اقتصاددان پل کروگمن از مخالفت ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا با ارز دیجیتال بانک مرکزی انتقاد کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1] پل کروگمن، اقتصاددان، در سرمقاله نظری اخیر این سوال را مطرح کرد که چرا ران دیسانتیس، فرماندار جمهوری خواه فلوریدا با ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) مخالف است. کروگمن پیشنهاد کرد که دیسانتیس ممکن است با “پارانویای عمومی” انگیزه داشته باشد. او حدس زد که DeSantis ممکن است تحت تأثیر افرادی قرار گیرد که

کد خبر : 346362
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۴:۳۰
اقتصاددان پل کروگمن از مخالفت ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا با ارز دیجیتال بانک مرکزی انتقاد کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

پل کروگمن، اقتصاددان، در سرمقاله نظری اخیر این سوال را مطرح کرد که چرا ران دیسانتیس، فرماندار جمهوری خواه فلوریدا با ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) مخالف است. کروگمن پیشنهاد کرد که دیسانتیس ممکن است با “پارانویای عمومی” انگیزه داشته باشد. او حدس زد که DeSantis ممکن است تحت تأثیر افرادی قرار گیرد که می ترسند یک ارز دیجیتال مانع از “فعالیت های بیدار نشده مانند فرار مالیاتی و پولشویی” شود.

کروگمن با اشاره به CBDC ها به عنوان پول “بیدار” به “انواع تئوری توطئه پولی” حمله می کند.

پل کروگمن، اقتصاددان، که از مکتب اقتصاد کینزی پیروی می کند، مقاله ای نظری نوشت و از مخالفت ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا با ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) انتقاد کرد. کروگمن خاطرنشان کرد که ایالات متحده هنوز CBDC ندارد، اما فدرال رزرو در حال بررسی این ایده است. کروگمن استدلال کرد که اگر فدرال رزرو CBDC ایجاد کند، “بعید است که دولت ایالتی حق ممنوعیت استفاده از آن را داشته باشد.” او همچنین خاطرنشان کرد که سیستم مالی فعلی تا حد زیادی دیجیتال است.

کروگمن مشاهده کرد که برخی از مردم حساب بانکی ندارند یا به بانک‌ها اعتماد ندارند، و به نظر او «عجیب» است که مردم همچنان از این همه پول نقد کاغذی استفاده می‌کنند. او گمانه زنی کرد که “انجمن عظیم بنجامین ها در آنجا توسط افرادی نگهداری می شود که می خواهند از الزامات گزارش دهی بانک ها اجتناب کنند تا فعالیت هایی مانند فرار مالیاتی، خرید غیرقانونی مواد مخدر و سلاح، اخاذی و غیره را پنهان کنند.” در حالی که آمریکایی‌ها مقدار قابل توجهی پول نقد را «در گاوصندوق خانه‌شان» نگه می‌دارند، کروگمن معتقد است که این عمل «در عصر دیجیتال به طور فزاینده‌ای آزاردهنده است».

کروگمن برنده جایزه نوبل پیشنهاد کرد که بیت کوین (BTC) برای رسیدن به هدف ارز دیجیتالی شبیه پول نقد تلاش کرده است، اما او به تحلیل فدرال رزرو در سال 2022 از ارزهای دیجیتال اشاره کرد. گزارش فدرال رزرو اعلام کرد که از آنجایی که دارایی‌های کریپتو بی‌ثبات هستند، با پذیرش مشکل دارند و «مصرف‌کنندگان را در برابر از دست دادن، سرقت و کلاهبرداری آسیب‌پذیر می‌کنند». کروگمن استدلال کرد که مخالفت DeSantis با CBDC ها با هدف محافظت از حقوق فلوریدیایی ها نیست، بلکه “از توانایی مجرمان برای فرار از مالیات، پولشویی، خرید و فروش مواد مخدر غیرقانونی و شرکت در اخاذی محافظت می کند.”

شش روز پس از انتشار مقاله نظر کروگمن، او داستانی را بازگو کرد درباره مردی که در صف یک کافی‌شاپ جلوی همسرش بود و درباره اینکه چگونه CBDC‌ها «آزادی ما را می‌گیرند» می‌گفت. کروگمن حدس می زد که «دسانتیس احتمالاً با فشار گسترده تر انواع تئوری توطئه پولی مرتبط است. این در واقع برای مدتی یک چیز جناح راست بوده است، حتی اگر تئوری ها دیوانه تر شوند.»

نظر شما در مورد مزایا و معایب بالقوه ارز دیجیتال بانک مرکزی چیست؟ با کروگمن موافقید یا دسانتیس؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.