو به تورم باعث می شود قیمت ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین “بالاتر” شود. وی خاطرنشان کرد: این همان چیزی است که زمانی به دست می آورید که مدت زیادی منتظر بمانید تا بفهمید تورم چیست و اقدامی انجام دهید.

پیش‌بینی‌های اقتصاددان ارشد آلیانز

محمد الاریان، اقتصاددان، اقتصاد ایالات متحده، بازارها، و واکنش فدرال رزرو به تورم را در مصاحبه با CNBC روز دوشنبه مورد بحث قرار داد.

ال اریان رئیس کالج کوئینز در دانشگاه کمبریج است. او همچنین مشاور ارشد اقتصادی در آلیانز، مادر شرکتی PIMCO، یکی از بزرگترین مدیران سرمایه گذاری است، جایی که او مدیرعامل و مدیر سرمایه گذاری مشترک بود.

او توضیح داد:

فکر می کنم بازارها فهمیده اند که ما سه مشکل داریم. یکی بالاست، تورم مداوم با ماست. دوم اینکه فدرال رزرو خیلی عقب است و سوم، مسیر کاهش تورم منظم بسیار باریک است.

با توجه به این عوامل، این اقتصاددان گفت که شرکت ها اکنون در مورد رشد سوال دارند. وی خاطرنشان کرد که بانک سرمایه گذاری گلدمن ساکس روز دوشنبه اعلام کرد که احتمال رکود اقتصادی در دو سال آینده 35 درصد است. الاریان تأکید کرد: «این یک عدد معنادار است، 35 درصد».

بنابراین، سؤال بزرگ این است: آیا می‌توانیم از این چشم‌انداز رشد تورم که بسیار دشوارتر شده است عبور کنیم؟» وی خاطرنشان کرد: مدیران عامل بانک ها نگران فضای کلان هستند.

احیای ارزش

از مشاور ارشد اقتصادی آلیانز در مورد چشم انداز بلندمدت بازار کریپتو پس از فروش آخر هفته در برخی ارزهای دیجیتال مهم از جمله بیت کوین سوال شد.

او اظهار داشت: «من فکر می‌کنم نگرانی برای افراد ارز دیجیتال این است که این کاهش در زمانی اتفاق می‌افتد که طلا افزایش یافته و تقریباً به 2000 دلار رسیده است. «زیرا بحث بزرگ برای کریپتو این است که متنوع‌کننده است. در زمان تورم، جذاب است. و اخیراً کریپتو این نقش را ایفا نکرده است.»

این اقتصاددان توضیح داد: «دلیلی برای این امر وجود دارد، و آن به این دلیل است که کریپتو، بر خلاف طلا، از تمام تزریق‌های نقدینگی سود فراوانی برد. بنابراین چیزی که در کریپتو به دست می آورید، کشمکشی است بین این که نقدینگی از سیستم به عنوان یک کل خارج می شود و جذابیت به عنوان یک تنوع دهنده. تا اینجای کار، این عنصر نقدینگی است که برنده شده است.»

وی در ادامه توضیح داد:

آنچه شما در سراسر صفحه می بینید بازیابی ارزش است و این چیز خوبی است. شما آن را در سهام، در اوراق قرضه، و در ارزهای دیجیتال می بینید.

وی افزود: «ما فقط داریم خود را با پارادایم تطبیق می دهیم که در آن نقدینگی دیگر فراوان نیست و دیگر قابل پیش بینی نیست.

الاریان تکرار کرد: «بنابراین من این را بخشی از بازیابی ارزشی می‌دانم که در تعداد بسیار کمی از دارایی‌ها، نه همه آنها، اما در حال حاضر تعداد بسیار کمی از آن‌ها، شاهد آن هستیم.»

هدف تورم فدرال رزرو و بازار ارزهای دیجیتال

از الاریان همچنین در مورد اینکه چه چیزی فدرال رزرو را مجبور به تغییر هدف تورمی خود می کند و این هدف چه خواهد بود، سؤال شد.

او پاسخ داد: «آنچه آنها را مجبور به تغییر هدف می‌کند این است که با تأخیر به هدف خود نمی‌رسند و اعتبارشان به خطر می‌افتد». آنها همچنین نگران این هستند که با فشار دادن بیش از حد به ترمز، اقتصاد را نه تنها به سمت یک رکود کوتاه مدت بلکه به سمت یک رکود بلندمدت سوق دهند. وی ادامه داد: آنها بسیار وسوسه خواهند شد و افراد زیادی آنها را تحت فشار قرار می دهند تا هدف را از 2 درصد به 3 درصد برسانند. اکنون، این راه آسانی نخواهد بود و به‌طور باورنکردنی بحث‌برانگیز خواهد بود.»

الاریان اظهار داشت: «این چیزی است که وقتی برای تشخیص تورم و اقدام برای انجام اقدامات بسیار طولانی منتظر ماندید، به این نتیجه می‌رسید. ما باید QT را سال گذشته شروع می کردیم. ما نکردیم و ما اکنون شاهد عواقب تأخیر فدرال رزرو هستیم.»

از این اقتصاددان پرسیده شد که اگر فدرال رزرو آنچه را که او توضیح داد انجام دهد، چه اتفاقی برای ارزهای دیجیتال و طلا خواهد افتاد. او جواب داد:

هر دو بالاتر می روند.

آیا با الریان موافقید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.