اقتصاددان درباره سقوط “فاجعه بار” استاندارد زندگی آمریکا هشدار می دهد – ایلان ماسک به دلارزدایی، تسلیحات دلار آمریکا اهمیت می دهد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] پیتر سنت اونگه، اقتصاددان هشدار داده است که تسلیحات دلاری منجر به “تورم فزاینده، کاهش فاجعه بار استاندارد زندگی در آمریکا و سقوط ایالات متحده از صحنه جهانی” خواهد شد. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و توییتر، در اظهار نظر در مورد هشدارهای این اقتصاددان، دلارزدایی را مورد بررسی قرار داد. اکونومیست می گوید دلارزدایی

کد خبر : 350961
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۵:۳۰
اقتصاددان درباره سقوط “فاجعه بار” استاندارد زندگی آمریکا هشدار می دهد – ایلان ماسک به دلارزدایی، تسلیحات دلار آمریکا اهمیت می دهد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

پیتر سنت اونگه، اقتصاددان هشدار داده است که تسلیحات دلاری منجر به “تورم فزاینده، کاهش فاجعه بار استاندارد زندگی در آمریکا و سقوط ایالات متحده از صحنه جهانی” خواهد شد. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و توییتر، در اظهار نظر در مورد هشدارهای این اقتصاددان، دلارزدایی را مورد بررسی قرار داد.

اکونومیست می گوید دلارزدایی سریعتر از آنچه مردم تصور می کنند اتفاق می افتد

پیتر سنت اونگه، اقتصاددان، در ویدئویی که دوشنبه در توییتر منتشر کرد، درباره عواقب وخیم استفاده از دلار آمریکا هشدار داد. St Onge یک محقق و همکار Mark A. Kolokotrones در زمینه آزادی اقتصادی در بنیاد هریتیج است. او قبل از پیوستن به بنیاد هریتیج، عضو موسسه میزس، عضو ارشد موسسه اقتصادی مونترال، و استادیار تجارت بین‌الملل و بازاریابی در دانشگاه فنگ چیا تایوان بود.

سنت اونگه با استناد به استفان جن، تحلیلگر سابق مورگان استنلی، اظهار داشت که دلار آمریکا قبلاً دچار “فروپاشی خیره کننده” شده است و وضعیت ارز ذخیره خود را با “سرعت نگران کننده” از دست می دهد.

دلارزدایی سریعتر از آنچه مردم تصور می کنند اتفاق می افتد.

این اقتصاددان توضیح داد: «سهم دلار از 73 درصد در سال 2001 به 55 درصد در سال 2021 رسید، در این مرحله از صخره سقوط کرد و سهم بازار را 10 برابر سریع‌تر از دست داد». دلار در یک سال 8 واحد درصد کاهش یافت و به 47 درصد رسید، بنابراین ما تقریباً دو برابر کل سهم یوان چین را از دست دادیم. و با این سرعت، دلار آمریکا در حدود 6 سال دیگر تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

وی افزود: داده‌های جداگانه بانک‌های مرکزی در سراسر جهان تأیید می‌کند که پس از دهه‌ها رضایت، چشم‌انداز در حال تغییر است.

اثرات تحریم ها بر دلار آمریکا

سنت اونگه در ادامه توضیح داد که آنچه به شدت دلار را در سال 2022 تحت تاثیر قرار داد تحریم ها بود. وی خاطرنشان کرد که سال گذشته، ایالات متحده حدود 300 میلیارد دلار از دارایی های بانک مرکزی روسیه را مسدود کرد.

«اینها دلارهای مستقل روسیه بود. آنها و هر کس دیگری در جهان آنها را مانند طلا می پنداشتند. این کاری بود که ما حتی در طول جنگ سرد انجام نداده بودیم – در اوج جنگ سرد با جنگ های نیابتی داغ در سراسر جهان – زیرا ما توسط بزرگسالان اداره می شدیم. چرا بایدن این کار را کرد؟ هدف ایجاد وحشت بانکی و سقوط اقتصاد روسیه بود – شاید به راه انداختن بیکاری گسترده و ناآرامی های داخلی. البته، نتیجه معکوس داشت، در عوض، کشورهای سراسر جهان را در حال فرار وحشت‌زده از دلار… و بنابراین، یک شبه، دلار آمریکا از ذخایر ارزشمند جهانی تبدیل به یک فوتبال سیاسی شد که هر لابی‌گر یا فعالی که جو را گرفتار گروگان می‌کرد. چشم بایدن این هفته،” او نظر داد.

این کارشناس اقتصادی در پایان گفت:

اگر دلار آمریکا به این مسیر ادامه دهد، شاهد تورم فزاینده، کاهش فاجعه‌بار استاندارد زندگی در آمریکا، و ایالات متحده‌ای خواهیم بود که از صحنه جهانی خارج می‌شود – نه از روی انتخاب، بلکه بر اساس ضرورت – همه اینها، 100% ساخته خود ما. .

افراد متعددی هشدارهای مشابهی را بیان کرده اند. تعداد فزاینده ای از کشورها نیز تلاش های خود را برای دوری از استفاده از دلار آمریکا در تسویه حساب های تجاری افزایش می دهند. وزیر امور خارجه سوریه هفته گذشته گفت که ایالات متحده تحریم هایی را برای سرقت دارایی های کشورهای مورد هدف و تحت سلطه نگه داشتن آنها اعمال می کند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و توییتر، در توضیح ویدیوی سنت اونگه، در توییتی نوشت:

اگر به اندازه کافی ارز را به سلاح تبدیل کنید، کشورهای دیگر استفاده از آن را متوقف خواهند کرد.

آیا با پیتر سنت اونگه و ایلان ماسک در مورد عواقب تسلیحاتی شدن دلار آمریکا موافق هستید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.