اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا می گوید: زمان مناسبی برای توقف افزایش نرخ نیست – فاینانس بیت کوین نیوز

[ad_1] اقتصاددان ارشد این مقام پولی گفت که شاخص های فعلی نشان می دهد که بانک مرکزی اروپا (ECB) باید نرخ بهره را در ماه مه افزایش دهد. به گفته فیلیپ لین که معتقد است بانک باید تورم را «به موقع» به هدف ۲ درصدی بازگرداند، افزایش‌های آینده به داده‌های اقتصادی بستگی دارد، اما هنوز

کد خبر : 351744
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا می گوید: زمان مناسبی برای توقف افزایش نرخ نیست – فاینانس بیت کوین نیوز

[ad_1]

اقتصاددان ارشد این مقام پولی گفت که شاخص های فعلی نشان می دهد که بانک مرکزی اروپا (ECB) باید نرخ بهره را در ماه مه افزایش دهد. به گفته فیلیپ لین که معتقد است بانک باید تورم را «به موقع» به هدف ۲ درصدی بازگرداند، افزایش‌های آینده به داده‌های اقتصادی بستگی دارد، اما هنوز زمان مناسبی برای توقف نیست.

لین می گوید: با وجود کاهش تورم، باقی ماندن نرخ بهره در سطح فعلی “نامناسب” خواهد بود

تورم در منطقه یورو بین اکتبر، زمانی که به اوج خود 10.6 درصد رسید تا 6.9 درصد در ماه مارس، به طور قابل توجهی کاهش یافته است. با این وجود، مهم ترین هدف بانک مرکزی آن این است که اطمینان حاصل کند که به 2 درصد نزدیک می شود، فیلیپ لین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا، در مصاحبه اخیری که توسط این بانک در روز سه شنبه منتشر شد، به لوموند گفت.

این مقام ارشد خاطرنشان کرد: در حالی که کاهش در برخی بخش ها مانند انرژی، فشارهای تورمی در برخی دیگر مانند مواد غذایی ادامه دارد و هشدار داد که خطر تورم “چسبنده” وجود دارد. او تاکید کرد که به همین دلیل مهم است که بانک مرکزی اروپا دوباره نرخ های بهره خود را افزایش دهد تا اطمینان حاصل شود که تورم “به موقع” به هدف باز می گردد.

لین اذعان کرد که تورم برای تقریبا دو سال بسیار بالا بوده است و آن را به تنگناهای ایجاد شده توسط همه گیری و شوک انرژی ناشی از تهاجم روسیه به اوکراین نسبت می دهد. برای مقابله با آن، بانک مرکزی اروپا نرخ بهره را 3.5 واحد درصد افزایش داد، از -0.5٪ به 3٪، که برای منطقه یورو بی سابقه است.

فیلیپ لین که عضو هیئت اجرایی بانک است، گفت: «برای جلسه بعدی شورای اداری ما در 4 می، داده‌های فعلی نشان می‌دهد که باید دوباره نرخ‌ها را افزایش دهیم. وی افزود که این تحلیل نشان می دهد که باقی گذاشتن نرخ سپرده در سطح 3 درصد فعلی “نامناسب” است و تاکید کرد:

هنوز زمان مناسبی برای توقف نیست. فراتر از آن، من یک توپ کریستالی ندارم، این به داده های اقتصادی بستگی دارد.

اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا تاکید کرد: مهمترین وظیفه نزدیک کردن تورم به 2 درصد در یک بازه زمانی معقول است. او استدلال کرد که هر چه مدت طولانی‌تر بیش از حد بالا بماند، این خطر بیشتر است که مردم اعتماد خود را به توانایی بانک برای بازگشت به هدف بلندمدت خود از دست بدهند.

اظهارات لین برای مطبوعات فرانسوی پس از آن بیان شد که چندین رئیس بانک مرکزی، اعضای شورای حاکم بانک مرکزی اروپا، در چند هفته گذشته اشاره کردند که انتظار می‌رود افزایش نرخ بهره در نشست آتی ماه آینده افزایش یابد.

برچسب ها در این داستان

بانک مرکزی، اقتصاددان ارشد، ECB، اتحادیه اروپا، یورو، اروپا، منطقه یورو، افزایش، افزایش، افزایش، تورم، بهره، نرخ بهره، لین، فیلیپ لین، قیمت ها، افزایش، نرخ، نرخ ها

فکر می‌کنید بانک مرکزی اروپا در ماه می چقدر نرخ بهره را افزایش می‌دهد؟ پیش بینی های خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.