اقتصاددان صندوق بین‌المللی پول درباره اثرات جانبی تشدید سیاست‌های پولی شدید هشدار داد – می‌گوید ریسک‌های مالی افزایش یافته است – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1] مشاور اقتصادی صندوق بین المللی پول (IMF) نسبت به عوارض جانبی انقباض شدید پولی هشدار داد. وی با اشاره به اینکه “تورم بسیار بیشتر از حد انتظار است”، تاکید کرد که “ریسک های مالی افزایش یافته است.” هشدار اکونومیست صندوق بین المللی پول پیر-اولیویه گورینشاس، مشاور اقتصادی و مدیر تحقیقات صندوق بین المللی پول

کد خبر : 344965
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۳۰
اقتصاددان صندوق بین‌المللی پول درباره اثرات جانبی تشدید سیاست‌های پولی شدید هشدار داد – می‌گوید ریسک‌های مالی افزایش یافته است – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

مشاور اقتصادی صندوق بین المللی پول (IMF) نسبت به عوارض جانبی انقباض شدید پولی هشدار داد. وی با اشاره به اینکه “تورم بسیار بیشتر از حد انتظار است”، تاکید کرد که “ریسک های مالی افزایش یافته است.”

هشدار اکونومیست صندوق بین المللی پول

پیر-اولیویه گورینشاس، مشاور اقتصادی و مدیر تحقیقات صندوق بین المللی پول (IMF)، چشم انداز اقتصاد جهانی خود را در یک پست وبلاگی که روز سه شنبه توسط صندوق بین المللی پول منتشر شد، به اشتراک گذاشت.

رکود اقتصادی در اقتصادهای پیشرفته بارزتر است. تورم کندتر از حد انتظار در حال کاهش است. بی‌ثباتی اخیر بانکی به ما یادآوری می‌کند که وضعیت همچنان شکننده است. بار دیگر، ریسک های نزولی غالب شده و مه در چشم انداز اقتصادی جهان غلیظ شده است. او اضافه کرد:

حتی چند ماه پیش، تورم بسیار چسبنده تر از حد انتظار است… تورم اصلی، که انرژی و غذا را در بر نمی گیرد، هنوز در بسیاری از کشورها به اوج خود نرسیده است.

این اقتصاددان صندوق بین‌المللی پول خاطرنشان کرد که «فعالیت‌ها نشانه‌هایی از انعطاف‌پذیری را نشان می‌دهد، زیرا بازارهای کار در بیشتر اقتصادهای پیشرفته بسیار قوی باقی می‌مانند» و افزود که «برآورد تولید و تورم ما در دو سه ماهه اخیر به سمت بالا بازنگری شده است، که نشان‌دهنده تقاضای کل قوی‌تر از حد انتظار است. ” وی تاکید کرد: «این ممکن است مستلزم تشدید بیشتر سیاست‌های پولی یا ماندن سخت‌تر برای مدت طولانی‌تر از آنچه در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود باشد».

مشاور اقتصادی صندوق بین‌المللی پول ضمن بیان اینکه درباره خطر مارپیچ کنترل نشده قیمت دستمزد متقاعد نشده است، گفت:

نگران‌کننده‌تر، عوارض جانبی است که تشدید شدید سیاست پولی در سال گذشته روی بخش مالی شروع شده است، همانطور که ما بارها هشدار داده‌ایم ممکن است رخ دهد. شاید تعجب این باشد که آنقدر طول کشید.

مشاور اقتصادی صندوق بین‌المللی پول توضیح داد که بخش مالی به دلیل دوره طولانی نرخ‌های بهره پایین و کاهش تورم، نسبت به سررسید و عدم تطابق نقدینگی بیش از حد راضی شده است. با این حال، سخت‌تر شدن سیاست‌های پولی باعث زیان در دارایی‌های با درآمد ثابت بلندمدت و افزایش هزینه‌های تامین مالی شد.

بی‌ثباتی اخیر بانکی به ما یادآوری می‌کند که وضعیت همچنان شکننده است. بار دیگر، ریسک‌های نزولی غالب شده و مه در سراسر چشم‌انداز اقتصادی جهان غلیظ شده است.» او توضیح داد:

بنابراین ما وارد مرحله دشواری می‌شویم که طی آن رشد اقتصادی بر اساس استانداردهای تاریخی ضعیف است، ریسک‌های مالی افزایش یافته‌اند، با این حال تورم هنوز به طور قطعی به گوشه و کنار نرسیده است.

نظر شما در مورد دیدگاه مشاور اقتصادی صندوق بین المللی پول و مدیر پژوهش چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.